A to jsi se nám hezky odkopal 😊 Doteď jsi byl jen za dobrosera. Ale teď na normální dotaz reaguješ jak politruk.🙄 Pokud jsem sledoval vlákno, tak řeč byla o tom, zda si takové auto může dovolit průměrně situovaný člověk ze sídliště. A to jak finančně, tak uživatelsky. A zatím to v porovnání s Dácii na LPG nevychází dobře ani ekonomický, ani v komfortu obsluhy. Od člověka, který tvrdí opak bych čekal argumentaci osobní zkušenosti. A ta, jak se zdá podle tvé reakce, ti chybí. Tak až ji budeš mít, tak s ní přijď. Zatím je diskuze s tebou o ničem.
A hele, druhý kádrovák. :-) Dokud nemá člověk elektromobil, tak nesmí hovořit o tom, jak věci fungují jinde? Hm, kde já to už viděl?
Upadli soudruzi na hlavičku? U Ionity 1kWh za 0,79 euro = 21 Kč, u Eonu za 13 Kč. V prvním případě za cca 2.40 Kč /km, v druhém za 1,49/km v autě za cca 600.000 Kč. Dacia na LPG stojí třetinu a jezdí za 1.2Kč/km. O uhlíkové stopě při energetickém mixu ČR ani nemluvě. 😊 No nekup to, že?
90 % času budou ta auta dobíjena doma, rychlonabíječky jsou na občasné použití. Taky netankuju pravidelně na benzinkách u dálnice, kde jsou ceny o 2-3 Kč na litr vyšší, než v našem městě.Uhlíkový mix mě fascinuje... najednou je strašně důležitý, když jde o nenáviděné elektromobily. Ještě před rokem si každý s CO2 vytíral prdel a pohrdal nějakým bojem proti CO2. A najednou se na to tak strašně dbá...
Ehm, tahle auta jsou svou velikostí, dojezdem a pohodlím jízdy především městská. Ostatně, to je záměr dobroserů, očistit města od zlých spalovacích motorů. Nakonec, proč ne, že? Ale představa, že z desátého patra paneláku dobíjím šňůrou z domácí nabíječky auto někde za rohem, protože jinde jsem nenašel místo, je poněkud mdlá. Takže lidé ze sídlišť jako jsou Řepy, Chodov, Černý most atd., budou buď nabíjet u rychlonabíječek, nebo si to nekoupí. A v tom druhém případě pak idea o hromadném používání e-mobilů v městě postrádá reálný hardwarový základ. A mysli si co chceš, ale dokud se tohle přijatelně technicky a ekonomicky nevyřeší pro střední příjmovou skupinu, která tvoří většinu obyvatel sídlišť, tak se e_mobily budou vážně zabývat jen nadšenci, hobisté a dobroseři.
I ve městech žije plno lidí v rodinných domech s garáží a zahradou. Ale to ty samozřejmě nevidíš, protože to by ti pokazilo tvou svatou válku. Nově stavěné domy už třeba mají i stání s dobíjením, u nás se takový právě dokončuje. Na starších panelových domech se objevují při rekonstrukcích vnější zásuvky na dobíjení a nějaké tahání "z desátého patra" není potřeba, když je to hned v přízemí. Ale opět, chápu, svatá válka... Prostě někdo umí a někdo jen čumí a hloupě kecá.
Ehm, ty máš e-mobil?
Budeme kádrovat? Tak fajn, tím můžeme diskusi uzavřít.
no a? Auto co vyrábí fabrika co se podílí na tych ionity mají svoji kartu, ta cena je pro nissan, renault atd. :-P
No, jen na okraj, tady jde právě o renaulta
no jo, tak za tu cenu, ale tyhle auta nebudou u ionity nabíjet, oni budou mět doma nabíječku nebo u lidla. Normálně jsem se nechal unést z jiné diskuze, že bmw i8 nenabíjí u ionity a přitom si může koupit rychlonabíjecí kabel.
No,nevyplatí se...jedině plánuju solární elektrarnu na zahradě,ta větší vyjde na cca 520tis - dotace 160tis a ta to dobije v pohodě+provoz baráku a cca 50% tepelného čerpadla na topení,v zimě míň,pak by to mělo smysl koupit třeba tu Dacii,Twingo bude přes 500 tis. ....
ty to mas rozdany - utratit statisice abys usetril desetikoruny
Myslím,že v 2020-2021 sa presne ukaže ake hlupe su elektricke auta.EV su mimoriadne drahe na vyrobu,preto sa nikdy masovo nerozširia.Nikdy...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.