Ženeva 2019 živě: VW Passat R-Line Edition je starý známý s šedým kabátem

42 komentářů

Nikolas
8. března • 9:01

To je tak nudné auto, až se mi chce zívat, když ho vidím. Nula emocí, nula krásy. Jako služebák "s kufrem" možná, ale jako něco, co mi dělá radost - ne.

stealth01
9. března • 10:26

99% populace nepřemýšlí o autu jako o "radosti", ale užitečné (užitkové) nutnosti. Nebo ty přemýšlíš nad designem mikrovlnky nebo radosti z užívání pračky?

petr
9. března • 21:41

:-)Hlupáčku, nemáš vůbec pravdu, najdou se lidé, kteří si právě koupí auto pro radost,
designu a nepřemýšlí a nějakých užitných vlastnostech.

stealth01
10. března • 12:50

Ja napisu, 99 procent a ty odpovis, ze se najdou lidi, kteří si auto koupi pro radost. Není to náhodou úplně to samé, co jsem napsal, ale jinými slovy.
Ja jsem si koupil nyní M3 CS, takže taky moc nepřemyslim směrem k užitkovým vlastnostem, ale rozhodne beru s respektem i převážnou část řidičů, kteří mají / chtějí auto jen pro užitek.
Hlupáčku si můžeš odpustit, pokud napíšeš úplně to samé.

OnlyTruth
6. března • 13:35

vydat nad 25k eur za priecne ulozeny motor a ktomu nie je ani vzadu .. dakujem ale neprosim.. iba neznalec kupi nieco taketo

Cikrt
6. března • 15:08

Jediná pravda je, že jsi naivní jak malé telátko.

.
6. března • 14:42

Ó jak jsi moudrý, jenom ti nedošlo, že takovou koncepci v mainstreamu používají všichni.

OnlyTruth
6. března • 15:44

pytat si 40 tisic a viac za mainstream s technikou lacnych aut? no neviem neviem komu co uslo

.
6. března • 17:13

Ten Passat bude v reálných cenách ve srovnatelné výbavě vždy levnější než D3, takže něco ušlo tobě.

OnlyTruth
6. března • 17:24

to je jasne ale nebude o tolko lacnejsi aby sa oplatil .. takisto lacne audiny lebo mb ktore maju tuto lacnu konecpiu sa neoplati kupovat predrazene auta... uz nato presli aj drahsie znacky a je mi luto ked vidim, ze ludom nejde o techniku auta ale len iba o znak .. posledny kus poriadnej premii v nizsej strednej triede je bmw 1 ale coskoro aj ten konci .. vsak ludia sa ajtak nevyzanju a vacsina si kupuje auta aby sa len ukazovala a potom su doma v garzonke s jednim rohlikom.. tradicia sa stratila

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
6. března • 17:48

Kecy, kdo chce, tak má vždy možnost koupit si prémii, samozřejmě musí si za to připlatit. Kdo nechce má toho Passata nebo Insignii nebo další mainstreamové auta střední třídy. Bylo to tak vždycky a nevidím na tom nic k hořekování, které tady předvádíš.

OnlyTruth
6. března • 18:06

ale premia znamena aj lepsia technika nie len to pozlatko, co je znakom premie dnes... dufajme ze sa to napravi .. ano passat a insigia (buick regal) boli vzdy stredne triedy nepremiove ... ale ceny niesu o tolko lacnejsie aku techniku maju v sebe

Trip
6. března • 19:37

Blbost, stačí se podívat kolik stál Passat před 15 či 20 roky a kolik stojí dnes a podívat se kolik byla během té doby inflace Auta jsou jedna z mála komodit, které nezdražují, ba dokonce zlevňují (po započtení inflace). V roce 2000 stál Passat 1.9 TDI 85 kW 850tis. czk, na tehdejší poměry balík, dnes za stejnou sumu je 2.0 TDI 110kW a vzhledem k inflaci a růstu příjmů pakatel.

OnlyTruth
6. března • 19:47

to je pravda ale vw bol vzdy dost predrazeny (ak sa nepozerame na zaciatky) .. proste ta cena bola vela aj vtedy aj teraz ... dobry passat bol asi tak vr5 vr6 a aj ked trochu zlozitejsi ale zaujimavy w8 .. to boli zaujimave kusy keby mali cenu tych obycajnich by to aj slo .. lenze uz zaklad bol predrazeny

Trip
6. března • 23:58

Něco, co se ve své třídě prodává dvakrát lépe než nejbližší konkurence (Passat v mainstreamové střední třídě) nemůže být z principu předražené. Kdyby se prodával špatně, tak ano, pak by byl předražený. Cena je vždy výsledkem nabídky a poptávky na trhu. Jestliže se Passat prodává tak jak se prodává, tak jenom totální idiot by snížil cenu.

OnlyTruth
7. března • 13:35

ano momentalne by to bolo tak .. ale ked su ludia ako ovce naucene na to co ani nedostanu tak potom su tí kupujuci idioti pravdepodobne

Cenda
7. března • 14:06

Co potom kupují inteligentní lidé za auto, kde cena odpovídá dané třídě, kvalitě a užitku?

stealth01
7. března • 17:54

Jako hlavní rodinné auto? No přece GT86 :-D

OnlyTruth
7. března • 23:11

Zavisi od ceny v tomto pridpade určite ísť radšej kúpiť kiu stinger, pri nemeckej trojke určite BMW či MB pripadne Audi ale len s pravou 4kolkou ... v nižšej strednej triede jedine BMW 1 to je jediný prémiový zástupca a je posledný a vymiera .. pri iných nižších stredných triedach to je asi tak jeden viete čo ... zavisi ale aj či človek chce mat auto na jazdné vlastnosti alebo mu je to úplne jedno potom môže kupovať hocičo a podľa tej logiky už kľudne suvcka pre rodinu ale dávať pozor v zákrutách vo vyšších rýchlostiach

Cenda
8. března • 19:29

Bmw 5, Audi A6, MB E, to jsou auta za dvojnasobek v podobne specifikaci proti Passatu. Leda ze bychom se bavili o starych pastikach pred smrti. To je hodne mimo misu. Stejne tak i servisni naklady jsou vyssi. Placate blbosti. Cekal jsem Mazdu 6, tam by to jeste bylo ve stejne relaci. Jen je mensi. A BMW 1? Mozna pro blondyny a 4% populace. Kdo chce Passat, nekouka na nakupni tasky. Stinger je super auto, byt je vzadu mensi a dela se jen jako fastback. Nicmene cena je zas vyrazne vyssi, nedela se bez vybavy. Uvazoval jsem o nem.

tom
8. března • 8:46

A ze takové BMW používá pro 4x4 jen mechanické reseni bez spojek apod. jako haldex;-)

stealth01
8. března • 6:55

Prémie bude vždycky extrémně drahá. Audi by muselo postavit proti Passatu něco mezi A4 a A6, protože prostorem nemá A4 žádnou šanci. Navíc, Quattro (to pravé) se dodává pouze s V6 a než se nadejes, jsi na dvou milionech. Obecně, i když ne výlučně, platí, ze prémie bude vždy 1,5 ale špice 2x dražší než adekvátně vybaveny mainstream.
A upřímně než tu A4, raději bych bral Passata.
BMW 1 nebude volba rodiny s dvěma dětmi a kočárkem.

OnlyTruth
8. března • 19:26

rozumiem , cena je privysoka je to pravda , a stym audi je to somla ze to takto zle doriesili lebo ked a4 nebude mat quattro na zaklade torsenu , tak nema cenu kupovat a4 ale passata

Cenda
6. března • 19:11

A co by sis predstavoval, ze by novy passat mel stat? Dejme tomu klasika kombi 110kw v HL...

OnlyTruth
6. března • 19:44

cena oktavie v zaklade by mala byt cena passatu ... a oktavia by mala mat sumu asi tak ako scala ... tie auta od vw group su strasne predrazene a nic extra tam nie je

Cenda
6. března • 22:30

S touhle logikou pak na trhu nevidim auto za adekvatni cenu. Mch. Passat 140kw, predokolka, dcc, led, ele kufr aj. v HL vysel na 790t. Cca 30% niz nez cenik. Jeden kus, ne flotila.

Petr
6. března • 14:42

Ty si dej facku. Za 25 000EUR bys chtel zadokolku s podelne ulozenym motorem, trilitrem a ve vepri.

OnlyTruth
6. března • 15:45

o velkosti motora nejde.. skor o rozlozenie vahy lepsie jazdne vlastnosti .. vsak taku techniku ma gt86 a nie je taka draha ako passat , je mi jasne ze ma o dve dvere menej ale teraz sa bavime o tom, ze ma lepsiu techniku ... a ty si daj facku za to, ze by si podporil debilinu typu vw za 40tis + .. predavaju ludove auta za cenu entry premioviek? dakujem pekne

Jarmilek
6. března • 18:34

Tvé nesmyslné hejty jsou projevem nejvyššího uznání tohoto takřka dokonalého vozu v rámci své třídy.

OnlyTruth
6. března • 19:10

toto auto nie je zle , ale jeho cena je nespravna vo full keby je 25-30k maximalne tak ok ale inak je to parodia

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nornik
6. března • 21:02

Passat je naceneny naprosto zpravne, proto je neprodavanejsi zastupce stredni stridy v Evrope! V typicke konfiguraci nafta, automat, 4x4 a HL nema moc konkurenci ... Insignia? 7 let starej Ford? Mazda? Vsichni stoji v dane vybave stejne a prodava se nejlepe prave ten passat.A premie? V zakladu je to oholeny vic jak Skoda rapid, pokud do premie neda clovek tak 25-40% ceny zakladniho modelu do vybavy, tak uvnitr pocit z premie rozhodne nema a kupuje si to jen kvuli nejakymu pocitu ze znacky.

OnlyTruth
6. března • 22:33

To je veľká blbosť a povie to práveže neznalého, áno keď chceš výbavu tak musíš si zaplatiť , ale čo sa týka techniky Napr BMW 3 v 1,5ke alebo mb c v 1,6 - tam nejde o výkon ale o lepšej rozloženej váhe t.j. Pozdĺžne uložený motor a zadný pohon ... keď človek chce auto aj pre pôžitok tak si radšej výbere bez všetky obmedzených asistentov a radšej si zobere lepšiu techniku.. ale jasne človek čo chce auto čo ho odvezie z bodu a do bodu b mu to môže byt jedno a urobí to aj passat aj rapid, a keď si už kúpi toho passata a bude tam mat predný pohon alebo haldex , asistenty a veľký display tak stym oblbne väčšinu ľudí lebo sa v autách nevyznajú

Petr
7. března • 8:23

Ty mas fakt dost.

OnlyTruth
7. března • 13:34

pekny protiargument

stealth01
7. března • 17:21

S člověkem, který chce po všech autech vyvážení na úrovni M3, moc argumentů nepotrebujes.

OnlyTruth
7. března • 23:07

Nie ale za tie peniaze by mohli viac investovať do techniky pod kapotou ako robiť toto pozlátko

stealth01
8. března • 6:49

Lidé okolo se ti ale snaží vysvětlit, ze cena Passatu je naprosto adekvátní. Postav si R6 u BMW a jsi na 80.000 eurech ani nemrkneš.
Ja jsem kupoval teď T-Roc do firmy a s 2.0TDi a 4x4 jsem se ve v docela slušné výbavě (LED, navigace, tažné atd) dostal na 599.000 bez daně po slevě (což je asi 23.000 eur).
Ihned jsem zavrhl třeba Forestera na kterého jsem měl políčeno, protože ten vychází v základu o stovky tisíc korun dráž. Jediné, do dokázalo mimo koncern držet krok, byla Mazda CX5.
Cenu určuje trh a fakt bych nepsal, ze cely trh je dementní, jen ty mas recept na to, co si koupit a co ne. Zbytečně se ztrapnujes.
Mimochodem technika v Passatu je výborná, v čem mas s ni problem?

OnlyTruth
8. března • 19:20

ty sa asi strapnujes ked porovnavas vw so subaru ... subaru forester ma uplne iny motor aj 4kolku ... trosku si to nastuduj a potom pochopis

stealth01
9. března • 10:24

Zaprvé nikde jsem nepsal, že něco porovnávám. Prostě výběr jsem rozšířil i o japonská auta. Forester Turbo máme v rodině, takže cca vím, co je to za auto.
Pro potřeby člověka, který bude jezdit s tímto vozem bohatě stačí haldex. Btw i ten umí jezdit v lehčím terénu poměrně dobře.

OnlyTruth
7. března • 13:34

pekny protiargument

Jarmilek
6. března • 19:19

Hmm a co seženeš za tuto cenu? Haldex, dvojité přeplňování, které je ve spojení s automatem výborně funkční a takto silný motor? Ok, asi by jsi vzal holobyt v prémii, proč ne. Já tvrdím, že Passat je naceněn správně. Arteon- tam nevidím cenový smysl, někdo jiný zase ano.

OnlyTruth
6. března • 19:43

ja rozumiem suhlasim , v takejtotrhovej ekonomike je to spravne , ja len hovorim, ze si pytaju viac ako by mali .. haldex nie je nic extra a pri takomto vykone to ani vela nevydrzi .. ale muselo to mat 4kolku lebo nevidim vyznam davat na predne kolesa viac ako 200 kw (aj to je zbytocne vela)...

Doporučujeme

Články odjinud