Ženeva 2019 živě: VW Passat R-Line Edition je starý známý s šedým kabátem

OnlyTruth  |  06. 03. 2019 13:35

vydat nad 25k eur za priecne ulozeny motor a ktomu nie je ani vzadu .. dakujem ale neprosim.. iba neznalec kupi nieco taketo

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 03. 2019 14:42

Ty si dej facku. Za 25 000EUR bys chtel zadokolku s podelne ulozenym motorem, trilitrem a ve vepri.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 15:45

o velkosti motora nejde.. skor o rozlozenie vahy lepsie jazdne vlastnosti .. vsak taku techniku ma gt86 a nie je taka draha ako passat , je mi jasne ze ma o dve dvere menej ale teraz sa bavime o tom, ze ma lepsiu techniku ... a ty si daj facku za to, ze by si podporil debilinu typu vw za 40tis + .. predavaju ludove auta za cenu entry premioviek? dakujem pekne

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  06. 03. 2019 18:34

Tvé nesmyslné hejty jsou projevem nejvyššího uznání tohoto takřka dokonalého vozu v rámci své třídy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 19:10

toto auto nie je zle , ale jeho cena je nespravna vo full keby je 25-30k maximalne tak ok ale inak je to parodia

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  06. 03. 2019 19:19

Hmm a co seženeš za tuto cenu? Haldex, dvojité přeplňování, které je ve spojení s automatem výborně funkční a takto silný motor? Ok, asi by jsi vzal holobyt v prémii, proč ne. Já tvrdím, že Passat je naceněn správně. Arteon- tam nevidím cenový smysl, někdo jiný zase ano.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 19:43

ja rozumiem suhlasim , v takejtotrhovej ekonomike je to spravne , ja len hovorim, ze si pytaju viac ako by mali .. haldex nie je nic extra a pri takomto vykone to ani vela nevydrzi .. ale muselo to mat 4kolku lebo nevidim vyznam davat na predne kolesa viac ako 200 kw (aj to je zbytocne vela)...

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  06. 03. 2019 21:02

Passat je naceneny naprosto zpravne, proto je neprodavanejsi zastupce stredni stridy v Evrope! V typicke konfiguraci nafta, automat, 4x4 a HL nema moc konkurenci ... Insignia? 7 let starej Ford? Mazda? Vsichni stoji v dane vybave stejne a prodava se nejlepe prave ten passat.

A premie? V zakladu je to oholeny vic jak Skoda rapid, pokud do premie neda clovek tak 25-40% ceny zakladniho modelu do vybavy, tak uvnitr pocit z premie rozhodne nema a kupuje si to jen kvuli nejakymu pocitu ze znacky.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 22:33

To je veľká blbosť a povie to práveže neznalého, áno keď chceš výbavu tak musíš si zaplatiť , ale čo sa týka techniky Napr BMW 3 v 1,5ke alebo mb c v 1,6 - tam nejde o výkon ale o lepšej rozloženej váhe t.j. Pozdĺžne uložený motor a zadný pohon ... keď človek chce auto aj pre pôžitok tak si radšej výbere bez všetky obmedzených asistentov a radšej si zobere lepšiu techniku.. ale jasne človek čo chce auto čo ho odvezie z bodu a do bodu b mu to môže byt jedno a urobí to aj passat aj rapid, a keď si už kúpi toho passata a bude tam mat predný pohon alebo haldex , asistenty a veľký display tak stym oblbne väčšinu ľudí lebo sa v autách nevyznajú

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 03. 2019 08:23

Ty mas fakt dost.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2019 13:34

pekny protiargument

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2019 13:34

pekny protiargument

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 03. 2019 17:21

S člověkem, který chce po všech autech vyvážení na úrovni M3, moc argumentů nepotrebujes.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2019 23:07

Nie ale za tie peniaze by mohli viac investovať do techniky pod kapotou ako robiť toto pozlátko

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2019 06:49

Lidé okolo se ti ale snaží vysvětlit, ze cena Passatu je naprosto adekvátní. Postav si R6 u BMW a jsi na 80.000 eurech ani nemrkneš.
Ja jsem kupoval teď T-Roc do firmy a s 2.0TDi a 4x4 jsem se ve v docela slušné výbavě (LED, navigace, tažné atd) dostal na 599.000 bez daně po slevě (což je asi 23.000 eur).
Ihned jsem zavrhl třeba Forestera na kterého jsem měl políčeno, protože ten vychází v základu o stovky tisíc korun dráž. Jediné, do dokázalo mimo koncern držet krok, byla Mazda CX5.
Cenu určuje trh a fakt bych nepsal, ze cely trh je dementní, jen ty mas recept na to, co si koupit a co ne. Zbytečně se ztrapnujes.
Mimochodem technika v Passatu je výborná, v čem mas s ni problem?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 03. 2019 19:20

ty sa asi strapnujes ked porovnavas vw so subaru ... subaru forester ma uplne iny motor aj 4kolku ... trosku si to nastuduj a potom pochopis

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 03. 2019 10:24

Zaprvé nikde jsem nepsal, že něco porovnávám. Prostě výběr jsem rozšířil i o japonská auta. Forester Turbo máme v rodině, takže cca vím, co je to za auto.
Pro potřeby člověka, který bude jezdit s tímto vozem bohatě stačí haldex. Btw i ten umí jezdit v lehčím terénu poměrně dobře.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 03. 2019 14:42

Ó jak jsi moudrý, jenom ti nedošlo, že takovou koncepci v mainstreamu používají všichni.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 15:44

pytat si 40 tisic a viac za mainstream s technikou lacnych aut? no neviem neviem komu co uslo

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 03. 2019 17:13

Ten Passat bude v reálných cenách ve srovnatelné výbavě vždy levnější než D3, takže něco ušlo tobě.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 17:24

to je jasne ale nebude o tolko lacnejsi aby sa oplatil .. takisto lacne audiny lebo mb ktore maju tuto lacnu konecpiu sa neoplati kupovat predrazene auta... uz nato presli aj drahsie znacky a je mi luto ked vidim, ze ludom nejde o techniku auta ale len iba o znak .. posledny kus poriadnej premii v nizsej strednej triede je bmw 1 ale coskoro aj ten konci .. vsak ludia sa ajtak nevyzanju a vacsina si kupuje auta aby sa len ukazovala a potom su doma v garzonke s jednim rohlikom.. tradicia sa stratila

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 03. 2019 17:48

Kecy, kdo chce, tak má vždy možnost koupit si prémii, samozřejmě musí si za to připlatit. Kdo nechce má toho Passata nebo Insignii nebo další mainstreamové auta střední třídy. Bylo to tak vždycky a nevidím na tom nic k hořekování, které tady předvádíš.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 18:06

ale premia znamena aj lepsia technika nie len to pozlatko, co je znakom premie dnes... dufajme ze sa to napravi .. ano passat a insigia (buick regal) boli vzdy stredne triedy nepremiove ... ale ceny niesu o tolko lacnejsie aku techniku maju v sebe

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  06. 03. 2019 19:11

A co by sis predstavoval, ze by novy passat mel stat? Dejme tomu klasika kombi 110kw v HL...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 19:44

cena oktavie v zaklade by mala byt cena passatu ... a oktavia by mala mat sumu asi tak ako scala ... tie auta od vw group su strasne predrazene a nic extra tam nie je

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  06. 03. 2019 22:30

S touhle logikou pak na trhu nevidim auto za adekvatni cenu. Mch. Passat 140kw, predokolka, dcc, led, ele kufr aj. v HL vysel na 790t. Cca 30% niz nez cenik. Jeden kus, ne flotila.

Odpovědět  |   | 
Trip  |  06. 03. 2019 19:37

Blbost, stačí se podívat kolik stál Passat před 15 či 20 roky a kolik stojí dnes a podívat se kolik byla během té doby inflace Auta jsou jedna z mála komodit, které nezdražují, ba dokonce zlevňují (po započtení inflace). V roce 2000 stál Passat 1.9 TDI 85 kW 850tis. czk, na tehdejší poměry balík, dnes za stejnou sumu je 2.0 TDI 110kW a vzhledem k inflaci a růstu příjmů pakatel.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 03. 2019 19:47

to je pravda ale vw bol vzdy dost predrazeny (ak sa nepozerame na zaciatky) .. proste ta cena bola vela aj vtedy aj teraz ... dobry passat bol asi tak vr5 vr6 a aj ked trochu zlozitejsi ale zaujimavy w8 .. to boli zaujimave kusy keby mali cenu tych obycajnich by to aj slo .. lenze uz zaklad bol predrazeny

Odpovědět  |   | 
Trip  |  06. 03. 2019 23:58

Něco, co se ve své třídě prodává dvakrát lépe než nejbližší konkurence (Passat v mainstreamové střední třídě) nemůže být z principu předražené. Kdyby se prodával špatně, tak ano, pak by byl předražený. Cena je vždy výsledkem nabídky a poptávky na trhu. Jestliže se Passat prodává tak jak se prodává, tak jenom totální idiot by snížil cenu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2019 13:35

ano momentalne by to bolo tak .. ale ked su ludia ako ovce naucene na to co ani nedostanu tak potom su tí kupujuci idioti pravdepodobne

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  07. 03. 2019 14:06

Co potom kupují inteligentní lidé za auto, kde cena odpovídá dané třídě, kvalitě a užitku?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 03. 2019 17:54

Jako hlavní rodinné auto? No přece GT86

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 03. 2019 23:11

Zavisi od ceny v tomto pridpade určite ísť radšej kúpiť kiu stinger, pri nemeckej trojke určite BMW či MB pripadne Audi ale len s pravou 4kolkou ... v nižšej strednej triede jedine BMW 1 to je jediný prémiový zástupca a je posledný a vymiera .. pri iných nižších stredných triedach to je asi tak jeden viete čo ... zavisi ale aj či človek chce mat auto na jazdné vlastnosti alebo mu je to úplne jedno potom môže kupovať hocičo a podľa tej logiky už kľudne suvcka pre rodinu ale dávať pozor v zákrutách vo vyšších rýchlostiach

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2019 06:55

Prémie bude vždycky extrémně drahá. Audi by muselo postavit proti Passatu něco mezi A4 a A6, protože prostorem nemá A4 žádnou šanci. Navíc, Quattro (to pravé) se dodává pouze s V6 a než se nadejes, jsi na dvou milionech. Obecně, i když ne výlučně, platí, ze prémie bude vždy 1,5 ale špice 2x dražší než adekvátně vybaveny mainstream.
A upřímně než tu A4, raději bych bral Passata.
BMW 1 nebude volba rodiny s dvěma dětmi a kočárkem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 03. 2019 19:26

rozumiem , cena je privysoka je to pravda , a stym audi je to somla ze to takto zle doriesili lebo ked a4 nebude mat quattro na zaklade torsenu , tak nema cenu kupovat a4 ale passata

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
tom  |  08. 03. 2019 08:46

A ze takové BMW používá pro 4x4 jen mechanické reseni bez spojek apod. jako haldex

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  08. 03. 2019 19:29

Bmw 5, Audi A6, MB E, to jsou auta za dvojnasobek v podobne specifikaci proti Passatu. Leda ze bychom se bavili o starych pastikach pred smrti. To je hodne mimo misu. Stejne tak i servisni naklady jsou vyssi. Placate blbosti. Cekal jsem Mazdu 6, tam by to jeste bylo ve stejne relaci. Jen je mensi. A BMW 1? Mozna pro blondyny a 4% populace. Kdo chce Passat, nekouka na nakupni tasky. Stinger je super auto, byt je vzadu mensi a dela se jen jako fastback. Nicmene cena je zas vyrazne vyssi, nedela se bez vybavy. Uvazoval jsem o nem.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  06. 03. 2019 15:08

Jediná pravda je, že jsi naivní jak malé telátko.

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  08. 03. 2019 09:01

To je tak nudné auto, až se mi chce zívat, když ho vidím. Nula emocí, nula krásy. Jako služebák "s kufrem" možná, ale jako něco, co mi dělá radost - ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 03. 2019 10:26

99% populace nepřemýšlí o autu jako o "radosti", ale užitečné (užitkové) nutnosti. Nebo ty přemýšlíš nad designem mikrovlnky nebo radosti z užívání pračky?

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 03. 2019 21:41

Hlupáčku, nemáš vůbec pravdu, najdou se lidé, kteří si právě koupí auto pro radost,
designu a nepřemýšlí a nějakých užitných vlastnostech.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 03. 2019 12:50

Ja napisu, 99 procent a ty odpovis, ze se najdou lidi, kteří si auto koupi pro radost. Není to náhodou úplně to samé, co jsem napsal, ale jinými slovy.
Ja jsem si koupil nyní M3 CS, takže taky moc nepřemyslim směrem k užitkovým vlastnostem, ale rozhodne beru s respektem i převážnou část řidičů, kteří mají / chtějí auto jen pro užitek.
Hlupáčku si můžeš odpustit, pokud napíšeš úplně to samé.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A