Ženeva 2019 živě: VW Passat R-Line Edition je starý známý s šedým kabátem

Facelift Volkswagenu Passat jsme omrkli ve verzi R-Line Edition. Byla to celkem rychlá zastávka. Moc nového toho není.

Facelift trháku střední třídy se nám také představil na ženevském autosalonu. První setkání s modernizovaným Passatem se neslo v duchu rozpoznávání změněných detailů, kterých opravdu moc není. Na první pohled poznáte novinku podle jiného tvaru předního nárazníku, který mluví stejným jazykem jako nový Touareg.

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Na fotografiích můžete vidět Passat R-Line Edition. Tato koncernová „limitka“ vznikne pouze ve 2000 kusech a poznáte ji hlavně podle šedého laku Moonstone Grey s černými doplňky, černě lakovanou střechou a také podle 19palcových kol z Golfu R. Všimněte si také čtyřech koncovek výfuku. Z kolika se asi bude kouřit? Tato limitovaná edice je jakýmsi ambasadorem omlazeného Passatu a svou úlohu plní velmi dobře. K mání je pouze ve verzi Variant a předprodej začne v květnu.

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Po usednutí za volant se ocitnete v zajímavém mixu sportovnosti a klasického cesťáku. Volant tu není tak agresivní jako před faceliftem. Má větší střed a je jinak tvarovaný. Hned za ním se naskýtá pohled na 11,7palcový digitální přístrojový štít. Tomu sekunduje vrcholný infotainment Discover Pro s úhlopříčkou 9,2 palce, který nově umí rozšířenou konektivitu pomocí SIM karty, v podobě streamovacích služeb nebo web rádia.

Ženeva 2019 živě: SsangYong Korando je oficiálně tady. Neměli byste jej přehlížet

Ženeva 2019 živě: SsangYong Korando je oficiálně tady. Neměli byste jej přehlížet

Jinak se ale nic moc nezměnilo. Pouze ve vrchní části palubní desky nahradilo hodiny tlačítko výstražného znamení. V rámci faceliftu také nelze čekat žádnou revoluci. Nového Passata dostanete se vším, co k němu patří. S bohatým prostorem pro posádku, velkým zavazadlovým prostorem, a naštěstí ještě pořád se silnými motory. Benzínový R-Line Edition má 272 koní.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 3 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků