Ženeva 2019 živě: VW Passat R-Line Edition je starý známý s šedým kabátem

Facelift Volkswagenu Passat jsme omrkli ve verzi R-Line Edition. Byla to celkem rychlá zastávka. Moc nového toho není.

Facelift trháku střední třídy se nám také představil na ženevském autosalonu. První setkání s modernizovaným Passatem se neslo v duchu rozpoznávání změněných detailů, kterých opravdu moc není. Na první pohled poznáte novinku podle jiného tvaru předního nárazníku, který mluví stejným jazykem jako nový Touareg.

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Na fotografiích můžete vidět Passat R-Line Edition. Tato koncernová „limitka“ vznikne pouze ve 2000 kusech a poznáte ji hlavně podle šedého laku Moonstone Grey s černými doplňky, černě lakovanou střechou a také podle 19palcových kol z Golfu R. Všimněte si také čtyřech koncovek výfuku. Z kolika se asi bude kouřit? Tato limitovaná edice je jakýmsi ambasadorem omlazeného Passatu a svou úlohu plní velmi dobře. K mání je pouze ve verzi Variant a předprodej začne v květnu.

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Po usednutí za volant se ocitnete v zajímavém mixu sportovnosti a klasického cesťáku. Volant tu není tak agresivní jako před faceliftem. Má větší střed a je jinak tvarovaný. Hned za ním se naskýtá pohled na 11,7palcový digitální přístrojový štít. Tomu sekunduje vrcholný infotainment Discover Pro s úhlopříčkou 9,2 palce, který nově umí rozšířenou konektivitu pomocí SIM karty, v podobě streamovacích služeb nebo web rádia.

Ženeva 2019 živě: SsangYong Korando je oficiálně tady. Neměli byste jej přehlížet

Ženeva 2019 živě: SsangYong Korando je oficiálně tady. Neměli byste jej přehlížet

Jinak se ale nic moc nezměnilo. Pouze ve vrchní části palubní desky nahradilo hodiny tlačítko výstražného znamení. V rámci faceliftu také nelze čekat žádnou revoluci. Nového Passata dostanete se vším, co k němu patří. S bohatým prostorem pro posádku, velkým zavazadlovým prostorem, a naštěstí ještě pořád se silnými motory. Benzínový R-Line Edition má 272 koní.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků