Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

E15  |  05. 03. 2019 10:06

Chudák Škoda auto, když je ta její elektrohrůza konfrontována například s tímto. Myslím konfrontována po stránce designu!

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  05. 03. 2019 10:24

Nie som priaznivec Elektromobilov ale toto sa mi páči. Číňania nás zožerú, už aj Volvo sa vyrába v Číne, sodoma gomora čoho som sa to dožil !

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 03. 2019 15:28

Docela by mě zajímalo kolik tužkových baterií připadne na jednoho koně.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 03. 2019 15:28

Docela by mě zajímalo kolik tužkových baterií připadne na jednoho koně.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  05. 03. 2019 10:08

Mám návrh na další bezpečnostní volví prvek, omezení výkonu na 100 koní.

Odpovědět  |   | 
Soudruh Ekolog  |  05. 03. 2019 11:44

I kdyby to v následujících 100 letech ušetřilo byť jeden jediný život, měli by to udělat! Já žeru společensky uvědomělé firmy. #metoo ❤ A ještě ten car šérink, abych to mohl půjčovat sousedům afričanům.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  05. 03. 2019 13:17

Jako by si Volvo neuvědomovalo, že jen mrtvý člověk neškodí.

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  05. 03. 2019 13:27

Někde jsem četl zajímavý článek o tom, jak mileniálové slyší na sociálně zodpovědné a korektní firmy. Na základě těchto studií rozhodli, že budou milovat přírodu, chránit lidské životy a kdo ví co ještě. Jejich vozy jsou produktem PR. Reklama určuje, zda je výrobek dobrý nebo ne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 03:55

To si čet ve Vlastě nebo v Ženě a život? Btw ty umiš číst?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 03. 2019 15:28

Stačí omezit počet tužkových baterií.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 03. 2019 15:08

tie textilie okolo madiel vo dverach, to bude nieco pre vegany, rozhodne!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 03:56

Soutěž o největší fejk masku vyhrává Audi, ale Polestar je hned druhej

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A