Ženeva 2019 živě: Peugeot 208 je takové mládě šavlozubého tygra

10 komentářů

GeM
7. března • 0:47

Design je parádní až na jedinou věc a to jsou lemy blatníků z lesklého plastu. Je to humus. Auto v tom má utopené kola a navíc ta údržba. Nejvíc nečistot, prachu a kamínků máte v okolí blatníků. Někde na jih Francie OK, ale například do zimy?

Kuk Vykuk
6. března • 10:06

V elektrický verzi e208 je to černej kůň.

kolkyno
5. března • 15:02

mna dizajn zovnajsku velmi oslovil. Naozaj vtrepali "predok/zadok" 508 na malu 205ku :-D auto mezdi inymi svojej kategorie bude robit rozruch, ale ten interier je pre mna veeeeelmi rozpacity. je jasne ze idu v linii od 3008 a teda 10 tlacidiel vnutri a dost! obry displej a potom este i-cocpit stym bakelitovym stitom. Fakt to posobi lacno. ale za to asi ucelne to bude, kvoli protisvetlu a pod. Leskle plochy v stredovej konzole su standardom ale pri niektorych fotkach je tam az vela odleskov so stopami odtlackov atd... fuj

fanúšik
5. března • 13:32

Pekné auto, aj keď ten stredový tunel je príliš široký,bude to vadiť vodičovej nohe, a tiež ma zaujalo že kvôli i-cockpitu museli posunúť zadné sedačky na úkor kufra aby sa dalo sedieť aj vzadu, zaujímavý to počin, keď všetci to doteraz robili naopak, zvačšovali kufor, som zvedavý aký to bude mať vplyv na predajnosť, a či ich budú nasledovať aj ostatné značky.

Kaa
7. března • 7:51

To mě víc vadí absence čtyřválce.

fanúšik
7. března • 10:06

Len u Peugeotu ?

orgasmic
5. března • 14:34

Pochybuji, že velikost kufru bude u těchto prdítek rozhodující údaj při výběru.

Vauban
5. března • 12:14

nema Peugeot leva v znaku?

Fuj fuj
5. března • 13:07

Kadera je mamlas, jeho články nemá vůbec cenu číst. Nechápu, proč píše pro auto redakci.

Rejpal
7. března • 10:10

Právě proto píše v téhle redakci. B-]

Doporučujeme

Články odjinud