Konkurent Tesly od VW odhalen: I.D. Vizzion sám ujede 600 km. Kdy dorazí?

21 komentářů

Joe Doe
6. března • 19:54

Vyborne!Ako vzdy, buduci koncept od VAG sa vyrovnava sucasnemu vybehovemu modelu konkurencie.

Kuk Vykuk
6. března • 15:09

Jestli je to 600 km NEDC nesmysl jak s oblibou dinosauři dosud uváděj, tak reálně nečekejte víc než 500 km.

Mariuss
6. března • 12:50

Strasidelna predstava...

H
6. března • 8:04

Tesla Model s P100D : dojezd 613km.
Takže nám VW možná?(spíš vlhký sen) nabídne za čtyři roky dojezd auta které se již dva roky vyrábí.....

Ef.
6. března • 9:33

Asi nezjistili, že Tesla je jeden velký ekonomický průjem, to chtěj všichni prodělávat?
--
Představte si, že jedete z Prahy do Brna, třeba zrovna dneska, právě sněží, typický jarní den. Klasika, ucpaná Praha, jen popojíždíte, objíždíte bouračky, pak zácpy na dálnici, na cestě led a sníh, musíte svítit, topit, chvílema stěrače naplno, protože počasí si neumí vybrat, zda bude padat mokrý sníh, déšť, nebo trakaře, na případných špatně značených objížďkách se hodí navigace, samozřejmě celou cestu puštěné rádio. Pro normální auto se spalovacím motorem běžná zátěž s dostatečnou rezervou, pokud tankujete při výjezdu plnou. Ale vsadím se, že se sebelépe naleštěným a nabitým elektromobilem, dneska v těchto podmínkách do Brna (nebo z Brna do Prahy) prostě jinak, než odtahovkou, elektromobilem nedojedete. A to je jen něco přes 200km.

Kuk Vykuk
6. března • 15:04

Další jelito co věří tomu že Tesle v zácpě rapidně ubejvá baterka. Speciálně to rádio a stěrače jí fakt dávaj zabrat :-D:-DB-]

runner42
7. března • 8:51

Včera na okruhu D1->D5 odstavená i3 byla nejlepším důkazem stavu elektromobility a atrakcí pro kolemjednoucí.

Kuk Vykuk
7. března • 15:56

Pokud stále považuješ i3 se zkriplenou baterkou za elektromobilitu, tak jseš na tom hodně špatně. B-]

Aloha
6. března • 9:47

Dojede, jen si dá 30min pauzu u Humpolce na nabíjení ;-) ne Tesla by to určitě zvládla, ale celkem na hraně, to je to co mě zatím od ev odrazuje, reálně by to chtělo dvojnásobnou kapacitu, aby se to vyrovnalo spalováku, ale to se zase bude nabíjet neúměrně dlouho

Jakub
6. března • 7:05

Skoro bych i řekl, že tomu chybí volant :-/

PanHajzl
6. března • 0:48

Za jakych podminek to ujede 600km? Pouze po rovine a z kopce s vypnutou veskerou elektrovybavou, topenim/klimou a v lete , aby nemusela bezet temperace baterek ...a i tak by to neujelo vice nez 250-300km

Kuk Vykuk
7. března • 15:53

Todle neujede ani kilometr, to je jen koncept a těch má VW celou hromadu. B-]

Jiří
6. března • 13:00

37 až 44 kWh/100 km dáte možná tak na závodním okruhu. V normálním provozu byste musel jet průměr 160 km/h v -20°C :-). 600 km půjde s obtížemi, ale 500 by mělo být zvladnutelne v pohodě (22 kW/100 km je průměr, který má srovnatelná Tesla S)

Keryx
6. března • 9:42

VW uvadi mel by ujet a to je neco jak kdyz rosnickari predpovidaji "Melo by byt...."

Kuk Vykuk
6. března • 0:12

Koberec to má jak z nejhoršího bordelu.

Kuk Vykuk
6. března • 0:08

Fuj zase koncept. Ukažte reálný auto, fantasmagórie dneska už nikoho nezajímají. Máte už 15 let zpoždění.

Aloha
6. března • 9:43

Ty už si dej studenej hadr na hlavu ;-)

Kuk Vykuk
6. března • 14:54

Dejchni si z vejfuku a spi dál. B-]

Aloha
6. března • 21:17

V pohodě, ty už jsi se nedýchal za nás oba, i když evidentně něčeho škodlivějšíhoB-]

Kuk Vykuk
7. března • 15:52

Alpskýho vzduchu. B-]

Jim
5. března • 22:34

Kdy dorazí? Doufám, že za půl století.

Doporučujeme

Články odjinud