Facelift třídy C se ukázal i ve verzi AMG 43. Nabídne vyšší výkon!

Mercedes na autosalonu v Ženevě ukázal také facelift modelu AMG C43. Modelová řada 2019 skrývá největší změnu pod kapotou.

Zajímáte se o zmodernizovanou třídu C, ale AMG C63 vás neláká? Mercedes má něco i pro vás. Na ženevském autosalonu představuje německá automobilka facelift také slabšího AMG s označením C43. 

Pokud ale očekáváte velký změny, zůstanete zklamaní. Rozhodně největší změna pro modelovou řadu 2019 se odehrála pod kapotou. O pohon se postará šestiválec twin-turbo s objemem 3,0 litru, výkonem 385 koní a točivým momentem 520 N.m. Právě hodnota výkonu vzrostla o 23 koňských sil ve srovnání s verzí před faceliftem.

Luxusní loď se inspirovala hyperautem Project One. Ujede snad všemu

Luxusní loď se inspirovala hyperautem Project One. Ujede snad všemu

Motor je propojen s pohonem všech kol pomocí devítistupňové automatické převodovky. Novinka zvládne zrychlení 0-100 km/h za 4,7 sekundy, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Znovu jsou poháněna všechna čtyři kola.

Kromě pořádného výkonu se může vůz pochlubit také novou přední mřížkou, předními a zadními nárazníky či zdokonalenými aerodynamickými prvky. Zaujmou také 18 nebo 19palcová kola z lehkých slitin v šedé nebo lesklé černé barvě či výfuky v chromovém designu. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 51 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků