Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Lamborghini ve svém stánku v Ženevě předvedlo model Huracán Performance s měkkou střechou. Naproti verzi s klasickou tvrdou ale nic z charakteru neztratilo.

Přesně před rokem Lamborghini představilo během autosalonu v Ženevě model Huracán Performante. Letos se odhlečené kupé na stánku italské automobilky představilo bez střechy. Spyder nabízí vše co vůz s pevnou střechou, no navíc si můžete vychutnat jízdu s větrem ve vlasech. 

Můžete si být jisti, že používání měkké střechy příliš nenarušuje  aerodynamiku vozu. I novinka se může pochlubit prvky aktivní aerodynamiky neboli Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA). Od kupé si Spyder také vypůjčil systém pohonu všech čtyř kol spolu s vylepšeným odpružením a optimalizovaným elektronickým řízením stability.

K mání je poslední vyrobené Lamborghini Reventón. Téměř nejeté!

K mání je poslední vyrobené Lamborghini Reventón. Téměř nejeté!

Verze bez střechy také naproti verzi s pevnou střechou ztratila 35 kilogramů, celková hmotnost tak činí 1 507 kilogramů. Rozdělena je v poměru 43:57. Střechu je možné otevřít až do rychlosti 50 km/h. Již za 17 sekund si pak můžete užívat vítr ve vlasech.

Huracán Spyder Performante je poháněno desetiválcovým motorem o objemu 5,2 litru a výkonu 640 koní (470 kW). Zrychlení z 0 na 100 bude vůz potřebovat 3,1 sekundy, na hodnotu 200 km/h se dostane za 9,3 sekundy. Maximální rychlost je stanovena na 325 km/h.

První kousky by se k majitelům měli dostat začátkem léta. Cena je stanovena na 219 585 eur, tedy přibližně 5,6 milionů českých korun.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků