Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Lamborghini ve svém stánku v Ženevě předvedlo model Huracán Performance s měkkou střechou. Naproti verzi s klasickou tvrdou ale nic z charakteru neztratilo.

Přesně před rokem Lamborghini představilo během autosalonu v Ženevě model Huracán Performante. Letos se odhlečené kupé na stánku italské automobilky představilo bez střechy. Spyder nabízí vše co vůz s pevnou střechou, no navíc si můžete vychutnat jízdu s větrem ve vlasech. 

Můžete si být jisti, že používání měkké střechy příliš nenarušuje  aerodynamiku vozu. I novinka se může pochlubit prvky aktivní aerodynamiky neboli Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA). Od kupé si Spyder také vypůjčil systém pohonu všech čtyř kol spolu s vylepšeným odpružením a optimalizovaným elektronickým řízením stability.

K mání je poslední vyrobené Lamborghini Reventón. Téměř nejeté!

K mání je poslední vyrobené Lamborghini Reventón. Téměř nejeté!

Verze bez střechy také naproti verzi s pevnou střechou ztratila 35 kilogramů, celková hmotnost tak činí 1 507 kilogramů. Rozdělena je v poměru 43:57. Střechu je možné otevřít až do rychlosti 50 km/h. Již za 17 sekund si pak můžete užívat vítr ve vlasech.

Huracán Spyder Performante je poháněno desetiválcovým motorem o objemu 5,2 litru a výkonu 640 koní (470 kW). Zrychlení z 0 na 100 bude vůz potřebovat 3,1 sekundy, na hodnotu 200 km/h se dostane za 9,3 sekundy. Maximální rychlost je stanovena na 325 km/h.

První kousky by se k majitelům měli dostat začátkem léta. Cena je stanovena na 219 585 eur, tedy přibližně 5,6 milionů českých korun.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků