Hyundai Santa Fe poprvé naživo: Hezké moc není, luxusní však ano!

50 komentářů

Tomáš
7. března • 22:22

Pěkná korejská zrůdička, skoro připomíná Kim Čong Una při sexu, tohle si může vážně koupit jen soused z Nošovic, strašlivost. :-D

Petr V.
7. března • 22:29

Jak když Kim Čong Un penetruje Vošickeho :-D:-O

Zdenda
6. března • 18:53

Auto vypada pekne, proc radoby pan novinar cpe svuj subjektivni dojem do titulku? :) jsem zvedavy jak bude pusobit vuz nazivo.

Antiautomat
6. března • 18:27

VAM REKLAMA
Nechceli by Ste s tym, aj vzhladom na NEUVEDENU cenu ist dop.ce? Slusne napisane. Toto slusna redakcia, pardon, nerobi.

Jarda
6. března • 18:20

Luxus maximálně pro vesnického hochštaplera. Dosud vyvrcholil jen ve snu o Genesis, ale teď jsou v módě SUV.
To by se honil brk před holkama z drůbežárny :-D

FRČ
6. března • 21:39

Mindráček jak vyšitej. IQ čeho?

Antiautomat
6. března • 18:01

Odkedy sa subjektivny nazor na takuto vec dava do nadpisu?
Mna napadaju moznosti: a/ autor je blb (to je len konstatovanie, nie urazka) b/ nejaky ten baksis... c/ prikaz d/ ine priciny ako bujara noc apod.
Mne sa paci. Pokial bude technicky na tom aspon tak ako dosluhujuci model, potom parada.

GR8
6. března • 17:02

Ja bych se panove zdrzel invektiv. Mistni pisalek je pouze pisalek mistniho vyznamu v Ceskem rybnicku. Opravdovy profesional nikdy razantne nekomentuje design a kdyz uz rekne ci napise svuj nazor mel by na to upozornit a dodat otazku co si o tom mysli ctenari. To ale mistnim pisalkum nikdy nedojde. Nove jiz 4 vydani Santa Fe vypada velice slibne. Bude to prodejni uspech. Celosvetove. Na CR trhu par zarezu take jiste bude mit.

stealth01
7. března • 9:10

No hlavně ze zrovna ty jsi vzorem objektivity. :-D

GR8
7. března • 17:27

Mam rad auta obecne. Asi jako kazdy mam sve oblibene a mene oblibene. Skutecnost ze jsem nazval A8 od AutoUnion obludkou a tobe jako majitele jeste vetsi obludy Q7 se to nelibi je jen tvuj problem. Fanatika predstavujes spise ty svym prosazovanim DE produkce. Naopak A6 se mi celkem zamlouva. Skoda neni ma cilovka a vubec zadny produkt VAG koncernu nikdy vlastnit uz nebudu. Stacila mi moje jedina zkusenost v roce 2000 s GIII. Vetsi srot jsem nikdy nemel. A aby sis nemyslel dnes jezdim G30 a zadny velky zazrak to auto neni. Tzt.. B-]

stealth01
7. března • 18:09

Nemyslím, že bys měl rád auta obecně, podle mého nenávidíš určité země a jejich produkce. Ale to je zase jen můj názor, třeba je realita jiná. Já mám dnes obludu SQ7, příště to bude třeba Lexus, s tím absolutně nemám problém. Auto Union je co? Značka na současném trhu? Audi je tady více než sto let, třeba zmíněný Lexus od roku 89. Ale to sem nepatří, já ti samozřejmě neberu právo na názor. Je mi zcela jedno, co si myslíš o A8, stejně jako tobě je jedno, co si myslím já.
G30 je jedno z nejlepších aut planety. Pokud ti nevyhovuje, je to znakem toho, že vnitřně nenávidíš cokoliv z Německa nebo že neumíš rozpoznat špičkový podvozek. To není fascinace gé třicítkou, to je prostě konstatování faktu. Dneska podvozkově a díky M5 ani motorově není moc konkurentů, které by jí přesahovali.

Pete
6. března • 14:49

Micka opet potvrdil, ze je zm*rd prodejny. Za me stokrat hezci nez kokodak.PS toto je stvrta geneeace Santa Fe

fri
6. března • 14:46

Tak nevim - mozna mam zvraceny vkus nebo tomu nerozumim - nejsem zrovna fanda mody SUV - ale ztovna toto augo na me pusobi docela zalibne. Rozhodne vice nez tu v diskuzi zmineny Kodiaq coz je pro me uz od uvedeni etalon nudy a disproporcnosti se saxapealem lednicky...

Kuk Vykuk
6. března • 14:25

Autorevue si zase hraje na módního policajta. Trochu ubohé.

stealth01
7. března • 12:55

Kdyby takto hodnotili Kodiaq, padaly by tady hlášky o tom, jak je redakce odvážná, ze konečně napsala pravdu. Tolik k objektivitě.

Nezaujatý !!!
6. března • 12:00

Mička je zaujatý a podplacený pisálek koncernem a nikdy nenapíše slušný článek!!!
Je to mladý VOŘECH a nikoho tu nezajímá jestli se jemu nové Santa Fe líbí či ne. No, určitě je nové Santa Fe zcela jiné, než než vše od Škodovky, kde stačí "poladit" světla a trochu interiér o "nový model je na světě.
Každý si koupí auto, které se dotyčnému líbí a novinář profesionál, by měl psát hlavně o technice, výbavě apod. a nevnucovat čtenářům zda se jemu auto líbí, nebo nelíbí.
Z Mičky v každém jeho článku vidím foto, zmínku, přirovnání a vyzdvihování Škodovek vůči ostatním značkám a říkám si, že bude nemocný ŠKODOMORYBUNDUSEM !!!

Luft
6. března • 22:59

ty jsi muribundus s Vosickeho zadnice :-D:-D:-D

Kvicala
6. března • 12:23

Co to tu placate?! Pan Micka je jeden z nejvetsich profesionalu v oboru,nastupce legendarniho Ing.Otakara Gregory!

kkk
6. března • 12:36

To je na zlatej ventilek:-D

Kvicala
6. března • 13:06

Obe redakce, Autorevue i ACz,maji neskutecne stesti na perfektni objektivni profiky ve svych radach : namatkou jmenujme p. Burese,Micku,Machalu a zejmena p. Stanislava Kolmana,ten to dotahne hodne daleko!Zkratka je radost cist jejich nezaujate a vrcholne odborne recenze a clanky.

šofér
6. března • 18:22

jediný redaktor, co v těchto redakcích stál za něco a ještě uměl řídit, byl Ondřej Chamila. Ten nejden autům rozuměl, ale uměl je i rozparádit. Asi proto rychle z té mainstreamové bubliny vycouval..

Kvicala
6. března • 13:02

Obe redakce, Autorevue i ACz,maji nes

Petr
6. března • 12:19

Naprostý souhlas !!!

Milhaus
6. března • 11:55

Určitě hezčí než jitrnice z boleslavské otrokárny!

Pavel
6. března • 11:30

Mnohem hezčí než Kokodák

futurista
6. března • 11:22

Tak design ať si každej zhodnotí sám. Proto nechápu ten nadpis. Ach jo. Pro mne je teda o hodně hezčí, než Kodiaq. To je krabice hrozná. A zadek, to je obludný. Tlustá machna s malinkatym rozchodem kol...

´´´
6. března • 21:25

Přesně tak, Kodiaq je podle mě nejošklivější SUV na trhu, kterému asistuje Duster. Bravo Hyundai s jeho Tucsonem, Santa Fe/Grand Santa Fe, Konou, Ioniqem, Grandeurem, i30, i20, atd, atd... O Genesisu G70/80/90 ani nemluvě, radost pohledět. Takhle se dělá špičkový, světový design oceňovaný nejprestižnějšími designérskými institucemi světa. Z Hyundaie se stává ikonická značka automobilového designu.

Tomáš
7. března • 22:23

Vošický ty pablbe to si píšeš sám? :-)))))

Luft
6. března • 22:57

Jsi organ, o kterem rad hovori Zeman :-D a troll taky. Je to slabsi prumer, nekton to koupi, nekdo ne. Konec zvonec.

´´´
7. března • 20:11

Chudáčku jeden ukřivděnej, je vidět, že máš z Hyundaie pěknej mindráček. Ono ani není divu, já být škodovkářem nebo wágnistou, taky bych měl z Hjondé mindrák jak prase před porážkou.
Je vidět, že o Hyundai nevíš vůbec nic, a jen tu plácáš vžité nesmysly hospodského typu. Je neoddiskutovatelným faktem to, že mnou uvedené modely jsou vítězné modely všech možných TOP designérských cen.;-);-);-)

Kvicala
6. března • 10:25

Korejsky Kodiaq!svemu vzoru z MB vsak nesaha ani po svetlou vysku...toto neni konkurent pro auto tisiceti.

Jarda
6. března • 12:18

Kvíčala, ty jsi řádný retard viď?!!!
Jestli je Kodiaq auto tisíciletí, tak se rychle objednej k Chocholouškovi!!!

Petrm
6. března • 18:19

Já myslím že pan Kvíčala se může potrhat smíchy u vašich odpovědí alespoň já jsem jeho příspěvek pochopil přesně opačně než se všichni čílíte

stealth01
7. března • 8:45

Plus jak znám ubozaka Vosickeho, tak nějaký studentík přes změnu IP adresy nakliká obvykle desítky plusů na Korea positive příspěvky a desítky minusů na ostatní.

GR8
7. března • 17:17

Ty se znas s Vosickym osobne? Ze pises jak ho znam. Pokud ano mel bys mu to rici osobne. At se pokusi zmenit marketing Hyundai v CR.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. března • 18:03

Musím se přiznat, že neznám. Znám jeho profesní dráhu a znám lidi z reklamních agentur, kterým šediví vlasy po setkání s ním. Osobně mu nic říkat nehodlám, nejsem na jeho profesní úrovni. Je to podle mého ubožák, čistě subjektivně. Doufám, že mi nebereš právo na názor.

GR8
7. března • 18:22

Takze je to tak jak jsem si myslel. Vosickyho osobne neznas. Ne. Tvuj nazor ti urcite neberu a neberu ho ani nikomu jinemu. Stejne tak je mi jedno kdo si co kupuje. Jen je mi spatne z lidi kteri jsou presvedceni ze ta ci ona automobilka je nejlepsi ci nejhorsi. Ale nejvetsi problem vidim u Ceskych Pepiku novinaru. Cest vyjimkam. Ti si obcas nevidi do ust ci do klavesnice. A to je ta nejsmutnejsi skutecnost.

stealth01
7. března • 18:41

Fajn, je ti špatně z těchto lidí? V pořádku, mně sice není špatně, ale je mi to někdy dost líto. Každá automobilka je skvělá v tom co dělá. Vždycky s oblibou říkám, že ti lidé za ní jsou hodni obdivu, protože já osobně bych nesestrojil ani motorek do stěračů. A naše rodina je důkazem vyváženosti. Já mám sice německá auta (Audi a BMW), ale otec si koupil na mou radu Subaru Forester, protože je to auto se špičkovými jízdními vlastnostmi a nádherným zvukem boxeru. Takže já osobně jsem fanouškem do aut, i když mezi mé TOP značky patří Audi a Lexus, právě pro tu jejich brutální touhu být na vrcholu v technice a zpracování.

stealth01
7. března • 8:41

Tak je nad slunce jasné, ze to myslel ironicky. Ale na druhou stranu to pořád ukazuje na to, ze bavit se o autech a jejich technice je tady v podstatě zbytečné. My si vystačíme s urážkami domácí automobilky.
Snad v každé diskuzi ukazujete šílenou odvahu a revoltu vůči protlačování a glorifikaci Škody českými novináři. Ale k čemu to jako je? Chcete snad přimět lidi, aby přestali mít Škodu rádi? Aby přestali cítít jakousi hrdost nad tím, ze malá země uprostřed Evropy produkuje stovky tisíc aut ročně a ví o ni celý svět? Je mi úplně jedno, co je a co není Škoda, jestli tam mají nějaké zastoupeni Němci. Pro mě je důležité zůstat objektivní. Nejsem cílová skupina Škody a asi ani nebudu, ale kolem Octavie mého švagra jsem lítal celý den a doslova ho prosil, abych se mohl projet. Jsou to krásná a technicky dobre udělaná auta a nazaslouží si vzdor.
Nějak to pořád nechápu, komu těmi trapnými stupiditami na téma Škoda chcete co sdělit.

Kvicala
7. března • 9:18

To jeale naprosto normalni chovani,pane stealthe. Ja sam neznam cloveka,ktery by se minimalne neotocil za tak exotickym a vzacnym vozem,jakym je Octavia!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. března • 12:44

Sám moc dobře víš že Octavia je zástupcem klasického mainstreamu nižší střední třídy. Já jsem mluvil hlavně o stupiditě takových příspěvků.

Kvicala
7. března • 19:12

Dle meho jde o znacne raritni a neokoukany vuz v nasich koncinach...ale respektuji vas nazor.

stealth01
7. března • 19:50

No dobře, když ze sebe dělat idiota, tak pořádně. Chápu. To vykání na diskuzích je taky raritní, ale respektuji Váš pohled na věc. Užijte si svých patnáct minut trapné slávy.

Kvicala
7. března • 20:20

Od slavy jsou tady jini, pane...takovy Honza Micka svu oddanosti koncernu zacina ziskavat nehynouci legendaritu!

Tom
6. března • 11:24

Ty jsi asi trošku duševně retardovanej, ne? Prý vzor Kodiaq, ta nejnudnější plechovka na trhu :)) Nehledě na to, že Santa Fe je tu o mnoho déle, než nějaký kaďáček. Kam na ty blbosti pořád chodíte, to se vážně nestačím divit :))

Mirek
6. března • 11:22

Santa Fe je již ve své třetí generaci a nastupuje čtvrtá. Můžeš mi prosím prázdná hlavo vysvětlit, jak může být v tomto případě Kodiaq vzorem? Jedena možnost mě napadá, jsi totálně mimo, jako redaktoři Autorevue, kteří tuhle pitomost napsali před tebou a ty to od nich při své tuposti kopíruješ.

LOL
6. března • 19:50

Mirku, "auto tisíciletí" !!! :-D
Kvíčala si dělá srandu ze škodomilů.

Petr V.
7. března • 22:24

Přátelé, zapište si za uši . Hjundaj je shiiit a komedie :-P

Mirek
6. března • 20:41

Také mě to napadlo, ale způsob, jakám to napsal vypadá, že buď neumí řádně vyjádřit ironii, nebo je to hloupá provokace. Rád bych se mýlil.

Ginter
6. března • 9:11

Z venku docela hezké, interier už je horší, ale to je jen individuální pohled. Jen by mě zajímalo, jestli se bude vyrábět delší Grand Santa Fe??? Taky by mu slušel dieselový šestiválec, ikdyž ani ten čtyřválec s 450 N.m nejede špatně.

Doporučujeme

Články odjinud