Není pravda, že 2.0 litr bude s CVT: "This system doesn’t use any kind of conventional transmission, but instead features a fixed single gear ratio much like a pure electric car." Jsem moc zvědavý, jak to bude jezdit. Předpokládám projev jako u elektrického auta. Samo auto by si mělo podle zatížení a rychlosti zvolit, jaký pohon zvolí. Nebude tam žádná páka, jen tlačítka (jako v Odyssey).Jinak interiér nic moc, to dřevo se mi nelíbí. Nelíbí se mi i tablet uprostřed. Ale to už je spíš otázka výrobních nákladů a CR-V je spíš auto pro nižší příjmovou skupinu (USA). V Evropě je předražená. Mám III. generaci a jsem s ní moc spokojený. V mé Hondě se mi líbí prostor vepředu (prakticky bez středového tunelu), občas využívám možnost přelézat ze strany řidiče doprava, když nemůžu vlevo vystoupit. Podlaha je vepředu i vzadu rovná, to je super.
Dle toho popisu to bude jako hybridní Toyoty, tzn. planetová převodovka s jedním koncovým převodem. Toyota to označuje jako e-CVT. Honda asi koupila licenci.
Co sa tyka tych foto, mam z toho jemne zmiesany pocit. Samozrejme nazivo a v inej farbe to bude vyzerat inak a snad lepsie. Na margo pohonu, potom ako normalny vyjazdeny vodic mam len jednu, a to zakladnu moznost. Ale preco nie, jedenapol jemne fuknutych s tym, ze tam mozem kedykolvek vrazit to co uznam za vhodne a ako to uznam za vhodne, kedze jazdim ako robot > s tym nemam problem.
Tento model CR-V:3. najpredávanejšie SUV v USA7. najpredávanejšie auto v USA5. najpredávanejšie auto na svete(len pre zaujímavosť)
Škoda Karoq:13. nejprodávanější auto na Kutnohorsku8. nejoblíbenější SUV mezi rachitiky26. nejlepší hodnocení u ÖAMTCCo napíšeš teď, kolego?
Neni čo dodať, dostal si ma :-D
uf, počkám raději až to uvidím v reálu. Ten vnitřek se mi vůbec nelíbí, ale doufám, že realita bude lepší než fotky. PS: tím dřevem to vůbec nevylepšili
Japonsky Karoq...V boji se svym vzorem to bude mit minimalne v Evrope hodne tezke!
...Tak to musí být hodně velká odvaha porovnávat "nějakého" Karoqa s jedním z nejprodávanějších aut na světě...
Samsung je tady nejprodavanejsi znacka a ze by to neco rikalo o kvalite produktu:-)
No možná by to chtělo něco si zjistit o tom autě než sem začnete psát takové přirovnání. Spolehlivost, kvalita zpracování, veškerý přístup + poskytované služby zákazníkovi ze strany společnosti (i třeba u 10 let starého auta), kontrola jednotlivých dealerství kterým Honda vystavila licenci pro prodej a autorizovaný serviz atd. Z vlastní zkušenosti... o tom si můžete jeko zákazník evropské automobilky nechat tak akorát zdát.
Tohle musím potvrdit z vlastní zkušenosti. Za 4 roky, co jsem měl Hondu, nepotřebovala jedinou záruční opravu a z přístupu servisu jsem byl nadšený. To však podle mě bude dané i tím, že malé značky se u nás musí o své zákazníky víc starat, protože například velké dealery a servisy Škodovky zajímají jen fleetoví zákazníci a běžný smrtelník je pro ně osina v zadku - i mezi škodováckými servisy samozřejmě existují takové, kde se hezky starají i o malé zákazníky, ale například Auto Jarov je v tomhle naprosto tragické. Každopádně Honda (i ostatní Japonci) asi dělají něco dobře, když nejprodávanější crossovery v Americe jsou Toyota RAV4, Nissan Rogue a Honda CR-V, zatímco v top 5 není ani jedno auto z Evropy.
Jaky karoq, patri mezi vetsi SUV se podivejte na rozmery...
Pokud vim,cetl jsem nedavno srovnavaci test od p.Micky,a Karoq Hondu jasne prevalcoval.
To byla asi HR-V tohle ma 3 rady sedacek to fakt blbe porovnate s Karoqem :)
Zkus si precist vse jeste jednou a zamyslet se nad tim jak to vlastne Kvicala mysli.. :-D:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.