Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

16 komentářů

St.
8. března • 13:19

Není pravda, že 2.0 litr bude s CVT: "This system doesn’t use any kind of conventional transmission, but instead features a fixed single gear ratio much like a pure electric car." Jsem moc zvědavý, jak to bude jezdit. Předpokládám projev jako u elektrického auta. Samo auto by si mělo podle zatížení a rychlosti zvolit, jaký pohon zvolí. Nebude tam žádná páka, jen tlačítka (jako v Odyssey).
Jinak interiér nic moc, to dřevo se mi nelíbí. Nelíbí se mi i tablet uprostřed. Ale to už je spíš otázka výrobních nákladů a CR-V je spíš auto pro nižší příjmovou skupinu (USA). V Evropě je předražená. Mám III. generaci a jsem s ní moc spokojený. V mé Hondě se mi líbí prostor vepředu (prakticky bez středového tunelu), občas využívám možnost přelézat ze strany řidiče doprava, když nemůžu vlevo vystoupit. Podlaha je vepředu i vzadu rovná, to je super.

Q
8. března • 18:45

Dle toho popisu to bude jako hybridní Toyoty, tzn. planetová převodovka s jedním koncovým převodem. Toyota to označuje jako e-CVT. Honda asi koupila licenci.

Antiautomat
7. března • 17:51

Co sa tyka tych foto, mam z toho jemne zmiesany pocit. Samozrejme nazivo a v inej farbe to bude vyzerat inak a snad lepsie.
Na margo pohonu, potom ako normalny vyjazdeny vodic mam len jednu, a to zakladnu moznost. Ale preco nie, jedenapol jemne fuknutych s tym, ze tam mozem kedykolvek vrazit to co uznam za vhodne a ako to uznam za vhodne, kedze jazdim ako robot > s tym nemam problem.

Sam
7. března • 17:40

Tento model CR-V:
3. najpredávanejšie SUV v USA
7. najpredávanejšie auto v USA
5. najpredávanejšie auto na svete(len pre zaujímavosť)

Kvicala
7. března • 21:15

Škoda Karoq:
13. nejprodávanější auto na Kutnohorsku
8. nejoblíbenější SUV mezi rachitiky
26. nejlepší hodnocení u ÖAMTCCo napíšeš teď, kolego?

Sam
7. března • 21:30

Neni čo dodať, dostal si ma :-D

Bouce
7. března • 14:13

uf, počkám raději až to uvidím v reálu. Ten vnitřek se mi vůbec nelíbí, ale doufám, že realita bude lepší než fotky. PS: tím dřevem to vůbec nevylepšili

Kvicala
7. března • 13:34

Japonsky Karoq...V boji se svym vzorem to bude mit minimalne v Evrope hodne tezke!

Pert
7. března • 17:28

...Tak to musí být hodně velká odvaha porovnávat "nějakého" Karoqa s jedním z nejprodávanějších aut na světě...

tom
8. března • 11:45

Samsung je tady nejprodavanejsi znacka a ze by to neco rikalo o kvalite produktu:-)

Pert
8. března • 12:02

No možná by to chtělo něco si zjistit o tom autě než sem začnete psát takové přirovnání. Spolehlivost, kvalita zpracování, veškerý přístup + poskytované služby zákazníkovi ze strany společnosti (i třeba u 10 let starého auta), kontrola jednotlivých dealerství kterým Honda vystavila licenci pro prodej a autorizovaný serviz atd. Z vlastní zkušenosti... o tom si můžete jeko zákazník evropské automobilky nechat tak akorát zdát.

Zombot
9. března • 11:09

Tohle musím potvrdit z vlastní zkušenosti. Za 4 roky, co jsem měl Hondu, nepotřebovala jedinou záruční opravu a z přístupu servisu jsem byl nadšený. To však podle mě bude dané i tím, že malé značky se u nás musí o své zákazníky víc starat, protože například velké dealery a servisy Škodovky zajímají jen fleetoví zákazníci a běžný smrtelník je pro ně osina v zadku - i mezi škodováckými servisy samozřejmě existují takové, kde se hezky starají i o malé zákazníky, ale například Auto Jarov je v tomhle naprosto tragické. Každopádně Honda (i ostatní Japonci) asi dělají něco dobře, když nejprodávanější crossovery v Americe jsou Toyota RAV4, Nissan Rogue a Honda CR-V, zatímco v top 5 není ani jedno auto z Evropy.

MV.
7. března • 14:06

Jaky karoq, patri mezi vetsi SUV se podivejte na rozmery...

Kvicala
7. března • 14:16

Pokud vim,cetl jsem nedavno srovnavaci test od p.Micky,a Karoq Hondu jasne prevalcoval.

MV.
7. března • 14:44

To byla asi HR-V tohle ma 3 rady sedacek to fakt blbe porovnate s Karoqem :)

GR8
7. března • 16:22

Zkus si precist vse jeste jednou a zamyslet se nad tim jak to vlastne Kvicala mysli.. :-D:-O

Doporučujeme

Články odjinud