Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Kvicala  |  07. 03. 2018 13:34

Japonsky Karoq...V boji se svym vzorem to bude mit minimalne v Evrope hodne tezke!

Odpovědět  |   | 
MV.  |  07. 03. 2018 14:06

Jaky karoq, patri mezi vetsi SUV se podivejte na rozmery...

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  07. 03. 2018 14:16

Pokud vim,cetl jsem nedavno srovnavaci test od p.Micky,a Karoq Hondu jasne prevalcoval.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  07. 03. 2018 14:44

To byla asi HR-V tohle ma 3 rady sedacek to fakt blbe porovnate s Karoqem :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  07. 03. 2018 16:22

Zkus si precist vse jeste jednou a zamyslet se nad tim jak to vlastne Kvicala mysli..

Odpovědět  |   | 
Pert  |  07. 03. 2018 17:28

...Tak to musí být hodně velká odvaha porovnávat "nějakého" Karoqa s jedním z nejprodávanějších aut na světě...

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 03. 2018 11:45

Samsung je tady nejprodavanejsi znacka a ze by to neco rikalo o kvalite produktu

Odpovědět  |   | 
Pert  |  08. 03. 2018 12:02

No možná by to chtělo něco si zjistit o tom autě než sem začnete psát takové přirovnání. Spolehlivost, kvalita zpracování, veškerý přístup + poskytované služby zákazníkovi ze strany společnosti (i třeba u 10 let starého auta), kontrola jednotlivých dealerství kterým Honda vystavila licenci pro prodej a autorizovaný serviz atd. Z vlastní zkušenosti... o tom si můžete jeko zákazník evropské automobilky nechat tak akorát zdát.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  09. 03. 2018 11:09

Tohle musím potvrdit z vlastní zkušenosti. Za 4 roky, co jsem měl Hondu, nepotřebovala jedinou záruční opravu a z přístupu servisu jsem byl nadšený. To však podle mě bude dané i tím, že malé značky se u nás musí o své zákazníky víc starat, protože například velké dealery a servisy Škodovky zajímají jen fleetoví zákazníci a běžný smrtelník je pro ně osina v zadku - i mezi škodováckými servisy samozřejmě existují takové, kde se hezky starají i o malé zákazníky, ale například Auto Jarov je v tomhle naprosto tragické. Každopádně Honda (i ostatní Japonci) asi dělají něco dobře, když nejprodávanější crossovery v Americe jsou Toyota RAV4, Nissan Rogue a Honda CR-V, zatímco v top 5 není ani jedno auto z Evropy.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  07. 03. 2018 14:13

uf, počkám raději až to uvidím v reálu. Ten vnitřek se mi vůbec nelíbí, ale doufám, že realita bude lepší než fotky. PS: tím dřevem to vůbec nevylepšili

Odpovědět  |   | 
Sam  |  07. 03. 2018 17:40

Tento model CR-V:
3. najpredávanejšie SUV v USA
7. najpredávanejšie auto v USA
5. najpredávanejšie auto na svete

(len pre zaujímavosť)

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  07. 03. 2018 21:15

Škoda Karoq:
13. nejprodávanější auto na Kutnohorsku
8. nejoblíbenější SUV mezi rachitiky
26. nejlepší hodnocení u ÖAMTC

Co napíšeš teď, kolego?

Odpovědět  |   | 
Sam  |  07. 03. 2018 21:30

Neni čo dodať, dostal si ma

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 03. 2018 17:51

Co sa tyka tych foto, mam z toho jemne zmiesany pocit. Samozrejme nazivo a v inej farbe to bude vyzerat inak a snad lepsie. Na margo pohonu, potom ako normalny vyjazdeny vodic mam len jednu, a to zakladnu moznost. Ale preco nie, jedenapol jemne fuknutych s tym, ze tam mozem kedykolvek vrazit to co uznam za vhodne a ako to uznam za vhodne, kedze jazdim ako robot > s tym nemam problem.

Odpovědět  |   | 
St.  |  08. 03. 2018 13:19

Není pravda, že 2.0 litr bude s CVT: "This system doesn’t use any kind of conventional transmission, but instead features a fixed single gear ratio much like a pure electric car." Jsem moc zvědavý, jak to bude jezdit. Předpokládám projev jako u elektrického auta. Samo auto by si mělo podle zatížení a rychlosti zvolit, jaký pohon zvolí. Nebude tam žádná páka, jen tlačítka (jako v Odyssey).
Jinak interiér nic moc, to dřevo se mi nelíbí. Nelíbí se mi i tablet uprostřed. Ale to už je spíš otázka výrobních nákladů a CR-V je spíš auto pro nižší příjmovou skupinu (USA). V Evropě je předražená. Mám III. generaci a jsem s ní moc spokojený. V mé Hondě se mi líbí prostor vepředu (prakticky bez středového tunelu), občas využívám možnost přelézat ze strany řidiče doprava, když nemůžu vlevo vystoupit. Podlaha je vepředu i vzadu rovná, to je super.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 03. 2018 18:45

Dle toho popisu to bude jako hybridní Toyoty, tzn. planetová převodovka s jedním koncovým převodem. Toyota to označuje jako e-CVT. Honda asi koupila licenci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A
Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 73 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A