Autosalon Ženeva 2018: Obrovská fotogalerie z druhého dne

Druhý tiskový den ženevského autosalonu je za námi. Nyní se můžete podívat, které vozy neunikly našemu zájmu.

Zatímco během prvního tiskového dne každého z významných evropských autosalonů pomalu nevíte, kam dříve skočit, druhý den bývá volnější. Je po tiskových konferencích, u vstupních turniketů nebývají hned ráno nekonečné fronty, jednotlivé expozice si můžete procházet ve větším klidu a samozřejmě se dá i snadněji fotit. Jenže ani tak nesmíte moc otálet – na výstaviště už totiž začínají proudit davy lidí mimo odbornou veřejnost, a to je teprve terno. Bývají totiž docela bezohlední…

Autosalon Ženeva 2018: Obrovská fotogalerie z druhého dne

Autosalon Ženeva 2018: Obrovská fotogalerie z druhého dne

Mezi vystavené vozy jsem vyrazil raději hned ráno, kdy byl ještě relativně klid, a našel kousky, které jsem včera snad i přehlédnul. Třeba nový třídveřový Range Rover, který se „krčil“ v rohu expozice britské automobilky za skleněnou bariérou. Zároveň mi začalo docházet, že letošní Ženeva přišla o část zpestření – hostesky. Dříve bývaly usměvavé a byly jich mraky, dnes se už moc nesmály a na stáncích je doplňovali muži, pravděpodobně s ohledem na vyváženost spojenou s nesmyslnou kampaní #MeToo.

Autosalon Ženeva 2018: Přehled očekávaných premiér. Bude toho dost!

Autosalon Ženeva 2018: Přehled očekávaných premiér. Bude toho dost!

Velice temno bylo u Maserati, které dovezlo „černé“ edice svých stěžejních modelů, jenom kousek dál stál Rolls-Royce Phantom se vším svým majestátem. Ta značka budí neuvěřitelný respekt! Tradičně ale nejvíce pobaví „neznámé“ firmy, jejichž expozice ani zdaleka nedosahují rozměrů lídrů trhu. Třeba značka Micro, která dovezla hned dva kousky elektrického modelu Mircolino, odkazujícího na božskou Isettu. Pobaví také francouzské elektromobily E-Moke, které na rozdíl od Micra nejsou kulaté, ale výrazně hranaté.

Hyundai Santa Fe poprvé naživo: Hezké moc není, luxusní však ano!

Hyundai Santa Fe poprvé naživo: Hezké moc není, luxusní však ano!

Obecně dobrou zprávou je, že přestože zájem o autosalony postupně opadá, a nemám tím na mysli pouze ze strany veřejnosti, ale také automobilek, Ženeva si stále udržuje svou vysokou úroveň. Letos se zde navíc ukázala velká spousta „normálních“ aut pro lidi, třeba nová Kia Ceed, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe, Peugeot 508 či Audi A6. Zkrátka futuristické elektromobily ještě nevyhrávají, byť je jich rok od roku více.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků