Také Bentley Bentayga už umí jezdit na elektřinu. Máme první fotky

Ve fyzické podobě si návštěvníci budou mít možnost prohlédnout vůz Bentley Bentayga Plug-in hybrid během ženevského autosalonu.

Luxusní značka Bentley, která náleží do portfolia značek koncernu Volkswagen, samozřejmě nemůže zůstat stranou současného trendu elektrifikace automobilů.

Ještě před začátkem autosalonu unikla základní sada fotografií modelu Bentley Bentayga Plug-in hybrid. Design vozu se až na drobnosti neliší od vzhledu osmiválcových či dokonce dvanáctiválcových motorizací. Poznat však půjde díky příslušným nápisů v měděném tónu na karosérii. Měděná barva se objeví také ve středu disků kol.

Řídili jsme Bentley Bentayga. Jak jezdí nejluxusnější SUV světa?

Řídili jsme Bentley Bentayga. Jak jezdí nejluxusnější SUV světa?

Hybridní soustrojí vozu tvoří zážehový šestiválec kombinovaný s elektromotorem. Dohromady poskytnou výkon přibližně 450 koňských sil.

V čistě elektrickém režimu bude luxusní elektrifikované SUV schopno ujet až padesát kilometrů. Hlavním účelem je ale snížení produkovaných emisí. Bentley slibuje, že budou činit pouze 75 gramů CO2 na jeden kilometr.

Jednotlivé jízdní režimy vozu umožní jízdu v hybridním módu nebo čistě na elektřinu. Také bude možno zásobu elektřiny v baterii uchovat pro pozdější použití třeba ve stanovených bezemisních zónách měst. Nabití do plné kapacity potrvá při použití domácí zásuvky 7,5 hodiny, wallbox tuto dobu zkrátí na třetinu.

Pohled do útrob Bentley Bentayga bere dech, má 50 kilogramů kabelů

Pohled do útrob Bentley Bentayga bere dech, má 50 kilogramů kabelů

Tím samozřejmě cesta Bentley za elektrickou budoucností nekončí. V roce 2020 by se měla představit sériová verze konceptu sportovního vozu Bentley EXT 12 Speed 6e.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků