Mladší bratr vládní limuzíny A8: Zkoumali jsme novou generaci Audi A6

Aladin  |  07. 03. 2018 15:23

Na fotkách interiér vypadá, že znatelně zlacinil.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  07. 03. 2018 15:34

Bude umet sama ridit ma tam dva laser skenery

Odpovědět  |   | 
Albert  |  07. 03. 2018 17:02

Design Audi a Hyundai se začíná dost sbližovat a občas skoro až prolínat.
Obojí přitažené za vlasy.

Ano vypadá to lacině

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 03. 2018 17:57

Nenávidím ty falešné koncovky výfuků. Tohle je prostě špatně. Další věcí jsou upatlané displeje. Interiér, který jsem zkoušel v A8 vypadal taky na fotkách lacině až do doby, než jsem si tam sednul. Nevím, není tam nic, co by mi zrychlilo tep. Na to si budeme asi muset počkat do uvedení RS6.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 11:42

Tak porad ti v takovem aute muze tep zrychlit stoparka

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 03. 2018 08:51

To je fakt... A taky... Od 19.3. budu mít na týden půjčenou RS6 Performance! Těším se, jak malý kluk.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 03. 2018 20:56

Souhlas, ty koncovky výfuků jsou mimořádně odporné a trapné.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  07. 03. 2018 22:14

Tak, je to klasika, podplacený novinář horuje pro náskok díky technice, které si nikdo krom podplacených novinářů nevšiml. Srovnávat tento koncernový paskvil bez výrazu s BMW a nebo Mercedes je už čiré šílenství. Audi vypadá jako vždy nijak, ale nejvíc se blíží Superbu, unifikace bez emocí. Audi je jen naleštěná bída.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 06:18

Naleštěná bída jsou tvé znalosti o autech. Tady je důležitá jen jedna věc. Že podobných lidí je málo. V čem je BMW nebo Mercedes lepší, než Audi? D3 se navzájem doplňuje, vždycky po uvedení vlajkové lodi je jeden z nich na vrcholu. Momentálně technicky ani BMW, ani Mercedes nemají na Audi. To je opět jen konstatování faktu. Ale jako majitel několika BMW jsem docela rád, že jsem přešel na Audi, protože v segmentu, ve kterém jsem vybíral nemá BMW ani Mercedes adekvátní odpověď.
Ten tvůj komentář je zatím jen nefaktické a neobjektivní plácnutí do vody, žádný argument.

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  08. 03. 2018 03:34

No mě se zda A6 o dost jiná než A8. A to zejména z věku. A navíc podle fotek i o dost jiná než minula generace. Zakladni proporce sice dost podobné minulé, ale celkově daleko propracovanejsi. Krásný předek i zadek, vytáhle blatniky. Znatelný posun vůči dosavadní generaci. Moc povedene. Co se designu tyče tak v tuto chvíli taha za nejkratší konec bmw. Audi i mercedes moc hezky i když každý jinak.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  08. 03. 2018 06:08

Duraz na predohrab co se proporci tyce stale patrny. Ikdyz nejspu 99% bude quattro. Nicmene daleko povedenejsi nez A8. Interier je pro me zosobnenim odtazitosti upatlanosti a chladnosti. Kolotocarske ztvarneni zadni svetelne techniky je myslim zcela zbytecne. Fejkove vyvedeni vyfuku na podobnem aute tez nechapu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 06:22

Ať už je koncepčně předohrab nebo není, tak k čemu je to důležité. Důležití jsou jen zákazníci a ti oceňují takový projev, jaký Audi nyní má. Jízdní vlastnosti nebudou asi o zábavě, ale jezdit s posledními modely je hodně návyková záležitost, až tak návyková, že u ostatních aut to prostě začneš hledat. Ano, poslední RS5, kterou jsem jezdil je ryze technická ve smyslu jízdy, prostě drží stopu a jede a QV i M3 jsou daleko zábavnější a více vtáhnou do děje. Na druhou stranu Audi opravdu umí postavit dneska auta, která mají vynikající jízdní vlastnosti a vyváženost. Krabice Q7 má například rozložení hmotnosti 50/50.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 06:24

Mimochodem, když otec vybíral v roce 2004 nové auto (nakonec jsme se oba shodli, že nejlepší bude zakotvit u Subaru) byl jízdní projev tehdejší A4 zoufalý a já (i když jsem měl angličáky Quattra S1 a Audi 100) jsem se zařekl, že Audi nikdy. Doba se mění, jen pitomé názory lidí, neschopných pochopit vývoj, zůstávají.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  08. 03. 2018 08:39

Subaru je hodne individualisticka automobilka. Libi se mi posledni pociny. Mam moznost jezdit s WRX MY 2004 a je to vazne nadilka. Pristi rok budu resit auto pro manzelku a do Subaru urcite zajdu. Problem bude ovsem s tim ze se ji libi Mazdy.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:02

STI jsem jezdil hodně právě z těch let. Měli jsme tam úžasného servisáka, který měl (tehdy) 300 koňovou bestii. To auto bylo neskutečné. Největší zážitek? Jednoznačně SVX.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  08. 03. 2018 09:22

Na SVX jsem se mohl pouze dívat jako teenager na konci 90. let. Ve vedlejší ulici ho vlastnil jeden vexlák. Připadalo mi jako z jiné planety. Od té doby jsem ho nespatřil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 10:01

Já jsem měl tu čest v něm jezdit. Dovezl si ho kolega z práce, když jsem ještě dělal v Ostravě pro jednoho velkého IT distributora. Měl Imprezu ve dvoulitru a semtam přijel s SVX. Bylo to jako zjevení, s tím souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 03. 2018 08:58

Jsem majitel A6 allroad, nejprve jsem se těšil na uvedení nové generace A6, že bych si jí v budoucnu po po faceliftu koupil, ale jsem zklamanej. Hrozně mě vadí ten falešnej výfuk, také se mi nelíbí zapatlané displeje. Tohle asi bude trvat nějakou dobu, než to překousnu.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  08. 03. 2018 12:48

Nove Audiny pusobi jako zjeveni...neskutecne futuristicke vozy,srovnatelne snd jen s legendarnim Citroenem DS!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 03. 2018 11:37

Dosud jsem A4 nemohl kvůli místa vzadu pro nohy, to zůstane asi navždy díky koncepci, ale A6 je ideál, a zase mi vadila logika infotaimentu. Je lepší než u VW ale hůře se ovládá. Snad jen noční vidění a Laser Matrix či V6 TDI mě oslovovaly a HUD bez plexi taky fajn ale ten infotaiment má třeba Arteon dokonalý z hlediska častého používání, respektive mi vyhovuje více možnost skákat v menu nejen horizontálně, ale i vertikálně. Teď sice pořád volant nemá vertikální pohyb v menu Audi, ale lze používat "display climatronic" u Audi jako touchpad a lze dotykem zadávat na display navi. Spolu s novou generací autonomních asistentů, díky novým radarům, to bude totální lahůdka. Objektivně je A6 totální bomba a navíc oproti A8 bude i Combi, takže co víc si přát? RS je moc široká ale Combi S-line bude srdcovka totální

Odpovědět  |   | 
ninja518  |  14. 03. 2018 10:04

Ve stříbrné vypadá mnohem líp > https://www.audi.cz/a6...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A