Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Na ženevském autosalonu oznámila značka Volvo základní ceny svých dvou novinek, které brzy dorazí také na český trh. Pokud toužíte po modelu S90, budete potřebovat minimálně něco málo přes milion. Verze kombi startuje těsně nad hranicí 1,1 milionu korun.

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Přesně řečeno bude nejlevnější Volvo S90 stát 1 039 400 Kč včetně DPH. Volvo V90, opět včetně DPH, vás vyjde minimálně na 1 106 400 Kč. Základem je naftový čtyřválec označený jako D3, který nabídne 110 kW (150 k). 

Oba dva modely používají prakticky identickou techniku jako XC90, která se ale nabízí minimálně s motorem D4 o výkonu 140 kW (190 k). Volvo V90 slaví v Ženevě světovou premiéru, pro S90 je aktuální autosalon evropskou premiérou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků