Ženeva 2016 živě: Yebbujana R2 a dalších 7 neznámých jmen

Nejen známé automobilky jsou na velkých autosalonech k vidění. Aktuálně v Ženevě tak můžete potkat jména typu Yebbujana, Micro Microlino, Bee Bee nebo Kyburz.

Ženeva je coby první velký evropský autosalon roku přeplněná všemi možnými novinkami, přičemž se autosalonu účastní všechny známé automobilky. Kromě nich zde ale mají své stánky také méně známé značky, které povětšinou představují různé variace na elektrická auta a vozítka.

Autosalon Ženeva 2016: Den první + velká fotogalerie

Autosalon Ženeva 2016: Den první + velká fotogalerie

Z pohledu českého návštěvníka samozřejmě na první pohled svým názvem zaujme Yebbujana R2. Jde o malý elektrický roadster, který disponuje poměrně zajímavými parametry. Elektromotor o výkonu 80 kW údajně zvládne rychlost až 199 km/h a dojezd je podle typu baterií, které jsou k dispozici ve verzích 40,5 kWh a 81 kWh, až 765 km. Cena vozu se slabšími akmulátory je 33 000 eur, ty výkonnější vyjdou na 47 tisíc eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Yebbujana R2 je podle tabulkových údajů poměrně zajímavý elektrický roadster. Údajně zvládne až 199 km/h a dojezd na jedno nabití by měl být více než 700 km

Dalším hodně zajímavým strojem je Lazareth LM847, což je pro změnu diametrálně odlišný pohled na osobní přepravu. V podstatě jde o osmiválcový motor Maserati, který dostal podobu obrovského motocyklu. Má čtyři kola, výkon 470 koní a váží 400 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na schůzky můžete jezdit buď malým elektromobilem, nebo třeba na osmiválcovém motoru původem z Maserati. Výkon je 470, váha 400 kg

V galerii najdete ještě další jména jak Micro Microlino, které představuje elektrickou reinkarnaci BMW Isetta, nechybí plážové vozítko Bee Bee XS, auta vytištěná na 3D tiskárně v podobě modelu EDAG Light Cocoon a Soulmate, elektrický vůz pro zábavu Kyburz eRod nebo Quantino, o kterém jsme ale už psali dříve

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků