Ženeva 2016 živě: Toyota C-HR je stejně radikální jako koncept

Toyota si na ženevský autosalon přivezla malý crossover pojmenovaný C-HR. Vzhled auta, které bude bojovat o zákazníky zejména s Nissanem Juke, je velmi radikální a příliš se nevzdaluje loňskému konceptu stejného jména. Interiér nového modelu jsme si v Ženevě prohlédnout nemohli a není ani na oficiálních fotografiích. 

Toyota tvrdí, že při ladění jízdních vlastností usilovala o navození stejného pocitu z jízdy, jaký poskytuje „moderní hatchback segmentu C“. Proto má – na rozdíl od mnoha zástupců stejné kategorie – víceprvkovou zadní nápravu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota C-HR je malý crossover, namířený hlavně proti Nissanu Juke; vedle hybridní verze nabídne Toyota i přeplňovanou benzinovou dvanáctistovku

Vedle hybridního hnacího ústrojí z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkům na výběr i nový přeplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedle manuální převodovky si budete moci zvolit i variátorovou skříň CVT, popřípadě i pohon všech kol. Na některých (neupřesněných) trzích chce Toyota nabízet nový model i s motorem 2.0 a CVT. O dieselu zatím řeč není. 

Toyota C-HR se bude vyrábět v Turecku, design však vznikal v Kalifornii. 

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků