Ženeva 2016 živě: Toyota C-HR je stejně radikální jako koncept

Toyota si na ženevský autosalon přivezla malý crossover pojmenovaný C-HR. Vzhled auta, které bude bojovat o zákazníky zejména s Nissanem Juke, je velmi radikální a příliš se nevzdaluje loňskému konceptu stejného jména. Interiér nového modelu jsme si v Ženevě prohlédnout nemohli a není ani na oficiálních fotografiích. 

Toyota tvrdí, že při ladění jízdních vlastností usilovala o navození stejného pocitu z jízdy, jaký poskytuje „moderní hatchback segmentu C“. Proto má – na rozdíl od mnoha zástupců stejné kategorie – víceprvkovou zadní nápravu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota C-HR je malý crossover, namířený hlavně proti Nissanu Juke; vedle hybridní verze nabídne Toyota i přeplňovanou benzinovou dvanáctistovku

Vedle hybridního hnacího ústrojí z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkům na výběr i nový přeplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedle manuální převodovky si budete moci zvolit i variátorovou skříň CVT, popřípadě i pohon všech kol. Na některých (neupřesněných) trzích chce Toyota nabízet nový model i s motorem 2.0 a CVT. O dieselu zatím řeč není. 

Toyota C-HR se bude vyrábět v Turecku, design však vznikal v Kalifornii. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků