Ženeva 2016 živě: Toyota C-HR je stejně radikální jako koncept

Toyota si na ženevský autosalon přivezla malý crossover pojmenovaný C-HR. Vzhled auta, které bude bojovat o zákazníky zejména s Nissanem Juke, je velmi radikální a příliš se nevzdaluje loňskému konceptu stejného jména. Interiér nového modelu jsme si v Ženevě prohlédnout nemohli a není ani na oficiálních fotografiích. 

Toyota tvrdí, že při ladění jízdních vlastností usilovala o navození stejného pocitu z jízdy, jaký poskytuje „moderní hatchback segmentu C“. Proto má – na rozdíl od mnoha zástupců stejné kategorie – víceprvkovou zadní nápravu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota C-HR je malý crossover, namířený hlavně proti Nissanu Juke; vedle hybridní verze nabídne Toyota i přeplňovanou benzinovou dvanáctistovku

Vedle hybridního hnacího ústrojí z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkům na výběr i nový přeplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedle manuální převodovky si budete moci zvolit i variátorovou skříň CVT, popřípadě i pohon všech kol. Na některých (neupřesněných) trzích chce Toyota nabízet nový model i s motorem 2.0 a CVT. O dieselu zatím řeč není. 

Toyota C-HR se bude vyrábět v Turecku, design však vznikal v Kalifornii. 

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků