Ženeva 2016 živě: Také Renault Mégane kombi dostal systém 4Control

Druhou světovou premiérou ženevského autosalonu na stánku Renault je nový Mégane s karoserií kombi. A ani tady, stejně jako u krátkého Mégane, nebude chybět systém natáčení zadních kol.

Renault přivezl do Ženevy dvě novinky. Tou hlavní je nový Scénic, který jsme si představili včera, k vidění je ale také Mégane Grandtour, pro který je letošní Ženeva taktéž světovou premiérou. Na délku tento model oproti předchůdci přibral 67 mm, zatímco na výšku Renault ubral dva centimetry. O 11 mm se natáhl rozvor náprav a dost výrazně narostl rozchod kol. Vpředu o 47 mm, vzadu o 39 mm. Celkově je nový Mégane Grandtour dlouhý 4626 mm.

Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

Interiér už známe z Mégane nové generace, který před časem dorazil na český trh. Kombi se logicky liší pouze zadní částí, kde tisková zpráva Renaultu slibuje mnoho pohodlí a prostoru. Mégane Grandtour má být v tomto směru jedním z nejlepších, ale popravdě řečeno, zas až taková paráda to není.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Renault Mégane se bude u nás prodávat pod označením Grandtour. Zavazadelník zvládne až 580 litrů a auto odveze věc dlouhou až 2,77 m

Zavazadelník zvládne 521 dm3 podle VDA, respektive 580 litrů. Na rozdíl od hatchbacku zde bude dvojitá podlaha, která po sklopení opěradel dělených v poměru 60/40 vytvoří rovnou plochu. V kombinaci se sklopeným opěradlem sedadla spolujezdce odveze Mégane Grandtour věc dlouhou až 2,77 m.

Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

Nový Renault Mégane je další variací na téma CMF [první jízdní dojmy]

Nabídka motorizací kopíruje Mégane, takže bude k dispozici benzinová dvanáctistovka (100 nebo 130 koní) a na některých trzích Renault nabídne ještě atmosférickou šestnáctistovku SCe s výkonem 115 koní. Vrcholem bude provedení GT osazené přeplňovanou šestnáctistovkou s výkonem 205 koní. Tato verze kromě jiných odlišností nabídne také systém natáčení zadní nápravy 4Control.

V případě naftových motorů nabídne Renault známé motory 1.5 dCi (90 nebo 110 k) a 1.6 dCi (130 nebo 165 koní). Příští rok by se pak měl v ceníku objevit také motor 1.5 dCi 110 Hybrid Assist. Mégane kombi dorazí na český trh na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků