Ženeva 2016 živě: Subaru XV Concept se ukázalo ve světové premiéře

Subaru dorazilo do Ženevy s konceptem XV, který se zde představuje ve světové premiéře. Tato studie navazuje na Subaru Impreza Concept představené na podzim v Tokiu a předznamenává novou generaci modelu XV.

Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Subaru XV Concept je vůz dlouhý 4520 mm, široký 1920 mm a vysoký 1570 mm, jde tedy o poměrně velké auto. Pro srovnání stávající XV měří na délku 4450 mm a na šířku 1780 mm. Výška je u obou shodná. Koncept má rozvor náprav dlouhý 2670 mm, což je o 35 mm více ve srovnání se stávajícím XV. Nic podrobnějšího ale automobilka na téma nové studie ve své tiskové zprávě nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru postupně ukázalo koncpet nové Imprezy jako hatchback i sedan. V Ženevě došlo na oplastované XV, které by časem mělo nahradit stávající Subaru XV

Všeobecně se počítá s přítomností benzinové přeplňované šestnáctistovky, která by mohla být doplněna o elektromotor na zadní nápravě, což je systém, který Subaru už ukázalo na jiných konceptech dříve.

Z tohoto konceptu, respektive z tokijské studie, vzejde sériová Impreza nové generace, přičemž by se tak mělo stát ještě letos. Jak to ale u automobilky Subaru chodí, nejprve se dočká japonský a americký trh. Evropští zájemci si budou muset ještě nějaký ten rok počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků