Ženeva 2016 živě: Subaru XV Concept se ukázalo ve světové premiéře

Subaru dorazilo do Ženevy s konceptem XV, který se zde představuje ve světové premiéře. Tato studie navazuje na Subaru Impreza Concept představené na podzim v Tokiu a předznamenává novou generaci modelu XV.

Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Příští Subaru Impreza dostane vypínání válců a možná i hybridní pohon

Subaru XV Concept je vůz dlouhý 4520 mm, široký 1920 mm a vysoký 1570 mm, jde tedy o poměrně velké auto. Pro srovnání stávající XV měří na délku 4450 mm a na šířku 1780 mm. Výška je u obou shodná. Koncept má rozvor náprav dlouhý 2670 mm, což je o 35 mm více ve srovnání se stávajícím XV. Nic podrobnějšího ale automobilka na téma nové studie ve své tiskové zprávě nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru postupně ukázalo koncpet nové Imprezy jako hatchback i sedan. V Ženevě došlo na oplastované XV, které by časem mělo nahradit stávající Subaru XV

Všeobecně se počítá s přítomností benzinové přeplňované šestnáctistovky, která by mohla být doplněna o elektromotor na zadní nápravě, což je systém, který Subaru už ukázalo na jiných konceptech dříve.

Z tohoto konceptu, respektive z tokijské studie, vzejde sériová Impreza nové generace, přičemž by se tak mělo stát ještě letos. Jak to ale u automobilky Subaru chodí, nejprve se dočká japonský a americký trh. Evropští zájemci si budou muset ještě nějaký ten rok počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků