Ženeva 2016 živě: Prohlédněte si Škodu Vision S

Z českého pohledu je samozřejmě nejzajímavější novinkou ženevského autosalonu studie Škoda Vision S, která je předzvěstí chystaného mladoboleslavského SUV Kodiaq. Podle automobilky samotné tento konceptu ukazuje nový designový styl značky, přičemž inspirací měl být opět kubismus a české křišťálové sklo.

Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

O pohon nového konceptu Škoda se stará hybridní ústrojí kombinující motor 1.4 TSI a hned dva elektromotory. Jeden je uložen vpředu u dvouspojkové automatické převodovky (40 kW, 220 Nm), druhý se stará o zadní nápravu, přičemž jeho parametry jsou 85 kW a 260 Nm. Celkově disponuje Vision S výkonem 165 kW (225 k).

Systém pracuje s lithium-iontovými akumulátory, které mají kapacitu 12,4 kW. Vision S je plug-in hybrid, takže ho lze dobíjet ze zásuvky. V čistě elektrickém režimu vůz ujede až 50 kilometrů. Na délku měří mladoboleslavská studie 4,7 m, na šířku má 1,91 m a vysoká je 1,68 m. Rozvor náprav je dlouhý 2,79 m. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků