Ženeva 2016 živě: Přehlídka tuningového (ne)vkusu

Seznam kapitol
  1. Tuning v Ženevě
  2. Fotogalerie: Tuning v Ženevě

Na výstavišti v Ženevě nemohou chybět ani tuningové firmy. Vedle zavedených jmen jako Brabus, Ruf nebo Mansory jsou k vidění i výtvory méně známých společností. Názory na různé přestavby se určitě budou lišit, takže to raději necháme na vašem posouzení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Věděli jste, že úpravce Ruf získal všeobecnou popularitu díky počítačovým hrám? Porsche totiž na svá auta neposkytuje softwarovým vývojářům licenci. „Motocykl“ Lazareth LM847 je neuvěřitelná šílenost. A potřebuje Lamborghini další křídla?

Naprosto nás dostal motocykl (technicky je to však čtyřkolka) s osmiválcem Maserati. Jmenuje se Lazareth LM847 (osm válců a 4,7 litru), má výkon 470 koní a točivý moment 620 Nm. Hmotnost je menší než 500 kg a o ovladatelnosti nebo komfortu cestování máme jisté pochyby. Ale je to cool.

Autosalon Ženeva 2016: Den druhý + velká fotogalerie

Autosalon Ženeva 2016: Den druhý + velká fotogalerie

Nemohly samozřejmě chybět ani opulentní úpravy luxusních SUV, limuzíny Rolls-Royce nebo Bentley ve zlatě či přehnaně okřídlené supersporty Ferrari a Lamborghini. Však si také prohlédněte přiloženou galerii a posuďte sami.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Tuning v Ženevě
  2. Fotogalerie: Tuning v Ženevě
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků