Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

alapli  |  01. 03. 2016 13:30

To je nádhera, zdá se, že velký lidový bratr má problém.

Odpovědět  |   | 
An@kIn  |  01. 03. 2016 13:46

Design mému oku lahodí. Obrovský vnitřní prostor je také velkým plus, stejně jako podélný posuv zadních sedadel. Ale ta kola?! Proboha proč ... Zbytečně se tím neúměrně zvyšuje cena obutí a při vyšším ročním nájezdu a tím častější koupi obutí to rozhodně nepotěší ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2016 14:08

20" ve standardu se mi vůbec nepozdává. Jednak to vyžene cenu i základních verzí hodně vysoko (co si budeme povídat, taková kola a pneu už jsou sakra drahá záležitost), jednak by neměli čím odlišit verze. Základ bude nejspíš na menších, ale tahle velká půjdou objednat. Nemluvě už o tom, že to ani nevypadá hezky.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  01. 03. 2016 14:24

Mě víc vadí chabá nabídka benzínových motorů.
Ale jinak pecka.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2016 14:51

Nabídka pokrývá 95% zájmové skupiny. K čemu dávat více? Jen proto, aby se člověk mohl přehrabovat tabulkami a chlubit se, že má na výběr z okrajových variant? Zbytečné a neefektivní.

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  01. 03. 2016 14:52

Crossoverovitost auta nahonena nesmyslenjma kolama.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 03. 2016 15:09

Naopak. Už bylo na čase, aby auta měla větší kola. Neuvádím pojem disky. Není nic horšího než naložené MPV na měkkém podvozku a kolech R15 jako měl první Scénic ve vyšších dálničních rychlostech. Stačilo trhnout volantem, (jak to rádi činí polovina uživatelů.) (Neuvádím řidičů) a smyk byl jasný. Pořádná kola alespoň obvod 70 cm jsou pak úplně o něčem jiném. Auto je mnohem, mnohem stabilnější, bezpečnější a mimochodem větší kola=větší komfort. Neuvádím disky.

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  01. 03. 2016 15:14

to jsou kecy, nehlede na to ze sis spletl obvod a prumer, nebo mozna polomer

Odpovědět  |   | 
&6e56*(hxg&^%-*13-*/37%%4  |  01. 03. 2016 17:05

Nemyslim, ze by to byly zase takove kecy. Vetsi kola totiz zvladaji vetsi diry, coz je na ceskych a slovenskych silnicich pomerne dost dulezita vlastnost. Vetsi pneumatiky jsou sice (podstatne) drazsi, ovsem zase by se na nich melo dat ujet vice kilometru, nez je clovek (ne zavodnik) sjezde. Vetsi kola maji podstatne vetsi gyroskopicky moment, takze je skutecne na praci s rizenim vetsi sila. Ovsem zda je to samo o sobe vyhodou, je otazkou uhlu pohledu.

Odpovědět  |   | 
ILKhdygt* l  |  01. 03. 2016 17:13

A jeste bych dodal, ze vetsi kola lepe filtruji nerovnosti vozovky typu 'roleta' nebo 'kocici hlavy'. Ne ze by je vyfiltrovaly zcela (to by se vlastne auto muselo vznaset nad vozovkou bez kontaktu s ni), lec je filtruji podstatne lepe nez treba 14" nebo 15" kola.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2016 18:17

Větší kola možná ano, ale musí ta velikost být dosažena především vyšší pneumatikou. Samotné kolo o velkém průměru, s nižším profilem pneu, je zabiják veškerého pohodlí a plavnosti jízdy.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  01. 03. 2016 18:56

Zabijákem není velikost kola, ale hmotnost kola. V případě Scénicu se hmotnosti bát nemusíš. Ta kola jsou sice velká, ale jsou zároveň i úzká. Mají jen 185 mm. budou tedy lehká. Teoreticky by tedy Scénic mohl využít výhody většího průměru, Podobně jako BMW i3.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2016 20:19

Je to v kombinaci. Nezapomínej, že i pneumatika se podílí na pružení a tlumení...

Odpovědět  |   | 
 |  01. 03. 2016 16:50

první scenic měl ale 14" Jinak bych po něm asi hned skočil. Dosluhuje mi starší vere, tak jen najít někde pár drobnejch...

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  01. 03. 2016 15:12

tak mi to nedalo a nasel jsem Continental EcoContact 5 195/55R20 3900kc za kolo

Odpovědět  |   | 
*(616dgg^6426klfjhfFDgh23  |  01. 03. 2016 17:06

To mi nepripada jako devastujici cena v pripade majitele takoveho auta.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 03. 2016 17:10

pekne , interier nie je moj styl ale inak ok , podlamna 20" pojdu len ktomu 160konovemu motoru, menej by sa to ani neoplatilo davat ostatne motory by to trapilo iba..

Odpovědět  |   | 
IhjG&53hGGkashjUgt-=-3'\'  |  01. 03. 2016 17:15

Skutecne hezke auto. Neco takoveho aby clovek pohledal. Jsem hodne zvedavy na uzivatelske testy.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 03. 2016 17:26

S těma kolama se mi to nezdá. není možné aby základní model měl větší kola jak 17", je to zbytečně drahé a taková kola v základu nemá ani espace ani talisman ani kadjar.

Odpovědět  |   | 
Milo  |  01. 03. 2016 19:14

Je to nádherné auto. Vlastním Scenic II. Ale staré modely mali samostatne vyberateľné zadné sedadlá, čo je pre mňa 100% nutnosť. Týmto ma to sklamalo.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  06. 03. 2016 17:36

Ano dělené sedačky 40/60 je to nejhorší co se mohlo Scéniku stát. Velikost kol řeší jen Ti kteří Scénika nemají.... čekám na nový model a "obyčejné" zadní sedačky jsou veliké zklamání". Pokud nedají dělení zadních sedaček na 40/20/40 alespoň za příplatek tak ho nekoupím. Tady udělali soudruzi z francie velkou chybu

Odpovědět  |   | 
JXY  |  10. 03. 2016 16:23

Čekám na pořádné a přiměřeně levné auto pro tři sedačky v druhé řadě. Je mazec, že do 90% aut 3 sedačky prostě nedáte (chtěl bych radě´ji rovnou 7-sitz, nikdy nevíte kdy vám neplánovaně ukápne . Někdy by 3 vlezly a zase jsou špatně nachystané pásy apod. Zde snad bude nadějí grand scenic, ale mám pocit z nějakého dřívějšího článku, že se sedačky taky zprzní v duchu peugeot 308 sw. 5008 a grand picasso vypadají na první pohled ok, ale v interieru je pár přešlapů, kvůli kterým o nich již neuvažuji. zůstává jen pár předražených a kodiaq, byť třeba v základu kvůli ceně, asi taky bude zklamáním, a to má 1910mm šířku. Budu překvapen, pokud by na podzim ukázala škodovka interiér espace s tváří range roveru a o 150 litrů lacinější než espace.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  02. 03. 2016 18:38

Auto je dle obrázků krásné. Škoda, že nedělají s automaterm také benziňák. Nevím proč se tu všichni zabýváte pouze kolama. Oni to mají určitě vymakaný, vyzkoušený a nečekají na vaše průpovídky o tomtéž

Odpovědět  |   | 
Rampuch  |  26. 09. 2016 16:06

20 palcova kola nemusi byt draha. Automobilka ma silu to zmenit. Draha jsou kola, ktera jsou atipicka, nebezna v rozmerech. Pokud budou na dvacitkach jezdit vsechny Sceniky, neni duvod, aby cena toho rozmeru padla rychle dolu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 81 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan