Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

Také Scénic má svou světovou premiéru za sebou. Nové MPV je ve všech směrech větší než předchůdce a zájemce bude lákat na pět dieselových a dva benzinové motory.

Renault odhalil novou generaci modelu Scénic. Ta je s délkou 4406 mm, šířkou 1865 mm, rozvorem 2734 mm a výškou 1653 mm výrazně větší než předchůdce. Přesně řečeno je o čtyři centimetry delší, o dva širší, o 13 mm vyšší a rozvor náprav se protáhl o 32 mm. Renault opět vsadil na styl crossoveru, takže Scénicu dopřál vyšší podvozek. Světlá výška má teď 170 mm, což je o čtyři centimetry více.

Renault oficiálně ukázal čtvrtou generaci modelu Scénic  

Renault oficiálně ukázal čtvrtou generaci modelu Scénic  

Francouzská automobilka vyzdvihuje dynamický design, který podtrhují obrovská dvacetipalcová kola obutá do pneumatik o rozměru 195/55 R20. Renault ve své tiskové zprávě píše, že tyto disky budou standardem pro všechny verze. Nová sada pneumatik nebude úplně nejlevnější záležitost. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Scénic vypadá parádně. Atraktivní design mají podtrhnout obrovská dvacetipalcová kola, která jsou standardem pro všechny verze

Interiér do značné míry kopíruje to, co už známe z modelů Espace nebo Mégane. Kabina má být prostorná a praktická. Zavazadelník zvládne 572 litrů v základu a v dalších schránkách rozmístěných různě po interiéru najdete ještě dohormoady 63 litrů. Standardem bude zadní sedadlo dělené v poměru 60/40, přičemž jednotlivé části lze také posouvat v podélném směru.

 

Scénic nabídne řadu různých asistenčních systémů. Těšit se můžeme třeba na hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat, couvací kameru, automatické přepínání dálkových světel, aktivní parkovací asistent nebo dokonce systém detekce chodců.

Nabídka motorů zahrnuje pět dieselů a dvě benzinové jednotky. K dispozici budou čtyřválec dCi o objemu 1,5 litru s výkonem 95 nebo 110 koní, alternativou je šestnáctistovka s výkony 130 nebo 160 koní. Zájemci o benzin budou muset sáhnout pouze po motoru 1.2 TCe, který je k dispozici ve verzích o výkonu 100 nebo 130 koní. Nabídka motorů tak kopíruje Mégane. Před koncem roku přidá Renault ještě motor dCi 100 Hybrid Assist.

Ve výbavě pak očekávejte třeba sedadla s masáží, barevný head-up displej nebo ozvučení Bose. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků