Ženeva 2016 živě: Nástupce Ferrari FF byl odhalen

Také u Ferrari je letos celkem rušno. Sice tato italská automobilka nepřivezla takovou bombu, jakou bylo kdysi LaFerrari, ale i GTC4Lusso stojí za pozornost. Výrazně modernizované FF totiž dorazilo s celou řadou novinek, což ostatně demonstruje i jiné jméno.

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nástupce FF dostal přepracovanou aerodynamiku, která má být výrazně lepší, než tomu bylo dříve. Upravoval se taktéž interiér, kam se nastěhoval nový multimediální systém a dost změn se týká i techniky.

O pohon se pořád stará dvanáctiválec o objemu 6,3 litru. Jeho výkon narostl o třicet koní, takže teď vůz nabízí 507 kW (690 k). Točivý moment nemá daleko k hranici 700 Nm. Na stovce je italská novinka za 3,4 s a nejvíce upaluje rychlostí 335 km/h. A aby toho nebylo málo, zadní náprava dostala systém natáčení kol. Očekávejte zatraceně zajímavé chování v zatáčkách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků