Ženeva 2016 živě: Nástupce Ferrari FF byl odhalen

Také u Ferrari je letos celkem rušno. Sice tato italská automobilka nepřivezla takovou bombu, jakou bylo kdysi LaFerrari, ale i GTC4Lusso stojí za pozornost. Výrazně modernizované FF totiž dorazilo s celou řadou novinek, což ostatně demonstruje i jiné jméno.

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nástupce FF dostal přepracovanou aerodynamiku, která má být výrazně lepší, než tomu bylo dříve. Upravoval se taktéž interiér, kam se nastěhoval nový multimediální systém a dost změn se týká i techniky.

O pohon se pořád stará dvanáctiválec o objemu 6,3 litru. Jeho výkon narostl o třicet koní, takže teď vůz nabízí 507 kW (690 k). Točivý moment nemá daleko k hranici 700 Nm. Na stovce je italská novinka za 3,4 s a nejvíce upaluje rychlostí 335 km/h. A aby toho nebylo málo, zadní náprava dostala systém natáčení kol. Očekávejte zatraceně zajímavé chování v zatáčkách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků