Ženeva 2016 živě: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiéře

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie

Mercedes otevřel svou úvodní tiskovou konferencí letošní ženevský autosalon. Vpředvečer prvního novinářského dne ukázal svou hlavní novinku, a sice Mercedes-Benz třídy C v provedení kabriolet. Mimochodem je to vůbec poprvé, co třída C bude k dispozici také se skládací střechou.

Základem této novinky je dříve představené Coupé. Interiér je tudíž čtyřmístný a stahovací střecha plátěná. Nový Mercedes potřebuje na manipulaci dvacet sekund a může při tom jet rychlostí až 50 km/h. Automobilka upozornila také na aerodynamiku. Součinitel odporu vzduchu 0,28 má být nejlepší ve třídě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametry 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonem všech kol, což z ní údajně dělá vůz pro celoroční použití

Mercedes prozatím ukázal pouze provedení AMG C 43, ostatní verze si budeme moci prohlédnout zítra. Pohon má v tomto případě na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorem spolupracuje devítistupňový automat a pohon všech kol. 

Mercedes C Cabriolet bude také k dostání ve verzích 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v představené C 43. Verze 220d a 200 budou k dispozici i s pohonem 4Matic, šestiválce 400 a 43 mají pohon všech kol standardně. 

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Druhou novinkou, kterou Mercedes přivezl do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten se ukázal se všemi podrobnostmi už dříve. Proto jen stručně připomeneme, že tento vůz údajně nezastaví ani mina nebo granát a konstrukce vozu odolá i řadě střelných zbraní. Interiér je samozřejmě maximálně luxusní. O pohon se stará dvanáctiválec naladěný na 390 kW (530 k) a 830 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků