Ženeva 2016 živě: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiéře

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie

Mercedes otevřel svou úvodní tiskovou konferencí letošní ženevský autosalon. Vpředvečer prvního novinářského dne ukázal svou hlavní novinku, a sice Mercedes-Benz třídy C v provedení kabriolet. Mimochodem je to vůbec poprvé, co třída C bude k dispozici také se skládací střechou.

Základem této novinky je dříve představené Coupé. Interiér je tudíž čtyřmístný a stahovací střecha plátěná. Nový Mercedes potřebuje na manipulaci dvacet sekund a může při tom jet rychlostí až 50 km/h. Automobilka upozornila také na aerodynamiku. Součinitel odporu vzduchu 0,28 má být nejlepší ve třídě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametry 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonem všech kol, což z ní údajně dělá vůz pro celoroční použití

Mercedes prozatím ukázal pouze provedení AMG C 43, ostatní verze si budeme moci prohlédnout zítra. Pohon má v tomto případě na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorem spolupracuje devítistupňový automat a pohon všech kol. 

Mercedes C Cabriolet bude také k dostání ve verzích 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v představené C 43. Verze 220d a 200 budou k dispozici i s pohonem 4Matic, šestiválce 400 a 43 mají pohon všech kol standardně. 

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Druhou novinkou, kterou Mercedes přivezl do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten se ukázal se všemi podrobnostmi už dříve. Proto jen stručně připomeneme, že tento vůz údajně nezastaví ani mina nebo granát a konstrukce vozu odolá i řadě střelných zbraní. Interiér je samozřejmě maximálně luxusní. O pohon se stará dvanáctiválec naladěný na 390 kW (530 k) a 830 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků