Ženeva 2016 živě: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiéře

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie

Mercedes otevřel svou úvodní tiskovou konferencí letošní ženevský autosalon. Vpředvečer prvního novinářského dne ukázal svou hlavní novinku, a sice Mercedes-Benz třídy C v provedení kabriolet. Mimochodem je to vůbec poprvé, co třída C bude k dispozici také se skládací střechou.

Základem této novinky je dříve představené Coupé. Interiér je tudíž čtyřmístný a stahovací střecha plátěná. Nový Mercedes potřebuje na manipulaci dvacet sekund a může při tom jet rychlostí až 50 km/h. Automobilka upozornila také na aerodynamiku. Součinitel odporu vzduchu 0,28 má být nejlepší ve třídě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametry 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonem všech kol, což z ní údajně dělá vůz pro celoroční použití

Mercedes prozatím ukázal pouze provedení AMG C 43, ostatní verze si budeme moci prohlédnout zítra. Pohon má v tomto případě na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorem spolupracuje devítistupňový automat a pohon všech kol. 

Mercedes C Cabriolet bude také k dostání ve verzích 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v představené C 43. Verze 220d a 200 budou k dispozici i s pohonem 4Matic, šestiválce 400 a 43 mají pohon všech kol standardně. 

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Druhou novinkou, kterou Mercedes přivezl do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten se ukázal se všemi podrobnostmi už dříve. Proto jen stručně připomeneme, že tento vůz údajně nezastaví ani mina nebo granát a konstrukce vozu odolá i řadě střelných zbraní. Interiér je samozřejmě maximálně luxusní. O pohon se stará dvanáctiválec naladěný na 390 kW (530 k) a 830 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků