Ženeva 2016 živě: Mercedes-AMG C 43 Cabriolet má po premiéře

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie

Mercedes otevřel svou úvodní tiskovou konferencí letošní ženevský autosalon. Vpředvečer prvního novinářského dne ukázal svou hlavní novinku, a sice Mercedes-Benz třídy C v provedení kabriolet. Mimochodem je to vůbec poprvé, co třída C bude k dispozici také se skládací střechou.

Základem této novinky je dříve představené Coupé. Interiér je tudíž čtyřmístný a stahovací střecha plátěná. Nový Mercedes potřebuje na manipulaci dvacet sekund a může při tom jet rychlostí až 50 km/h. Automobilka upozornila také na aerodynamiku. Součinitel odporu vzduchu 0,28 má být nejlepší ve třídě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-AMG C 43 Cabriolet disponuje parametry 367 koní a 520 Nm. Novinka pracuje s pohonem všech kol, což z ní údajně dělá vůz pro celoroční použití

Mercedes prozatím ukázal pouze provedení AMG C 43, ostatní verze si budeme moci prohlédnout zítra. Pohon má v tomto případě na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 270 kW (367 k). Točivý moment vrcholí hodnotou 520 Nm. S motorem spolupracuje devítistupňový automat a pohon všech kol. 

Mercedes C Cabriolet bude také k dostání ve verzích 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW/204 k), 180 (115 kW/156 k), 200 (135 kW/184 k), 250 (155 kW/211 k), 300 (180 kW/245 k), 400 (245 kW/333 k) a v představené C 43. Verze 220d a 200 budou k dispozici i s pohonem 4Matic, šestiválce 400 a 43 mají pohon všech kol standardně. 

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Mercedes-Maybach S600 Guard vás ochrání i před útokem z Kalašnikova

Druhou novinkou, kterou Mercedes přivezl do Ženevy, je Maybach S600 Guard. Ten se ukázal se všemi podrobnostmi už dříve. Proto jen stručně připomeneme, že tento vůz údajně nezastaví ani mina nebo granát a konstrukce vozu odolá i řadě střelných zbraní. Interiér je samozřejmě maximálně luxusní. O pohon se stará dvanáctiválec naladěný na 390 kW (530 k) a 830 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C Cabriolet
  2. Mercedes-Benz C Cabriolet: Oficiální fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků