Ženeva 2016 živě: Lamborghini Centenario je už teď vyprodané

Lamborghini přivezlo do Ženevy taktéž velmi zajímavou novinku. Model Centenario dostal tu nejmodernější techniku, obrovský výkon a maximální exkluzivitu danou tím, že vznikne jen velmi omezená série.

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Lamborghini Centenario je oslavou stého výročí od narození Ferruccia Lamborghini. Tento dárek je kompletně celý vyrobený z karbonu. To znamená jak karbonový monokok, tak karbonovou karoserii. Vůz je tedy velmi lehký. Váží 1520 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Poháněna jsou všechna čtyři kola, přičemž pohon má na starost atmosférický dvanáctiválec disponující výkonem 770 koní (při 8600 ot./min) . Aby toho nebylo málo, zadní náprava používá systém natáčení kol, takže tento speciál bude jezdit zajisté velmi zajímavě. Zrychlení z nuly na 100 km/h je záležitostí na 2,8 s. Nejvyšší rychlost překračuje 350 km/h.

Lamborghini vyrobí kupé i roadster, jenže od každé karoserie vznikne pouze dvacet exemplářů. A špatnou zprávou pro všechny zájemce je skutečnost, že celá série je už teď vyprodaná, přestože jeden exemplář stojí minimálně 1,75 milionu eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků