Ženeva 2016 živě: Lamborghini Centenario je už teď vyprodané

Lamborghini přivezlo do Ženevy taktéž velmi zajímavou novinku. Model Centenario dostal tu nejmodernější techniku, obrovský výkon a maximální exkluzivitu danou tím, že vznikne jen velmi omezená série.

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Lamborghini Centenario je oslavou stého výročí od narození Ferruccia Lamborghini. Tento dárek je kompletně celý vyrobený z karbonu. To znamená jak karbonový monokok, tak karbonovou karoserii. Vůz je tedy velmi lehký. Váží 1520 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Poháněna jsou všechna čtyři kola, přičemž pohon má na starost atmosférický dvanáctiválec disponující výkonem 770 koní (při 8600 ot./min) . Aby toho nebylo málo, zadní náprava používá systém natáčení kol, takže tento speciál bude jezdit zajisté velmi zajímavě. Zrychlení z nuly na 100 km/h je záležitostí na 2,8 s. Nejvyšší rychlost překračuje 350 km/h.

Lamborghini vyrobí kupé i roadster, jenže od každé karoserie vznikne pouze dvacet exemplářů. A špatnou zprávou pro všechny zájemce je skutečnost, že celá série je už teď vyprodaná, přestože jeden exemplář stojí minimálně 1,75 milionu eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků