Ženeva 2016 živě: Lamborghini Centenario je už teď vyprodané

Lamborghini přivezlo do Ženevy taktéž velmi zajímavou novinku. Model Centenario dostal tu nejmodernější techniku, obrovský výkon a maximální exkluzivitu danou tím, že vznikne jen velmi omezená série.

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Šéf Lamborghini jde k mateřskému Audi, povede divizi quattro GmbH

Lamborghini Centenario je oslavou stého výročí od narození Ferruccia Lamborghini. Tento dárek je kompletně celý vyrobený z karbonu. To znamená jak karbonový monokok, tak karbonovou karoserii. Vůz je tedy velmi lehký. Váží 1520 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Poháněna jsou všechna čtyři kola, přičemž pohon má na starost atmosférický dvanáctiválec disponující výkonem 770 koní (při 8600 ot./min) . Aby toho nebylo málo, zadní náprava používá systém natáčení kol, takže tento speciál bude jezdit zajisté velmi zajímavě. Zrychlení z nuly na 100 km/h je záležitostí na 2,8 s. Nejvyšší rychlost překračuje 350 km/h.

Lamborghini vyrobí kupé i roadster, jenže od každé karoserie vznikne pouze dvacet exemplářů. A špatnou zprávou pro všechny zájemce je skutečnost, že celá série je už teď vyprodaná, přestože jeden exemplář stojí minimálně 1,75 milionu eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků