Ženeva 2016 živě: Kia vystavuje Niro a Optimu Sportswagon

Kia dorazila do Ženevy s modely Niro a Optima Sportswagon. První jmenovaný vůz je crossover, který byl od začátku vyvíjen jako hybrid. Podobně jako Hyundai Ioniq, také tahle Kia používá atmosférickou šestnáctistovku GDI o výkonu 77 kW (105 k), které pomáhá elektromotor s výkonem 32 kW. Celkově systém vyprodukuje 104 kW (141 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro je další z řady hybridů, které jsou v Ženevě k vidění. Na rozdíl od příbuzného sedanu Hyundai Ioniq jde v tomto případě o crossover

Kia Niro je předokolka a spalovací motor pracuje s automatickou převodovkou DCT. Dynamické parametry nebo maximální rychlost budou ještě potvrzeny, stejně jako spotřeba. Niro je dlouhé 4355 mm, široké 1800 mm a vysoké 1535 mm. Rozvor náprav nabídne 2,7 m a zavazadelník podle metodiky VDA disponuje objemem 421 l. Všechny podrobnosti najdete v tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu

Druhou novinkou je světová premiéra modelu Optima Sportswagon, která navazuje na koncept Sportspace z minulého roku. Je to vůbec poprvé, co Kia nabídne svým zákazníkům kombi střední třídy. Nová verze Optimy je dlouhá 4855 mm, široká 1860 mm a vysoká 1470 mm. Vnějšími rozměry se prakticky neliší od sedanu s výjimkou výšky, která je o pět milimetrů větší. Rozvor náprav má hodnotu 2805 mm a zavazadelník zvládne 553 l (opět dle VDA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Druhou novinkou značky Kia je v Ženevě Optima Sportswagon. Jde o sportovně střížené a velmi dobře vypadající kombi střední třídy

Nabídka motorizací zahrnuje benzinový dvoulitr 2.0 CVVL (120 kW/163 k), přeplňovaný dvoulitr T-GDI (180 kW/145 k) a naftovou sedmnáctistovku (104 kW/141 k). Atmosférický benzinový motor a diesel budou k dispozici se šestistupňovým manuálem i s automatem, přeplňovaný dvoulitr pořídíte pouze s automatem. Další detaily týkající se tohoto modelu najdete opět v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků