Ženeva 2016 živě: Kia vystavuje Niro a Optimu Sportswagon

Kia dorazila do Ženevy s modely Niro a Optima Sportswagon. První jmenovaný vůz je crossover, který byl od začátku vyvíjen jako hybrid. Podobně jako Hyundai Ioniq, také tahle Kia používá atmosférickou šestnáctistovku GDI o výkonu 77 kW (105 k), které pomáhá elektromotor s výkonem 32 kW. Celkově systém vyprodukuje 104 kW (141 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro je další z řady hybridů, které jsou v Ženevě k vidění. Na rozdíl od příbuzného sedanu Hyundai Ioniq jde v tomto případě o crossover

Kia Niro je předokolka a spalovací motor pracuje s automatickou převodovkou DCT. Dynamické parametry nebo maximální rychlost budou ještě potvrzeny, stejně jako spotřeba. Niro je dlouhé 4355 mm, široké 1800 mm a vysoké 1535 mm. Rozvor náprav nabídne 2,7 m a zavazadelník podle metodiky VDA disponuje objemem 421 l. Všechny podrobnosti najdete v tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu

Druhou novinkou je světová premiéra modelu Optima Sportswagon, která navazuje na koncept Sportspace z minulého roku. Je to vůbec poprvé, co Kia nabídne svým zákazníkům kombi střední třídy. Nová verze Optimy je dlouhá 4855 mm, široká 1860 mm a vysoká 1470 mm. Vnějšími rozměry se prakticky neliší od sedanu s výjimkou výšky, která je o pět milimetrů větší. Rozvor náprav má hodnotu 2805 mm a zavazadelník zvládne 553 l (opět dle VDA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Druhou novinkou značky Kia je v Ženevě Optima Sportswagon. Jde o sportovně střížené a velmi dobře vypadající kombi střední třídy

Nabídka motorizací zahrnuje benzinový dvoulitr 2.0 CVVL (120 kW/163 k), přeplňovaný dvoulitr T-GDI (180 kW/145 k) a naftovou sedmnáctistovku (104 kW/141 k). Atmosférický benzinový motor a diesel budou k dispozici se šestistupňovým manuálem i s automatem, přeplňovaný dvoulitr pořídíte pouze s automatem. Další detaily týkající se tohoto modelu najdete opět v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků