Ženeva 2016 živě: Kia vystavuje Niro a Optimu Sportswagon

Kia dorazila do Ženevy s modely Niro a Optima Sportswagon. První jmenovaný vůz je crossover, který byl od začátku vyvíjen jako hybrid. Podobně jako Hyundai Ioniq, také tahle Kia používá atmosférickou šestnáctistovku GDI o výkonu 77 kW (105 k), které pomáhá elektromotor s výkonem 32 kW. Celkově systém vyprodukuje 104 kW (141 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro je další z řady hybridů, které jsou v Ženevě k vidění. Na rozdíl od příbuzného sedanu Hyundai Ioniq jde v tomto případě o crossover

Kia Niro je předokolka a spalovací motor pracuje s automatickou převodovkou DCT. Dynamické parametry nebo maximální rychlost budou ještě potvrzeny, stejně jako spotřeba. Niro je dlouhé 4355 mm, široké 1800 mm a vysoké 1535 mm. Rozvor náprav nabídne 2,7 m a zavazadelník podle metodiky VDA disponuje objemem 421 l. Všechny podrobnosti najdete v tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu

Druhou novinkou je světová premiéra modelu Optima Sportswagon, která navazuje na koncept Sportspace z minulého roku. Je to vůbec poprvé, co Kia nabídne svým zákazníkům kombi střední třídy. Nová verze Optimy je dlouhá 4855 mm, široká 1860 mm a vysoká 1470 mm. Vnějšími rozměry se prakticky neliší od sedanu s výjimkou výšky, která je o pět milimetrů větší. Rozvor náprav má hodnotu 2805 mm a zavazadelník zvládne 553 l (opět dle VDA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Druhou novinkou značky Kia je v Ženevě Optima Sportswagon. Jde o sportovně střížené a velmi dobře vypadající kombi střední třídy

Nabídka motorizací zahrnuje benzinový dvoulitr 2.0 CVVL (120 kW/163 k), přeplňovaný dvoulitr T-GDI (180 kW/145 k) a naftovou sedmnáctistovku (104 kW/141 k). Atmosférický benzinový motor a diesel budou k dispozici se šestistupňovým manuálem i s automatem, přeplňovaný dvoulitr pořídíte pouze s automatem. Další detaily týkající se tohoto modelu najdete opět v tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků