Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva v podání automobilky Hyundai má jediné hlavní téma - model Ioniq. Dnes korejská automobilka odhalila kompletně celou řadu, která se postupně dostane na náš trh. Nabízet se bude jako Hybrid, Electric a Plug-in Hybrid.

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Ioniq Hybrid a Plug-in Hybrid mají společný motor, a sice spalovací jednotku Kappa 1.6 GDI vybavenou přímým vstřikem paliva, která disponuje parametry 77 kW (105 k) a 147 Nm. Té pomáhá elektromotor, který má v případě hybridu výkon 32 kW a celá soustava údajně nabídne 104 kW (141 k) a 265 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které je připravené na různé verze elektrifikace 

Plug-in Hybrid má silnější elektromotor (45 kW/61 k) a akumulátory s kapacitou 8,9 kWh. V čistě elektrickém režimu zvládne tento model až 50 km a jeho papírové kombinované emise CO2 mají být nižší než 32 g/km.

Nejvíce nejasností panovalo kolem verze Electric, tedy elektromobilu. Ten pracuje s elektromotorem o výkonu 88 kW (120 k) a s točivým momentem 295 Nm. Maximální rychlost je 165 km/h a dojezd Hyundai udává na 250 km. Informace z korejského trhu ale hovoří o dojezdu 169 km a akumulátory mají v obou případech shodných 28 kWh.

Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které používá platformu připravenou na zástavbu různých variant elektrického pohonu. Jako první dorazí do České republiky klasický hybrid. Stane se tak už na podzim.

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků