Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva v podání automobilky Hyundai má jediné hlavní téma - model Ioniq. Dnes korejská automobilka odhalila kompletně celou řadu, která se postupně dostane na náš trh. Nabízet se bude jako Hybrid, Electric a Plug-in Hybrid.

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Ioniq Hybrid a Plug-in Hybrid mají společný motor, a sice spalovací jednotku Kappa 1.6 GDI vybavenou přímým vstřikem paliva, která disponuje parametry 77 kW (105 k) a 147 Nm. Té pomáhá elektromotor, který má v případě hybridu výkon 32 kW a celá soustava údajně nabídne 104 kW (141 k) a 265 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které je připravené na různé verze elektrifikace 

Plug-in Hybrid má silnější elektromotor (45 kW/61 k) a akumulátory s kapacitou 8,9 kWh. V čistě elektrickém režimu zvládne tento model až 50 km a jeho papírové kombinované emise CO2 mají být nižší než 32 g/km.

Nejvíce nejasností panovalo kolem verze Electric, tedy elektromobilu. Ten pracuje s elektromotorem o výkonu 88 kW (120 k) a s točivým momentem 295 Nm. Maximální rychlost je 165 km/h a dojezd Hyundai udává na 250 km. Informace z korejského trhu ale hovoří o dojezdu 169 km a akumulátory mají v obou případech shodných 28 kWh.

Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které používá platformu připravenou na zástavbu různých variant elektrického pohonu. Jako první dorazí do České republiky klasický hybrid. Stane se tak už na podzim.

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků