Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva v podání automobilky Hyundai má jediné hlavní téma - model Ioniq. Dnes korejská automobilka odhalila kompletně celou řadu, která se postupně dostane na náš trh. Nabízet se bude jako Hybrid, Electric a Plug-in Hybrid.

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Ioniq Hybrid a Plug-in Hybrid mají společný motor, a sice spalovací jednotku Kappa 1.6 GDI vybavenou přímým vstřikem paliva, která disponuje parametry 77 kW (105 k) a 147 Nm. Té pomáhá elektromotor, který má v případě hybridu výkon 32 kW a celá soustava údajně nabídne 104 kW (141 k) a 265 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které je připravené na různé verze elektrifikace 

Plug-in Hybrid má silnější elektromotor (45 kW/61 k) a akumulátory s kapacitou 8,9 kWh. V čistě elektrickém režimu zvládne tento model až 50 km a jeho papírové kombinované emise CO2 mají být nižší než 32 g/km.

Nejvíce nejasností panovalo kolem verze Electric, tedy elektromobilu. Ten pracuje s elektromotorem o výkonu 88 kW (120 k) a s točivým momentem 295 Nm. Maximální rychlost je 165 km/h a dojezd Hyundai udává na 250 km. Informace z korejského trhu ale hovoří o dojezdu 169 km a akumulátory mají v obou případech shodných 28 kWh.

Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které používá platformu připravenou na zástavbu různých variant elektrického pohonu. Jako první dorazí do České republiky klasický hybrid. Stane se tak už na podzim.

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků