Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva v podání automobilky Hyundai má jediné hlavní téma - model Ioniq. Dnes korejská automobilka odhalila kompletně celou řadu, která se postupně dostane na náš trh. Nabízet se bude jako Hybrid, Electric a Plug-in Hybrid.

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Ioniq Hybrid a Plug-in Hybrid mají společný motor, a sice spalovací jednotku Kappa 1.6 GDI vybavenou přímým vstřikem paliva, která disponuje parametry 77 kW (105 k) a 147 Nm. Té pomáhá elektromotor, který má v případě hybridu výkon 32 kW a celá soustava údajně nabídne 104 kW (141 k) a 265 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které je připravené na různé verze elektrifikace 

Plug-in Hybrid má silnější elektromotor (45 kW/61 k) a akumulátory s kapacitou 8,9 kWh. V čistě elektrickém režimu zvládne tento model až 50 km a jeho papírové kombinované emise CO2 mají být nižší než 32 g/km.

Nejvíce nejasností panovalo kolem verze Electric, tedy elektromobilu. Ten pracuje s elektromotorem o výkonu 88 kW (120 k) a s točivým momentem 295 Nm. Maximální rychlost je 165 km/h a dojezd Hyundai udává na 250 km. Informace z korejského trhu ale hovoří o dojezdu 169 km a akumulátory mají v obou případech shodných 28 kWh.

Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které používá platformu připravenou na zástavbu různých variant elektrického pohonu. Jako první dorazí do České republiky klasický hybrid. Stane se tak už na podzim.

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků