Ženeva 2016 živě: Hyundai chce mít do pěti let 6 modelů řady Genesis

Kromě trojice verzí modelu Ioniq, která je hlavním bodem programu na ženevském stánku automobilky Hyundai, dovezla tato korejská značka na právě probíhající autosalon ještě jednu evropskou premiéru. K vidění je také luxusní sedan G90.

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Jak už možná víte, tomuto modelu bychom již neměli říkat Hyundai, protože například po vzoru Lexusu a Toyoty si Hyundai založil samostatnou značku pro své luxusní vozy. Takže nikoliv Hyundai Genesis G90, ale pouze Genesis G90. Vůz jako takový jsme viděli už dříve a ani aktuální evropská tisková zpráva nešetří superlativy.

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90 je údajně výsledkem čtyřletého vývoje, na kterém se podílel tým obsahující osm stovek lidí. Těšit se máme na prvotřídní komfort a technologické vychytávky typu systému, který vám sám nastaví sedadlo, volant, zrcátka nebo head-up displej ideálně přesně podle vašeho těla. Bohužel toto je zatím dostupné pouze pro korejský trh. Co se motorizací týká, v nabídce bude přeplňovaný šestiválec 3.3 T-GDI, atmosférická 3.8 GDI a pětilitrový osmiválec.

Zajímavou informací z aktuální tiskové zprávy jsou plány na blízkou budoucnost. Do pěti let chce Hyundai do řady Genesis přidat pět dalších modelů, takže jich bude celkem šest. Už letos na podzim dorazí na český trh Genesis G80, což bude modernizovaný stávající Hyundai Genesis. Kromě absence loga Hyundai (které stejně nebylo na autě moc vidět ani před faceliftem) dojde k jedné důležité změně. Pro Evropy bude tento model nabízen i s dieselem pod kapotou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků