Ženeva 2016 živě: Hyundai chce mít do pěti let 6 modelů řady Genesis

Kromě trojice verzí modelu Ioniq, která je hlavním bodem programu na ženevském stánku automobilky Hyundai, dovezla tato korejská značka na právě probíhající autosalon ještě jednu evropskou premiéru. K vidění je také luxusní sedan G90.

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Jak už možná víte, tomuto modelu bychom již neměli říkat Hyundai, protože například po vzoru Lexusu a Toyoty si Hyundai založil samostatnou značku pro své luxusní vozy. Takže nikoliv Hyundai Genesis G90, ale pouze Genesis G90. Vůz jako takový jsme viděli už dříve a ani aktuální evropská tisková zpráva nešetří superlativy.

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90 je údajně výsledkem čtyřletého vývoje, na kterém se podílel tým obsahující osm stovek lidí. Těšit se máme na prvotřídní komfort a technologické vychytávky typu systému, který vám sám nastaví sedadlo, volant, zrcátka nebo head-up displej ideálně přesně podle vašeho těla. Bohužel toto je zatím dostupné pouze pro korejský trh. Co se motorizací týká, v nabídce bude přeplňovaný šestiválec 3.3 T-GDI, atmosférická 3.8 GDI a pětilitrový osmiválec.

Zajímavou informací z aktuální tiskové zprávy jsou plány na blízkou budoucnost. Do pěti let chce Hyundai do řady Genesis přidat pět dalších modelů, takže jich bude celkem šest. Už letos na podzim dorazí na český trh Genesis G80, což bude modernizovaný stávající Hyundai Genesis. Kromě absence loga Hyundai (které stejně nebylo na autě moc vidět ani před faceliftem) dojde k jedné důležité změně. Pro Evropy bude tento model nabízen i s dieselem pod kapotou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků