Ženeva 2016 živě: Chevrolet vystavuje Corvette a Camaro

Co dělají v Ženevě Chevrolet Corvette a Chevrolet Camaro? Vždyť se vozí oficiálně do Evropy, Camaro přišlo v nové modernější generaci a i klasická Corvette má za sebou modernizaci a přibyly nějaké ty speciální ostřejší verze. A navíc jsou tyhle klasické „ameriky“ příjemným osvěžením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro má i dvoulitr s turbem, ale vy chcete osmiválec, protože prostě proto.
V Corvettě nic menšího než V8 nedostanete. A můžete mít i verzi Z06 s kompresorem

Na evropské půdě se představuje Chevrolet Camaro s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l. Ten má výkon 205 kW (275 k) a točivý moment přes 400 Nm. V nabídce je to nejúspornější Camaro a lákavé je zejména v zemích, kde se daně určují podle emisí.

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

V Evropě se atmosférický šestiválec 3,6 l neprodává, za to tady máme osmiválec 6,2 l. Ten dostal přímé vstřikování a nový výfukový systém. Upravena byla i hlava motoru pro efektivnější spalování a výsledkem je výkon 339 kW (455 k) a točivý moment 617 Nm.

Chevrolet Corvette má v základu stejný motor jako osmiválcové Camaro SS, jen je naladěný na 466 koní a 630 Nm. Ostrá verze Z06 využívá přeplňování kompresorem. Výkon 625 koní, nastavitelný podvozek a upravená aerodynamika stačí k tomu, aby tohle auto zajelo Nordschleife za 7 minut a 8 sekund. V Ženevě se pak ukázala verze Grand Sport se základním osmiválcem, ale s rozdílným nastavením podvozku zaměřená hlavně na okruhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků