Ženeva 2016 živě: Chevrolet vystavuje Corvette a Camaro

Co dělají v Ženevě Chevrolet Corvette a Chevrolet Camaro? Vždyť se vozí oficiálně do Evropy, Camaro přišlo v nové modernější generaci a i klasická Corvette má za sebou modernizaci a přibyly nějaké ty speciální ostřejší verze. A navíc jsou tyhle klasické „ameriky“ příjemným osvěžením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro má i dvoulitr s turbem, ale vy chcete osmiválec, protože prostě proto.
V Corvettě nic menšího než V8 nedostanete. A můžete mít i verzi Z06 s kompresorem

Na evropské půdě se představuje Chevrolet Camaro s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l. Ten má výkon 205 kW (275 k) a točivý moment přes 400 Nm. V nabídce je to nejúspornější Camaro a lákavé je zejména v zemích, kde se daně určují podle emisí.

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

V Evropě se atmosférický šestiválec 3,6 l neprodává, za to tady máme osmiválec 6,2 l. Ten dostal přímé vstřikování a nový výfukový systém. Upravena byla i hlava motoru pro efektivnější spalování a výsledkem je výkon 339 kW (455 k) a točivý moment 617 Nm.

Chevrolet Corvette má v základu stejný motor jako osmiválcové Camaro SS, jen je naladěný na 466 koní a 630 Nm. Ostrá verze Z06 využívá přeplňování kompresorem. Výkon 625 koní, nastavitelný podvozek a upravená aerodynamika stačí k tomu, aby tohle auto zajelo Nordschleife za 7 minut a 8 sekund. V Ženevě se pak ukázala verze Grand Sport se základním osmiválcem, ale s rozdílným nastavením podvozku zaměřená hlavně na okruhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků