Ženeva 2016 živě: Chevrolet vystavuje Corvette a Camaro

Co dělají v Ženevě Chevrolet Corvette a Chevrolet Camaro? Vždyť se vozí oficiálně do Evropy, Camaro přišlo v nové modernější generaci a i klasická Corvette má za sebou modernizaci a přibyly nějaké ty speciální ostřejší verze. A navíc jsou tyhle klasické „ameriky“ příjemným osvěžením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet Camaro má i dvoulitr s turbem, ale vy chcete osmiválec, protože prostě proto.
V Corvettě nic menšího než V8 nedostanete. A můžete mít i verzi Z06 s kompresorem

Na evropské půdě se představuje Chevrolet Camaro s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l. Ten má výkon 205 kW (275 k) a točivý moment přes 400 Nm. V nabídce je to nejúspornější Camaro a lákavé je zejména v zemích, kde se daně určují podle emisí.

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

V Evropě se atmosférický šestiválec 3,6 l neprodává, za to tady máme osmiválec 6,2 l. Ten dostal přímé vstřikování a nový výfukový systém. Upravena byla i hlava motoru pro efektivnější spalování a výsledkem je výkon 339 kW (455 k) a točivý moment 617 Nm.

Chevrolet Corvette má v základu stejný motor jako osmiválcové Camaro SS, jen je naladěný na 466 koní a 630 Nm. Ostrá verze Z06 využívá přeplňování kompresorem. Výkon 625 koní, nastavitelný podvozek a upravená aerodynamika stačí k tomu, aby tohle auto zajelo Nordschleife za 7 minut a 8 sekund. V Ženevě se pak ukázala verze Grand Sport se základním osmiválcem, ale s rozdílným nastavením podvozku zaměřená hlavně na okruhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků