Ženeva 2016 živě: Bentley Mulsanne dostalo prodloužený rozvor

Britská automobilka Bentley, která patří pod koncern Volkswagen, přivezla do Ženevy vrcholnou luxusní limuzínu Mulsanne. Tu jsme si už představili před autosalonem, takže zopakujeme jen to nejdůležitější. Bentley Mulsanne dostal prodloužený rozvor, bohatší výbavu a nové elektronické systémy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne vypadá opravdu majestátně. O pohon se stará přeplňovaný osmiválec 6,75 l o výkonu 512 koní a točivém momentu lokomotivních 1020 Nm

Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h.

Bentley Mulsanne myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km. Vůbec poprvé se u vrcholného modelu Bentley objevuje také samostatná verze s prodlouženým rozvorem. Ta poskytuje velmi velkorysý prostor na zadních sedadlech a exkluzivní luxusní sedadla, která v „krátké“ verzi nedostanete.

Kov a dřevo vás už nudí? Tak si do svého Bentley objednejte kámen

Kov a dřevo vás už nudí? Tak si do svého Bentley objednejte kámen

Novinkou automobilky je i Bentley Flying Spur V8 S. Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků