Ženeva 2016 živě: Bentley Mulsanne dostalo prodloužený rozvor

Britská automobilka Bentley, která patří pod koncern Volkswagen, přivezla do Ženevy vrcholnou luxusní limuzínu Mulsanne. Tu jsme si už představili před autosalonem, takže zopakujeme jen to nejdůležitější. Bentley Mulsanne dostal prodloužený rozvor, bohatší výbavu a nové elektronické systémy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne vypadá opravdu majestátně. O pohon se stará přeplňovaný osmiválec 6,75 l o výkonu 512 koní a točivém momentu lokomotivních 1020 Nm

Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h.

Bentley Mulsanne myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km. Vůbec poprvé se u vrcholného modelu Bentley objevuje také samostatná verze s prodlouženým rozvorem. Ta poskytuje velmi velkorysý prostor na zadních sedadlech a exkluzivní luxusní sedadla, která v „krátké“ verzi nedostanete.

Kov a dřevo vás už nudí? Tak si do svého Bentley objednejte kámen

Kov a dřevo vás už nudí? Tak si do svého Bentley objednejte kámen

Novinkou automobilky je i Bentley Flying Spur V8 S. Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky