Ženeva 2016 živě: Audi S4 Avant umí stovku za 4,7 s

Ženeva se u Audi nese hlavně v duchu malého crossoveru Q2, ale to není jediná novinka, která je zde k vidění. Na právě probíhajícím autosalonu se představila také sportovní S4 Avant osazená benzinovým přeplňovaným šestiválcem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S4 Avant nové generace pracuje se šetiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 k). Na stovce jste za 4,7 s

A4 nové generace se poprvé ukázala minulý rok ve Frankfurtu, aktuálně tedy přichází ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI nově pracuje s turbodmychadly a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Točivý moment pak vrcholí hodnotou 500 Nm, která je dostupná v rozmezí od 1370 do 4500 ot./min.

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem zvládne S4 Avant nové generace akceleraci na 100 km/h za 4,7 s a maximálně jede 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Základní cena tohoto modelu je 1 650 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků