Ženeva 2016 živě: Audi S4 Avant umí stovku za 4,7 s

Ženeva se u Audi nese hlavně v duchu malého crossoveru Q2, ale to není jediná novinka, která je zde k vidění. Na právě probíhajícím autosalonu se představila také sportovní S4 Avant osazená benzinovým přeplňovaným šestiválcem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S4 Avant nové generace pracuje se šetiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 k). Na stovce jste za 4,7 s

A4 nové generace se poprvé ukázala minulý rok ve Frankfurtu, aktuálně tedy přichází ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI nově pracuje s turbodmychadly a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Točivý moment pak vrcholí hodnotou 500 Nm, která je dostupná v rozmezí od 1370 do 4500 ot./min.

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem zvládne S4 Avant nové generace akceleraci na 100 km/h za 4,7 s a maximálně jede 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Základní cena tohoto modelu je 1 650 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků