Ženeva 2016 živě: Audi S4 Avant umí stovku za 4,7 s

Ženeva se u Audi nese hlavně v duchu malého crossoveru Q2, ale to není jediná novinka, která je zde k vidění. Na právě probíhajícím autosalonu se představila také sportovní S4 Avant osazená benzinovým přeplňovaným šestiválcem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S4 Avant nové generace pracuje se šetiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 k). Na stovce jste za 4,7 s

A4 nové generace se poprvé ukázala minulý rok ve Frankfurtu, aktuálně tedy přichází ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI nově pracuje s turbodmychadly a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Točivý moment pak vrcholí hodnotou 500 Nm, která je dostupná v rozmezí od 1370 do 4500 ot./min.

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem zvládne S4 Avant nové generace akceleraci na 100 km/h za 4,7 s a maximálně jede 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Základní cena tohoto modelu je 1 650 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků