Ženeva 2016 živě: Audi S4 Avant umí stovku za 4,7 s

Ženeva se u Audi nese hlavně v duchu malého crossoveru Q2, ale to není jediná novinka, která je zde k vidění. Na právě probíhajícím autosalonu se představila také sportovní S4 Avant osazená benzinovým přeplňovaným šestiválcem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S4 Avant nové generace pracuje se šetiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 k). Na stovce jste za 4,7 s

A4 nové generace se poprvé ukázala minulý rok ve Frankfurtu, aktuálně tedy přichází ostrý kombík. Motor 3.0 TFSI nově pracuje s turbodmychadly a jeho výkon dosahuje na 260 kW (354 koní). Točivý moment pak vrcholí hodnotou 500 Nm, která je dostupná v rozmezí od 1370 do 4500 ot./min.

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Ve spolupráci s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem zvládne S4 Avant nové generace akceleraci na 100 km/h za 4,7 s a maximálně jede 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Základní cena tohoto modelu je 1 650 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků