Ženeva 2016 živě: Alpina B7 xDrive Bi-Turbo je náhrada za M7

Dvorní úpravce vozů BMW přivezl do Ženevy vlastní představu vrcholného provedení mnichovského luxusního sedanu řady 7. BMW M7 nebude a pokud nechcete z nějakého nám neznámého důvodu dvanáctiválcové BMW M760Li, Alpina má velmi zajímavé řešení v podobě modelu B7 xDrive Bi-Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Někteří kolegové berou prohlídku vystavených exponátů skutečně velmi vážně. Alpina B7 má výkon 608 koní a maximální rychlost přes 300 km/h je pro ni samozřejmost

Alpina B7 xDrive má pod kapotou novou generaci dvěma turby přeplňovaného osmiválce 4,4 litru. Motor nabízí výkon 447 kW (608 koní) v rozmezí 5750 až 6250 ot./min. a točivý moment 800 Nm v 3000 až 5000 ot./min. Už v 1100 ot./min. má ale osmiválec točivý moment 450 Nm a při 1800 ot./min. je to už 600 Nm.

Video | BMW | Premiéry | Autosalony | Luxusní auta | Ženeva 2016

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

O přenos síly se stará osmistupňový automat od ZF a pohon všech kol, který při „vypnutí“ stabilizačního systému upřednostní ve svém vyvážení zadní nápravu. I díky tomu zrychlí Aplina B7 na 100 km/h za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 310 km/h a Alpina se chlubí i kombinovanou spotřebou 10,4 litru na 100 km.

Výfukový systém si Alpina naladila sama a má výraznější zvuk než sériový výfuk modelu BMW 750i xDrive. Alpina má i aktivní natáčení zadní nápravy, adaptivní podvozek si nastavuje Alpina rovněž sama a dvacetipalcová kola obouvá do pneumatik Michelin Pilot SuperSport. Runflaty na Alpině nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků