Ženeva 2016 živě: Alpina B7 xDrive Bi-Turbo je náhrada za M7

Dvorní úpravce vozů BMW přivezl do Ženevy vlastní představu vrcholného provedení mnichovského luxusního sedanu řady 7. BMW M7 nebude a pokud nechcete z nějakého nám neznámého důvodu dvanáctiválcové BMW M760Li, Alpina má velmi zajímavé řešení v podobě modelu B7 xDrive Bi-Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Někteří kolegové berou prohlídku vystavených exponátů skutečně velmi vážně. Alpina B7 má výkon 608 koní a maximální rychlost přes 300 km/h je pro ni samozřejmost

Alpina B7 xDrive má pod kapotou novou generaci dvěma turby přeplňovaného osmiválce 4,4 litru. Motor nabízí výkon 447 kW (608 koní) v rozmezí 5750 až 6250 ot./min. a točivý moment 800 Nm v 3000 až 5000 ot./min. Už v 1100 ot./min. má ale osmiválec točivý moment 450 Nm a při 1800 ot./min. je to už 600 Nm.

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

O přenos síly se stará osmistupňový automat od ZF a pohon všech kol, který při „vypnutí“ stabilizačního systému upřednostní ve svém vyvážení zadní nápravu. I díky tomu zrychlí Aplina B7 na 100 km/h za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 310 km/h a Alpina se chlubí i kombinovanou spotřebou 10,4 litru na 100 km.

Výfukový systém si Alpina naladila sama a má výraznější zvuk než sériový výfuk modelu BMW 750i xDrive. Alpina má i aktivní natáčení zadní nápravy, adaptivní podvozek si nastavuje Alpina rovněž sama a dvacetipalcová kola obouvá do pneumatik Michelin Pilot SuperSport. Runflaty na Alpině nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků