Ženeva 2016 živě: Alpina B7 xDrive Bi-Turbo je náhrada za M7

Dvorní úpravce vozů BMW přivezl do Ženevy vlastní představu vrcholného provedení mnichovského luxusního sedanu řady 7. BMW M7 nebude a pokud nechcete z nějakého nám neznámého důvodu dvanáctiválcové BMW M760Li, Alpina má velmi zajímavé řešení v podobě modelu B7 xDrive Bi-Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Někteří kolegové berou prohlídku vystavených exponátů skutečně velmi vážně. Alpina B7 má výkon 608 koní a maximální rychlost přes 300 km/h je pro ni samozřejmost

Alpina B7 xDrive má pod kapotou novou generaci dvěma turby přeplňovaného osmiválce 4,4 litru. Motor nabízí výkon 447 kW (608 koní) v rozmezí 5750 až 6250 ot./min. a točivý moment 800 Nm v 3000 až 5000 ot./min. Už v 1100 ot./min. má ale osmiválec točivý moment 450 Nm a při 1800 ot./min. je to už 600 Nm.

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

BMW M760Li xDrive je sedmička s motorem V12, která umí až 305 km/h

O přenos síly se stará osmistupňový automat od ZF a pohon všech kol, který při „vypnutí“ stabilizačního systému upřednostní ve svém vyvážení zadní nápravu. I díky tomu zrychlí Aplina B7 na 100 km/h za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 310 km/h a Alpina se chlubí i kombinovanou spotřebou 10,4 litru na 100 km.

Výfukový systém si Alpina naladila sama a má výraznější zvuk než sériový výfuk modelu BMW 750i xDrive. Alpina má i aktivní natáčení zadní nápravy, adaptivní podvozek si nastavuje Alpina rovněž sama a dvacetipalcová kola obouvá do pneumatik Michelin Pilot SuperSport. Runflaty na Alpině nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků