nevypadá to špatně, v červené je to ještě hezčí, jen se obávám, že ten, kdo to vymysel, zapomněl, že to nebude jen výstavní kousek, ale že na to dopředu bude potřeba dát ten ošklivě hranatý a bíločerný kus hliníku, kampak asi??
Dobrá otázka. Pokud to nebude kolidovat se senzorama, tak bych to nejspíš viděl na levou stranu nárazníku, jako to měly Alfy vždycky.
Cca tady: http://s2.paultan.org/image/2015/07/Alfa-Giulia... ...
Myslím, že na značku bude ten šestiúhelník v pravém průduchu nárazníku...
a interier?
Toto nabizelo BMW pred 15 lety pokud pominu vrcholnou verzi a navic jejich uzasne 6 valce prokazali ze vydrzi pulmega naprosto v pohode se smesnou udrzbou , Alfa a najednou zadokolka s rozlozenim vahy 50/50 proc az ted ...
Alfa dělala zadokolky odjakživa. Jen 156 v této třídě byla předokolka.Stačí si něco zjistit o jízdních vlastnostech Alfy 33, nebo 75 a zjistíte, že BMW v té době jen šoupalo botama.
To bylo do r.95 (155,156 a 159 uz predokolka) co vim takze po 20 letech no , ale jo konecne nejaka konkurence , byly to a jsou pekne auta ...
Podarene auto,teda aspon po dizajnovej stranke.Teraz to chce uz len "malickost".Pustit ju do predaja a tu sa troska obavam co bude este stat v ceste....Inak drzim ARG palce.
A kde je kombinace benzín a manuál? Ke Cuore sportivo přece tato kombinace patří a bez ní je motorová paleta neúplná. Ne každý petrolhead bude mít prachy na vrcholný V6. Stejnou chybu dělá i Jaguar s modelem XE. Alfe s tímto modelem a dalšími modely hodně fandím. Byla by opravdu katastrofa, kdyby to koupil VW a v příští Giuliettě by bylo stejné ovládání topení a světel jako v OIII nebo Golfu, nebo kdyby motorová paleta obsahovala něco tak úžasně sportovního jako jistě bude 1,0TSI.
Zase by diky spolupraci s VW mela pod kapotou nejaky pouzitelny diesel. Takhle je dieselova nabidka zatim vyslovene komicka v kontextu sportovniho sedanu.
VW a pouzitelny diesel? to mi nejak neštimuje ved doteraz robili tragicku tdi pd. s cr prisli uplne posledny...
pitomci, ten šestiuhelník je určitě adaptivní tempomat a RZ by měla být u Alfy na levé straně. Co se týka dieslů, tak nevím co může být horšího než diesel od VW. Předpokládám, že tam bude V6 diesel z maserati ghibli a pokud to bude mít i takový zvuk, tak se je na co těšit. Nad čtyřválcem nemá cenu uvažovat.
Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.
Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.
Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.