Ženeva 2016 živě: 570GT je McLaren s „obrovským“ zavazadelníkem

Od automobilky McLaren jsme zvyklí na vysoké výkony, vysokou rychlost a perfektní jízdní vlastnosti, jenže v Ženevě se vystavuje něco, co tu ještě nebylo. McLaren dovezl model 570GT, u kterého se chlubí objemem zavazadelníku.

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Není to totiž tak dávno, co tato automobilka představila řadu Sport Series, která obsahuje méně radikální a cenově dostupnější modely. I když, všechno je relativní, základ této řady a tedy i nejdostupnější McLaren vůbec má pořád 540 koní. Novinka 570GT je třetím příspěvkem do této série, kde doplní 540C Coupé a 570S Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570GT je v kontextu ostatních modelů této značky v podstatě rodinné auto. Díky přidanému zavazadelníku nabídne objem 370 litrů

GT je zaměřeno na každodenní používání a zdolávání dlouhých cest a podle toho je také upraveno. Výbava obsahuje elektricky nastavitelná sedadla i volant, který se navíc po vypnutí motoru sám zasune do palubní desky, nechybí pořádné ozvučení, panoramatické okno, tišší výfuk ve srovnání s 570S a lepší odhlučnění.

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

Největším rozdílem je ale zavazadelník. Vpředu zůstává přihrádka o objemu 150 litrů jako u ostatních, ale GT dostalo ještě do strany výklopné zadní sklo, pod kterým se ukrývá prostor skýtající dalších 220 litrů. To nám dohromady dává 370 litrů, což by mohlo na menší výlety stačit.

Navzdory všem cestovním ústupkům vás bude umět i tento McLaren pořádně natlačit do sedačky. Přeplňovaný osmiválec disponuje výkonem 570 koní a točivým momentem 600 Nm. Na stovce jste za 3,4 s a v Německu můžete cestovat rychlostí až 324 km/h.

Dalším ženevským exponátem značky McLaren je model 675LT Spider, který se představil už v prosinci. Používá stejný motor, ale ten je naladěný na výkon 675 koní. Stovku tento model zvládá za 2,9 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků