Ženeva 2016 živě: 570GT je McLaren s „obrovským“ zavazadelníkem

Od automobilky McLaren jsme zvyklí na vysoké výkony, vysokou rychlost a perfektní jízdní vlastnosti, jenže v Ženevě se vystavuje něco, co tu ještě nebylo. McLaren dovezl model 570GT, u kterého se chlubí objemem zavazadelníku.

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Není to totiž tak dávno, co tato automobilka představila řadu Sport Series, která obsahuje méně radikální a cenově dostupnější modely. I když, všechno je relativní, základ této řady a tedy i nejdostupnější McLaren vůbec má pořád 540 koní. Novinka 570GT je třetím příspěvkem do této série, kde doplní 540C Coupé a 570S Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570GT je v kontextu ostatních modelů této značky v podstatě rodinné auto. Díky přidanému zavazadelníku nabídne objem 370 litrů

GT je zaměřeno na každodenní používání a zdolávání dlouhých cest a podle toho je také upraveno. Výbava obsahuje elektricky nastavitelná sedadla i volant, který se navíc po vypnutí motoru sám zasune do palubní desky, nechybí pořádné ozvučení, panoramatické okno, tišší výfuk ve srovnání s 570S a lepší odhlučnění.

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

Největším rozdílem je ale zavazadelník. Vpředu zůstává přihrádka o objemu 150 litrů jako u ostatních, ale GT dostalo ještě do strany výklopné zadní sklo, pod kterým se ukrývá prostor skýtající dalších 220 litrů. To nám dohromady dává 370 litrů, což by mohlo na menší výlety stačit.

Navzdory všem cestovním ústupkům vás bude umět i tento McLaren pořádně natlačit do sedačky. Přeplňovaný osmiválec disponuje výkonem 570 koní a točivým momentem 600 Nm. Na stovce jste za 3,4 s a v Německu můžete cestovat rychlostí až 324 km/h.

Dalším ženevským exponátem značky McLaren je model 675LT Spider, který se představil už v prosinci. Používá stejný motor, ale ten je naladěný na výkon 675 koní. Stovku tento model zvládá za 2,9 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků