Ženeva 2016 živě: 570GT je McLaren s „obrovským“ zavazadelníkem

Od automobilky McLaren jsme zvyklí na vysoké výkony, vysokou rychlost a perfektní jízdní vlastnosti, jenže v Ženevě se vystavuje něco, co tu ještě nebylo. McLaren dovezl model 570GT, u kterého se chlubí objemem zavazadelníku.

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Není to totiž tak dávno, co tato automobilka představila řadu Sport Series, která obsahuje méně radikální a cenově dostupnější modely. I když, všechno je relativní, základ této řady a tedy i nejdostupnější McLaren vůbec má pořád 540 koní. Novinka 570GT je třetím příspěvkem do této série, kde doplní 540C Coupé a 570S Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570GT je v kontextu ostatních modelů této značky v podstatě rodinné auto. Díky přidanému zavazadelníku nabídne objem 370 litrů

GT je zaměřeno na každodenní používání a zdolávání dlouhých cest a podle toho je také upraveno. Výbava obsahuje elektricky nastavitelná sedadla i volant, který se navíc po vypnutí motoru sám zasune do palubní desky, nechybí pořádné ozvučení, panoramatické okno, tišší výfuk ve srovnání s 570S a lepší odhlučnění.

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

Největším rozdílem je ale zavazadelník. Vpředu zůstává přihrádka o objemu 150 litrů jako u ostatních, ale GT dostalo ještě do strany výklopné zadní sklo, pod kterým se ukrývá prostor skýtající dalších 220 litrů. To nám dohromady dává 370 litrů, což by mohlo na menší výlety stačit.

Navzdory všem cestovním ústupkům vás bude umět i tento McLaren pořádně natlačit do sedačky. Přeplňovaný osmiválec disponuje výkonem 570 koní a točivým momentem 600 Nm. Na stovce jste za 3,4 s a v Německu můžete cestovat rychlostí až 324 km/h.

Dalším ženevským exponátem značky McLaren je model 675LT Spider, který se představil už v prosinci. Používá stejný motor, ale ten je naladěný na výkon 675 koní. Stovku tento model zvládá za 2,9 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků