Ženeva 2016 živě: 570GT je McLaren s „obrovským“ zavazadelníkem

Od automobilky McLaren jsme zvyklí na vysoké výkony, vysokou rychlost a perfektní jízdní vlastnosti, jenže v Ženevě se vystavuje něco, co tu ještě nebylo. McLaren dovezl model 570GT, u kterého se chlubí objemem zavazadelníku.

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Není to totiž tak dávno, co tato automobilka představila řadu Sport Series, která obsahuje méně radikální a cenově dostupnější modely. I když, všechno je relativní, základ této řady a tedy i nejdostupnější McLaren vůbec má pořád 540 koní. Novinka 570GT je třetím příspěvkem do této série, kde doplní 540C Coupé a 570S Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570GT je v kontextu ostatních modelů této značky v podstatě rodinné auto. Díky přidanému zavazadelníku nabídne objem 370 litrů

GT je zaměřeno na každodenní používání a zdolávání dlouhých cest a podle toho je také upraveno. Výbava obsahuje elektricky nastavitelná sedadla i volant, který se navíc po vypnutí motoru sám zasune do palubní desky, nechybí pořádné ozvučení, panoramatické okno, tišší výfuk ve srovnání s 570S a lepší odhlučnění.

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

McLaren Sports Series bude levný model pro chudé milionáře

Největším rozdílem je ale zavazadelník. Vpředu zůstává přihrádka o objemu 150 litrů jako u ostatních, ale GT dostalo ještě do strany výklopné zadní sklo, pod kterým se ukrývá prostor skýtající dalších 220 litrů. To nám dohromady dává 370 litrů, což by mohlo na menší výlety stačit.

Navzdory všem cestovním ústupkům vás bude umět i tento McLaren pořádně natlačit do sedačky. Přeplňovaný osmiválec disponuje výkonem 570 koní a točivým momentem 600 Nm. Na stovce jste za 3,4 s a v Německu můžete cestovat rychlostí až 324 km/h.

Dalším ženevským exponátem značky McLaren je model 675LT Spider, který se představil už v prosinci. Používá stejný motor, ale ten je naladěný na výkon 675 koní. Stovku tento model zvládá za 2,9 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků