Ženeva 2002: Škoda představila studii Tudor

Mladoboleslavská automobilka pokračuje v používání osvědčených názvů automobilů. Na ženevském autosalonu představila velké kupé odvozené od řady Superb.
Ženeva 2002: Škoda představila studii Tudor

Ke studii zatím nebylo zveřejněno mnoho informací a zdá se, že ani nebude, protože zástupci Klepněte pro větší obrázekznačky shodně tvrdí, že se Tudor do sériové výroby nedostane. Na druhé straně Wilfried Bockelmann nechal vrátka otevřená pro malosériovou výrobu na již existující platformě.

Klepněte pro větší obrázekMožnost nastíněnou Wilfriedem Bockelmannem splňuje Tudor zcela, protože se jedná o kupé postavené na podvozku Superbu, využívající také velké procento shodných dílů. Kromě líbivých křivek karoserie je potřeba na Tudoru Klepněte pro větší obrázekocenit, na poměry mladobolelavské značky, originálně zpracovaný interiér.

Podle dostupných informací je prototyp Tudor zcela funkční a pod jeho kapotou se nachází šestiválec Klepněte pro větší obrázeko objemu 2.8 litru, který je dobře známý právě ze Superbu. Pokud by bylo rozhodnuto o výrobě Tudoru, je pravděpodobné, že pod jeho kapotou bude i motor silnější – osmiválec. Vyjdeme-li z předpokladu, že Škoda nebude vyrábět Superb popř. Tudor s pohonem všech kol, tak se jako optimální jeví motor W8, ale s výkonem sníženým na 184 kW, tedy 250 koní.

Na vlastní oči si Škodu Tudor budete moci prohlédnou do sedmnáctého března, kdy jsou brány ženevského autosalonu otevřeny veřejnosti.

 

*#*fzl-code*#*

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků