Ženeva 2002: Škoda představila studii Tudor

Mladoboleslavská automobilka pokračuje v používání osvědčených názvů automobilů. Na ženevském autosalonu představila velké kupé odvozené od řady Superb.
Ženeva 2002: Škoda představila studii Tudor

Ke studii zatím nebylo zveřejněno mnoho informací a zdá se, že ani nebude, protože zástupci Klepněte pro větší obrázekznačky shodně tvrdí, že se Tudor do sériové výroby nedostane. Na druhé straně Wilfried Bockelmann nechal vrátka otevřená pro malosériovou výrobu na již existující platformě.

Klepněte pro větší obrázekMožnost nastíněnou Wilfriedem Bockelmannem splňuje Tudor zcela, protože se jedná o kupé postavené na podvozku Superbu, využívající také velké procento shodných dílů. Kromě líbivých křivek karoserie je potřeba na Tudoru Klepněte pro větší obrázekocenit, na poměry mladobolelavské značky, originálně zpracovaný interiér.

Podle dostupných informací je prototyp Tudor zcela funkční a pod jeho kapotou se nachází šestiválec Klepněte pro větší obrázeko objemu 2.8 litru, který je dobře známý právě ze Superbu. Pokud by bylo rozhodnuto o výrobě Tudoru, je pravděpodobné, že pod jeho kapotou bude i motor silnější – osmiválec. Vyjdeme-li z předpokladu, že Škoda nebude vyrábět Superb popř. Tudor s pohonem všech kol, tak se jako optimální jeví motor W8, ale s výkonem sníženým na 184 kW, tedy 250 koní.

Na vlastní oči si Škodu Tudor budete moci prohlédnou do sedmnáctého března, kdy jsou brány ženevského autosalonu otevřeny veřejnosti.

 

*#*fzl-code*#*

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků