Ženeva 2002: Mitsubishi Pajero Evolution 2+2

Nový koncept Pajero Evolution 2+2. Tento reprezentant třídy Sports Utility Vehicle (SUV) byl přestaven na probíhajícím ženevském autosalonu, povrvé však loňském IAA, kde se však jmenoval jen “Pajero Evolution”.
Ženeva 2002: Mitsubishi Pajero Evolution 2+2

Příslib, který loni v příznivcích plnokrevných vozů kategorie off-road tento prototyp vyvolal, se začíná naplňovat a získává mnohem konkrétnější obrysy: PAJERO EVOLUTION 2+2 se od svého předchůdce liší řadou novinek, které se příznivě projevují na jízdním komfortu, dynamice a vlastnostech tohoto vozu.

Nový koncept nabízí další dvě sedadla – odtud zkratka 2+2 v názvu – a obrovský potenciál výkonu. Poprvé v historii vozů této kategorie (SUV) použila automobilka MITSUBISHI osmiválcovou pohonnou jednotku (4,7 l), která prostřednictvím osvědčeného systému Super Select 4WD pohání všechna čtyři kola. Špičkový design nového prototypu dokázal harmonicky spojit požadavky kladené na tento vůz při použití v dálkových rallye stejně jako v běžném každodenním provozu.

Klepněte pro větší obrázek 

Koncepty vždy vynikají i technickými novinkami. Nejinak je tomu u tohoto konceptu. Systému pohonu čtyř kol Super Select 4WD rovněž aplikací řešení známých z úspěšného soutěžního modelu Lancer EVO: aktivního zadního diferenciálu AYC (Active Yaw Control) a aktivního centrálního diferenciálu ACD (Active Center Differential) umožňující mnohem rychlejší průjezd zatáčkami a dokonalou kontrolu nad vozem při vysokých rychlostech v terénu.

Klepněte pro větší obrázek

Věřme, že na příštím autosalonu s dočkáme sériové podoby Mitsubishi Pajero Evolution.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků