Zemětřesení u Škodovky podrobněji: Konec levné Octavie, Kodiaq za 1,4 milionu a konečně cena Enyaqu iV RS

110 komentářů

milanmid
27. března • 13:30

Ve Ferrari u nás jezdí zubaři i veterináři. Nová data odhalují podezřelé nákupy služebních aut ti si takový šunt asi většinou nekupuji ? Tyto auta jako Kodiak si asi kupují jen většinou majitelé malých firmiček ?? Aby nemuseli platit moc daně ?? Pak není na důchody ?? Co na to FIALA,JUREČKA PAVEL,STAŃURA ??

Juraj K.
28. ledna • 9:12

Konec levné Octavie...
Však je drahá ako zlatý kočiar už dávno!

Bebel
24. ledna • 13:58

Škoda do dvou let jde do kytek. Čína nás převálcuje zlatá Fabie combi 1,9 TDI. Elektriku nikdy a ty směšné motory patří na pohon stěračů ne na pohon dvoutunových aut se šílenou obrazovkou a spoustou nesmyslů.

i20
22. ledna • 15:19

jestli by byl k mani moskvic za normalni cenu tak to beru.

i20
22. ledna • 15:13

'levne octavie' to je oxymoron

homer
23. ledna • 12:37

1998 - 343tis 1,4 sociál, brali jsme tenkrát desítku a kupovali jako diví, dneska berem čtyřicítku, octa je za dvojnásobek a vybavená. Za mě cajk.

komik
22. ledna • 1:41

Škodě klesl obrat o 15%, tak o 15% zdražil :)Kodiaq Ambition 1.5 tsi 6m CZ: 880.000, SK 30.000€ = 720.000 Kč.
Abychom byli féroví, SK mají 1% nižší DPH. Dokud to budou CZ truhlíci kupovat, proč by to nenapálili, že?

pse
22. ledna • 9:07

Problem je dany kurzem ktery koncern pouziva pro prepocty. skoda ma kurs 26. dale nevim jeslti tam je stejna vybava.

i20
21. ledna • 21:00

Zakaznicke portfolio pro bezne lidi se pomalu ale jiste propracuje do podoby nabidky Mototechny v sedumdesatkach...Nu a solidni elektrovehikl pro bezneho obcana dostupny asi jako carevna nebo moskvic. Jeste zbyva lidi obrat o vlastni bydleni, pak to tu vymenit kompletne za to co vidame bezne trebas ve Frankfurtu, Parizi, Malmo atd a prislusny balicek petiletek je splnen.Koukam ze do mei20 si dam honem nainstalovat pridavny zamek ponevadz vlastnictvi normalniho jednoducheho auta ktere Vas financne nesloupne i s botama se pomalu (vlastne rychle) stava spise raritou nezli skromnou vymozenosti. Inu, jentakdale atakdale.

David
21. ledna • 10:15

Jako firma pořizujeme auta na operativní leasing. Strop 850 tis. Sleva na pořizovací cenu u Škodovky byla 3% a KIA má 15%. Hádejte co jsme do firmy pořídili? Kiu.

homer
22. ledna • 8:52

Technicky služby nejsou firma, těm stačí i tuk-tuk.

petr r. (petrumr)
22. ledna • 20:18

technický služby provozují pro města a obce hromadnou přepravu osob, mají autobusy a jinou techniku v hodnotách blížící se desetimilionů ty jden tuk-tuku.

Mirek
22. ledna • 21:54

Takže po městě sváží popeláři lidi, třeba v Praze? Ty jsi opravdu mamlas.
https://pid.cz/dopravci-a-partneri/dopra... ...
https://www.psas.cz/...

petr r. (petrumr)
23. ledna • 20:27

pražáček se nezapře, mireček si myslí, že v čr je jedno město a to praha, že by neměl občanku? nesvéprávný nebo chudák co nebyl nikde?

petr r. (petrumr)
22. ledna • 16:30

když provozují mhd?

homer
22. ledna • 16:53

Odpoledne a už si namol?

Mirek
22. ledna • 21:46

Obávám se, že to není alkoholem, že takový zkrátka je, a bez pomoci toho alkoholu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. ledna • 20:23

starej se doma, ženy nemají rádi tlučhuby, trpíš?

Pikus
21. ledna • 21:10

Fleet sleva 3% u Škodovky? Na těch 15% musíte aspoň odpovědět na pozdrav.

pse
21. ledna • 11:30

Pokud máte na flotilu u Škodovky 3% tak spíš než změnu značky bych doporučoval výměnu nákupčího :D.

majkom
21. ledna • 11:55

3% dostane bezne clovek z ulice, to mate fleet cca jedno auto ne?:)

ACE
21. ledna • 0:55

Chcípajíci kobylka....

Scala
20. ledna • 23:22

Tak oni ví, že škodovka se nekupuje. Ta se fasuje. A velká část na operativní leasing. Tam se ta cena ztratí. Ale faktem bude, že domu si to koupí tak nějaký fanatik. Já se nedávno zbavil vyfasované Scaly a musim říct, že to byla velká úleva. Nekonečné problémy s infotainmemtem, otravný zvuk čtyřválcového motoru jedoucího na dva, problematický startstop, neustále otravující asistent říkající že mám převzít řízení, dveře u spolujezdce měly zvuk zavření jak škoda 120 a to nemluvím o padajícím opěradlu sedačky řidiče. Hrůza za hrůzou.

znalec
23. ledna • 11:15

zaujimave postrehy.1.5 TSI je volkswagenovy motor, so skodkou nema nic spolocne.
infotaiment scaly nie je rovnaky ako ma Golf, a teda nie je zdaleka taky problemovy ako golfovy. A v porovnani s infortiamentom Pezotu je to uplny zazrak.Jedine, co je realne, je padanie sedacky.Scala je fajn auto - za tie prachy realne nic lepsie nekupis

i20
21. ledna • 21:47

Ja jsem tedy v pripade 1.5 TSi nijak dramaticky akusticky rozdil mezi 2v a 4v nepostrehl. Samozrejme bych tu pitomost dal vypnout. 1.4 TSi jel sice rozhodne lepe (a mozna take 1.2 TSi), ale jedenapullitr je podle mne hodne tichy (na muj vkus az moc). O stopstartu se samozrejme nema smysl podrobne rozepisovat. Tyhle woke napady nemaji v normalnim aute co delat. Jestli cekam az projede lokalka tak samozrejme motor vypnu, to nas ucili jeste za ery minule. Ale aby to chcipalo pokazde na krizovatce se vsemi dusledky pro motor, to tedy ne, dekuju. Vypinam to pokazde jako Pavlovuv pes.

petr r. (petrumr)
22. ledna • 20:12

já to ani za jízdy nepostřehnu, jestli se vypne spalovák, nejhorší je to v tom, když klima je poháněna od spalováku to ten S/S je na zlost když praží slunko.

666
20. ledna • 21:36

Škoda Octavia nikdy levná nebyla. Z lowendových automobilek, do kterých Škoda spadá, je levná třeba Dacia.

Světlana Tomanová
20. ledna • 18:26

Už žádné ",levne" vozy Škoda
....bububu
dobrý tak na zákazníka ....... takže doufáte,že vám skočí zákazníci
" na špek,??" a začnou rychle nakupovat???
....bojíte se , že ??....protože přichází doba nových vozů i značek ze zahraničí...
Jen škoda, že Škoda nenabidne výhodně svým vlastním lidem v zemi.
Stále jsou naše auta předražena....protože to co se nabízí.... je dnes všude už běžné..
Domnívám se, že většina lidí tuto strategii prohlédne.....
Vím, že se mnou mnozí lidé nebudou třeba souhlasit...ale to nevadí...je to tak správné každý by měl mít prostor pro vyjádření se....
Jsem Češka a moc mě mrzí, že si lidé tady nemohou koupit auto aniž by na něj museli šetřit celou jednu generaci...škoda škoda 😢🇨🇿🍀

Marek
20. ledna • 19:26

Šetřit na auto Škoda celou jednu generaci? Světlano, nevím v jaké sociální bublině žijete, ale život není tak špatný. Neznám nikoho, kdo takto dlouho šetří na nové auto. Možná mám jen to štěstí a jinou sociální bublinu.A ikdyby jste rovnou nikdy nedosáhla ani na průměrný plat, tak doba se mění.... Třeba sice nebudete nikdy vlastnit novou, od dneška už předraženou Škodu, ale za polovic si koupíte mnohem lépe vybavený DongFeng, se zárukou 8 let a levným servisem na každém rohu. No a za ušetřené peníze můžete třeba cestovat anebo si každodenně více dopřávat :-)

Scala
20. ledna • 23:27

Nevím v jaké bublině žiješ, ale matematická to nebude.

Světlana Tomanová
20. ledna • 18:26

Už žádné ",levne" vozy Škoda
....bububu
dobrý tak na zákazníka ....... takže doufáte,že vám skočí zákazníci
" na špek,??" a začnou rychle nakupovat???
....bojíte se , že ??....protože přichází doba nových vozů i značek ze zahraničí...
Jen škoda, že Škoda nenabidne výhodně svým vlastním lidem v zemi.
Stále jsou naše auta předražena....protože to co se nabízí.... je dnes všude už běžné..
Domnívám se, že většina lidí tuto strategii prohlédne.....
Vím, že se mnou mnozí lidé nebudou třeba souhlasit...ale to nevadí...je to tak správné každý by měl mít prostor pro vyjádření se....
Jsem Češka a moc mě mrzí, že si lidé tady nemohou koupit auto aniž by na něj museli šetřit celou jednu generaci...škoda škoda 😢🇨🇿🍀

mmichalll
20. ledna • 18:06

VW
Škoda
Co chcu predavat ???
Za tie ceny sa im na to vykaslu aj fleet manageri
Nie len ze brutalne osekali ponuku vybav, ale aj pohony a motoryCo chcu dohant cenov elektrosroty ?
Takto vsetci prejdu ku korejcom a cinanom.Upadajuce predaje tomu nasvedcuju

petr r. (petrumr)
20. ledna • 17:25

fialová mafie má splněno, socky budou kupovat toyoty a škoda se bude jak fiala říká fasovat na pořadník vlády, takže Babišovi nezbude nic a musí jezdit mercedesem a ducátem. Generál jezdí vlakem taky nejdražším španělským dopravcem, tak nevidím problém od vlády kupovat uměle předražený auta.

Dušan
20. ledna • 19:46

Kde jsou prodeje Skody a kde Toyoty? Skoda je dobre auto, Toyota take. To jen ego nekterych si mysli, ze kdyz maji MB nebo Audi, BMW nebo Skodovku, jsou vice in. Pendrek, nikoho nezajima v cem druhy jezdi. Z Dacie muze vystoupit borec a z BMW idiot.

Libor K.
21. ledna • 10:49

To jako vážně, že si někdo se škodovkou může myslet, že je in? 😮
Hmm, asi není divu, když prý u nás debilitou trpí až 80% lidí.

petr r. (petrumr)
21. ledna • 7:56

já sem někde psal srovnání? Já sem psal, že jsem socka, tak mám toyotu, která je levnější, má lepší jízdní vlastnosti a menší spotřebu o 6-7l/100km. Prostě sockoidní auto, které střídáš s VD. Jak sem nebyl socka, tak jsem měl škodovku a ani vlakem natož MHD jsem nejezdil. A brambora versus škodovka? To jsem si taky užil, nauč se vnímat lidi.

Mirek
21. ledna • 11:06

Ty jsi tady hlavně politicky zvracel, ty troubo.

petr r. (petrumr)
22. ledna • 19:58

Jsi mrtvý muž, něco ti je, když píšeš tady pochybnosti co nemůžeš doložit, máš doma problémy zdravotní, manželské nebo finanční? Pochop to, je demokracie.

Mirek
20. ledna • 19:15

Ty jsi fakt debil, to opravdu jinak nejde hodnotit.

petr r. (petrumr)
21. ledna • 8:16

ty vlastníš jaký auto? Já když jedu vlakem, tak vybírám cenu OD! Debil je podle tebe ten co šetří?

Mirek
21. ledna • 14:01

Ne ten co šetří, ty podle toho, co píšeš.

petr r. (petrumr)
22. ledna • 16:26

aaleé nevymlouvej se, jsi seladon kterýmu smrdí co je levný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. ledna • 18:53

Je mi jedno, co si o mě myslíš, ale dostat od blba hodnocení, to tedy sedí.

petr r. (petrumr)
22. ledna • 19:53

moment a ty si fakty myslíš že jsi genius? Samochvála smrdí a můžeš být socka každou minutou a nevíš ani jak, hlídáš si třeba aby žena tě nevytunelovala, máš jistotu jakou?

Mirek
22. ledna • 21:12

Hele debile, nestarej se o cizí rodiny, víš o tom prd, starej se o své vzdělávání, ať nejsi stále takový debil, jaký jsi.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 20:19

ííí pán se rozčílil, neboť nevěděl, že se trefím za co tady nadává druhým, tak je to manželka co tě opustila a víš proč, tak si přečti svoje výpady na druhý. Podívej se, já to poznám, že ti něco je a jenom sem naznačil a bácc, prostě si tyran a manželka tohle poznala, když nadáváš tady, jak to může vypadat doma?

Petr L.
20. ledna • 17:18

Tak já asi zůstanu u své staré ropy. Ta mě nebude stát tolik a nemusím se bát, že mi na půli cesty dojde baterka. Na jednu nádrž projedu republiku od západu po východ. A nemusím si na to brát hypotéku.

.
21. ledna • 7:10

Ty v autě bydlíš?

Mírek
20. ledna • 17:00

..aha, tak už vím, proč se u nás naše vedení rozhodlo přeobsadit firemní flotilu aut. Budeme jezdit toyotou corola combi.

Vladik
20. ledna • 18:40

Tak normákla ne? Cena se srovnala možná jsou i levnější, nesmrtelné motory a nižší provozní náklady.

Kuk Vykuk
20. ledna • 17:00

Tesla o 20 % zlevnila, ale Škodovka zareagovala zdražením. Jen tak dál. Ha ha ha. :D:D:D

petr r. (petrumr)
20. ledna • 17:29

toyota taky dala akční ceny. Bz4x má v základu tepelný čerpadlo, jak je to u tesly?

Pavel F.
23. ledna • 23:55

Tesla má v základu tepelné čerpadlo taky. A byť Tesla je výborný elektromobil, ale průměrný automobil, tak zrovna TČ má nejlepší na světě. Octovalve je kostruktérský majstrštyk.

Robert
20. ledna • 16:55

Prostě tržní podíl kolem jedné třetiny v CZ, byl zcela unikátní.. Místní trh si přerozdělí HKMC a Dacia u soukromých kupců, těžko říct co to udělá s firemními nákupy...No později nastoupí Číňani (MG ty už prodávájí, BYD atd.), nebo noví Korejci (Ssang-Yong- ti už tady rostou).
Škoda chce být prémie, ale obávám se, že nemá moc šancí oproti svaté trojici BMW, MB, Audi. Koukněme se na DS, auta sice pěkná, vevnitř luxusní, ale motorizace jako Citroen/Peugeot, tedy velmi omezená nabídka a kromě PHEV ty auta nejedou.., takže nikde moc neprodávají. Cupra jede protože, tam cpe pořádný motory a vypadá k světu...a Škoda teď osekává nabídku motorizací...

Vladik
20. ledna • 18:39

Stellantis působí jako omyl trhu. Ceny raketově zvedli, nabídka jako před 8 lety. K čemu je zajímavý vzhled když technika nestojí za nic.

šofér
20. ledna • 22:58

Já četl tento týden, že šéf Stellantisu prohlásil, že na Evropu se*e a odchází s automobilkou do Jižní Ameriky a Asie...

Franta
20. ledna • 17:23

Cupra sice jede, ale už né moc dlouho. Počkejte letos na nové motorizace, to se budete za břicho popadat :D

Znalec
20. ledna • 16:49

V skodke sa musí niečo diat.
Slabé predaje, dlhé dodacie doby, osekavanie výbavy, zvyšovanie ceny.Pozoruhodné kroky, ktoré nemajú na prvý pohľad logiku.Tak si sadnem a budem kukať, čo z toho vylezie.Lebo mne z toho vychádza buď neschopnosť alebo zámer.

k.ik
20. ledna • 15:45

firmy stejně kupují za nižší ceny než ceníkové

Vladik
20. ledna • 18:37

To je pravda, ale co se kupuje u nás tak před 3 lety super cena ale vloni bych řekl že to snad byly ceníkové ceny.

k22
20. ledna • 15:42

Na výbavě zákazník vydělá--u škodovky nevydělá NIKDY..

Lamarapet
20. ledna • 14:20

Jsem zvědavý jestli Škodovka dodá auto zákazníkům, kteří si ho objednali před půl rokem, před rokem za nižší cenu a v původní výbavě a stále čekají.

Vladik
20. ledna • 18:36

Rádi by ty staré objednávky za nižší ceny stormnovali. Mají jich hromady, ale když to lidem zruší a nabídnou jim aktuálální nabídku s kratší lhůtou tak lidi půjdou jinam. Tedy mě kdyby zrušili objednávku na kterou rok čekám a nabídli mi prakticky to samé za víc tak bych od nich nic nekoupil a koupil jnde kde si zákazníka váží a drží dohody.

homer
21. ledna • 11:46

Pri každý změně cen a konfigurací zůstaly starý objednávky v platnosti, prošly administrativou, logistikou a jsou v realizaci.

šofér
20. ledna • 14:49

To bude záležitost prodejce, myslím, že je budou obvolávat a zjišťovat. Kdo na to nepřistoupí, tomu vrátí zálohu a zruší objednávku, tím uvolní linku pro další a tak dokola. Možná jim o to jde.

d
20. ledna • 15:49

tchyne ceka uz 13 mesicu na oktavku... snad se docka

Pikus
20. ledna • 20:40

13 měsíců na Škodovku? To byla nějaká akce, že ti co mají vytetovaný logo na bicaku k tomu dostanou koberečky a povinnou výbavu zdarma?

space
20. ledna • 13:29

Na výbavu seru, já chci auto.

i20
21. ledna • 21:52

Presne. Cumet do dotykace muzu take doma na toalete.

Tesla jde příkladem
20. ledna • 13:25

Nevypadá to dobře, když Tesla zlevnila a Enyaq zdražil.Aby to nedopadlo se Škodárnou v EU jako v té Číně.

šofér
20. ledna • 13:19

Je to jejich věc, když si myslí, že jim na to lidi skočí. Ani firmy, které jsou pod tlakem ceny energií a tím i dalších vstupů například od subdodavatelů umí počítat. Škodu buď vůbec nekoupí a přejdou ke konkurenci, nebo prodlouží a rok život stávajících aut a vyčkají. Žádný strom neroste do nebe,

Michal
23. února • 12:40

Vlastním dvě firmy, vcelku malé, do patnácti zaměstnanců. Nicméně jsou to specialisté ve svém oboru, zpravidla inženýři. A protože si jich vážíme a nechceme, aby nám je konkurence nerozebrala, mají u nás po zapracování služební auto i k soukromým účelům společně s benevolentním nastavení pravidel. Léta naše flotila byla tvořena z +90% vozy Škoda. Tímto bych chtěl pogratulovat vedení v Mladé Boleslavi, neboť za současné situace (ceny, kvalita vozů, kvalita offsetů) nedává nejmenší smysl zůstat u škodovek. Mimochodem - kdo by čekal, že nabídka na vozy hybridní vozy Lexus bude levnější než varianta s vozy Škoda...

Pepa
20. ledna • 12:39

Jak Škode chutná život
Jak ve Škode přicházejí o iluze
Jak ve Škode neztrácejí naději
Jak ve Škode čekají na zázrak
Jak svět přichází o Škodu
Konec Škody v Čechách

666
20. ledna • 21:34

Velice pěkně napsáno.....:-)))

pse
20. ledna • 12:03

No vypadá to buď na to, že nemají komponenty, nebo že se připravují motorové změny od MR2024. Protože tohle je masakr, a to i co se týče výbav. Jsem zvědav co ukážou na začátku léta, až představí ten nový modelový rok.
Pokud tam nedojde ke změně, tak si myslím, že si ŠKODA svou pozici v 2023 dále zhorší.

Sparrow75
20. ledna • 16:51

Zajímavé je že u Octavie zmizely mlhovky. Jsou až jako standart u RS s prisvicovanim do zatáček.
A pakety jako byly třeba vyhřívané sedačky nebo bezklicove otevírání fuč.
K Ambition už vlastně nejde poradne nic objednat.
Když bych to objednal teď a ne na začátku ledna tak mám docela smolika.

Adam
20. ledna • 15:28

Je to už částečně příprava na facelift, počet motorizací se snižuje. Na druhou stranu, dnes jich má Octavie až zbytečně mnoho (např. CNG manuál + automat zcela zbytečné)

Q
20. ledna • 12:33

Ono toho asi bude víc. Chybějící komponenty, nutnost splnit flotilové emise CO2, snaha vytřískat z těch aut co nejvíce peněz.

Jan
20. ledna • 11:47

Není jednodušší to jen poslat do mailu firmám?
Tohle stejně skoro žádný soukromník nekupuje.

homer
21. ledna • 8:47

Ještě žiješ v časech kdy se vzal půl milionu a šlo se pro auto? Za hotový peníze se kupujou věci který si nemůžeš pronajmout.

Kaa
20. ledna • 13:42

👍

G
20. ledna • 11:45

Škoda RS iV 1 700 000Kč vs Cena Tesla Y Long Range 1 350 000Kč. Tesla ve všem lepší...... Asi si stoupnu před autosalon škody abych viděl ty jitrnice na čelech.

Moik
20. ledna • 21:51

Když chceš aby to mělo tazny, hezčí kola, jinou než základní barvu a mělo použitelný držení v pruhu třeba s auto změnou pruhu, vyjde Tesla na 1650tis. Ale Enyaq bude výbavou a komfortem o parník napred a podle Autobild i dojezdem i když ne o parník a podle Bjorna nabíjením stejný. Takže zbývá 350kw Tesly vs 220kw Enyaqu. No nepřijde mi ze Enyaq nemá šanci. Já bych podruhy už Teslu nechtěl.

Rembaz
21. ledna • 14:21

RS Coupe 1,75mil. Čiže 136tis za head up, lepsie svetla, virtuálny pedál. Tesla ma viac výkonu a hlavne sieť superchargerov. Kto trocha jazdí po EU tak to je dosť jasná výhoda.

Rembaz
21. ledna • 14:24

Toto mi ešte ušlo u Škodovky.Masážní funkce pro sedalo řidiče
Adaptivní podvozek DCC
Panoramatický kamerový systém

Moik
21. ledna • 17:46

To už za 136tis není tak zlý, ne? Navíc Enyaq je lepší auto tišší, pohodlnější + daleko lepší - hodnotnější - interier.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rembaz
21. ledna • 18:08

Veď áno. Keďže som mal niekoľko skodoviek isiel som tiez obzrieť Enyaqa. Aby som slepo nekupoval hmed Teslu.Lenže čo z toho čo všetko ma, keď mi predajca povedal, že dodacia doba nasjkôr za 2roky. Tak som sa poďakoval a u Tesly som mal auto za niekoľko mesiacov.

Chytrak
20. ledna • 14:31

No zrovna srovnání s enyaqem je dost mimo. Enyaq je prostorný suv, T M3 je normální sedan střední třídy. Takže něco úplně jinýho a menšího. A navíc enyaq je auto s pěkným interiérem a spoustou dalších prvku. A začíná na 1,18 Mil Kč, Tesla je spotřebič s tabletem a začíná na 1,16 mil Kč. To možná bude ten důvod proč tesla je skoro hned a na enyaq se čeká.

Kuk Vykuk
20. ledna • 17:09

Nauč se číst ty Chytráku, jde o TMY a ne o TM3. :D

rembaz
20. ledna • 14:55

On pisal Model Y a nie M3.Tesla sa v podstate predava v jedinej vybave, kde uz je vsetko. Takze "cena od" je nieco ine ako "cena od" u skodovky.

Pikus
20. ledna • 14:17

Za 1.7-1.8 máš Kia EV6 GT s 580 koníky a postavena na 800V technologií. Taky o parník dál než Enyaq

Jméno
20. ledna • 17:44

Přesně a jedno z mála konkurenceschopných aut proti Tesle.

yorg
20. ledna • 12:41

Nejsem cílovka ani pro teslu ani pro škodovku, ale to Tesla je ve všem lepší mě docela pobavilo. Viz https://www.youtube.com/shorts/tCHWarMQGYo...
:-)

G
20. ledna • 13:22

Díky za odkaz na vysoce profesionální a detailní porovnání obou vozů.

yorg
20. ledna • 13:37

Rádo se stalo. ;-)

pse
20. ledna • 12:24

A to si do ENYAQa nekoupíš ani tepelné čerpadlo. Navíc teda je za 2,08M holý Q8 Etron, což je sice podstatně větší mastodont, ale zase na něj bude nějaká sleva a v základní variantě je dojezd +- stejný a nabíjení rychlejší. Takže nevím kam ŠKODA míří, kdo překousne IT šílenství, asi bude brát TESLu, ostatní vezmou KIA / HYUNDAI s 800V a je otázkou co dalšího konkurence vychrlí.
Trh se pěkně zahušťuje, a dle mého soudu tak ŠKODA přijde i u BEV o zákazníky.

Q
20. ledna • 12:40

Pochybuju, že by marketing Škody někdy vůbec uvažoval o tom, že by Enyaq měl svádět tvrdý boj o soukromé zákazníky. Ten je určen pro státní správu a do fleetu velkých korporací. Tam nebude rozhodovat dobíjecí napětí nebo cena. Navíc Tesla se zakázek pro stávní správu určitě účastnit nebude.

Vladik
20. ledna • 18:31

Problémem je že ty elektrokrámy za tyto ceny nikdo chtít nebude. Jsou to ceny pro nejvyšší šajby a ty nestojí o to aby si služebák dobíjeli při každé zastávce, nebo dokonce doma za svý prachy. V práci máme zatím 2 elektroauta a vím že jednoho už 2x odtahovali protože mu nestačila baterka a to to má 100km přejezdy. Když se bude kupovat auto za 1,2 mega tak sou daleko lepší kusy na výběr.

Pikus
20. ledna • 14:40

Tak zatim hlavni zakaznik Enyaqu u nas je zamestnanecky program Skodovky :)

Q
20. ledna • 20:10

Spíše než o zákazníky jde o první uživatele. Otázkou je, co s těmi Enyaqy ze zaměstnaneckého programu pak Škodovka hodlá dělat. Export do Německa?

.
20. ledna • 11:28

Za kvalitu se platí. Socky!

i20
22. ledna • 12:38

proc na tohle reagujete

Mirek
20. ledna • 19:43

To máš pravdu, proto si škodovácký aušus nikdy kupovat nebudu.

Marek
20. ledna • 18:53

Spíš kvalita pro socky, které nemají na lepší značky🙂

Praktické auto
20. ledna • 16:44

Ano a důkazem je, že takto kvalitní příspěvky rozdávate zdarma.

smějící se bestie 2
20. ledna • 15:40

KDE VIDÍŠ
tu kvalitu !
V ceně ?

LOL
20. ledna • 13:58

Škoda Penězq.

Petr
20. ledna • 14:16

...spis Skoda ficaq

Doporučujeme

Články odjinud