Zelení neuspěli. Rychlost na německých dálnicích zůstává neomezená

Greta T.  |  21. 10. 2019 11:17

Jsem z toho rozčílená. Samozřejmě že při vysokých rychlostech je uhlíková stopa markantně vyšší. V článku jsou lži.

Odpovědět  |   | 
MM  |  21. 10. 2019 11:31

Ukradli si mi dědství.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 10. 2019 11:40

a nedali mi prášky

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  21. 10. 2019 18:10

V případě Grety to bude babství... děda z ní nebude

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  22. 10. 2019 10:31

Kdoví, jak by to nakonec mohlo dopadnout, kdyby se jednou začala věnovat třeba gender studies. Že by vrámci prosazování rovnosti chtěla mít obojí současně - tedy babství i dědství najednou?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 10. 2019 11:45

mas stastie ze pred nickom nie je avatar! chciiiipni

Odpovědět  |   | 
Paly  |  21. 10. 2019 11:35

Do budúcnosti budú tlaky vygumovanych zelených mozgov nakazených greta syndrómom aj naďalej pokračovať. V budúcnosti sa pravdepodobne zníženiu limitu nevyhnú. Asi uzakonia kompromisnu 140-150 km/h.Bude vlk sýty aj ovca celá.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 10. 2019 10:20

Bohužel máš pravdu. Takový je dneska svět.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 10. 2019 11:54

Zelení obecně patří mezi nepracující a parazitující vrstvu, která reálně nic neprodukuje a jejich existence je více méně zbytečná. Produkují také uhlíkovou stopu a pokud jim na té uhlíkové stopě opravdu tak záleží nejlépe bude, když tu svou ukončí.... co nejrychleji. Například v germánii je to aktuálně asi 12% sympatizantů, což jest několik miliónů uhlíkových stop. Šaškárna s uhlíkem pokračuje.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 10. 2019 12:05

Průšvih bude až zjistí, že migranti vdechují vzduch s kyslíkem a vydechují vzduch s CO2. Ten schizofrenický stav bude k uzoufání.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 15:59

Gréta nevypadá, že by se párala s čímkoliv a kýmkoliv. Takže žádná schizofrenie - ta by z nich s gustem udělala hnojivo do biotopu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 10. 2019 14:36

Ktere zelene myslis... Apple, Google apod nebo provarene aktivisty/politiky pripadne idealistickou/naivni mladez (kdo jsme takovi alespon trochu nebyli)?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 10. 2019 12:14

Vyssia rychlost = viac paliva = vyssie emisie na jednotku dlzky. Fyzika nepusti.

Ale... realny dopad obmedzenia rychlosti na objem emisii by bol zanedbatelny.

A to z dvoch dovodov.

1. Na vacsine nemeckych dialnic platia rychlostne obmedzenia - bud permanentne alebo casovo dane, ale skutocne 'unrestricted' usekov je menej ako polovica.
2. Vacsina aut jazdi aj tak +/- 10 km/h od odporucanej maximalky 130 km/h, neobmedzenu rychlost vyuziva minimum jedincov - pravidla nevycvalana mladez alebo sofersky ekvivalent Fabie HTP s CZ/SK/PL znackou.

Mimochodom, v krajine, kde sidli vacsina timov F1, maju maximalku cca 110 km/h a, cuduj sa svete, ziju. A obyvatelstvo nestavia barikady.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  21. 10. 2019 12:28

Přesně tak, ono i když je neomezená tak se reálně víc než 200 dá jet na pár úsecích, jinak jsou tam docela ostré zatáčky které vás při 200+ hrozně rádi sunou ke svodidlům.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 10. 2019 13:41

AMEN a diky za rozumny komentar.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 14:11

To je moc rozumné, to tu nedojde obliby. Máš samozřejmě naprostou pravdu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 10. 2019 14:28

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 10. 2019 10:26

...no jasně. Asi si nežil v komunismu, tak nevíš co udělá s lidmi strach.

Odpovědět  |   | 

Maximálka se u nových aut neustále snižuje a tych supersportů co jedou na doraz je pramálo. Ted si nevzpomínám, jestli nákladák co má třeba u nás N1 atd. má omezenou rychlost.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 15:23

Maximálka se u nových aut snižuje? Nevím, co fetuješ, ale měl bys s tím přestat, ničí ti to mozek.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  21. 10. 2019 17:38

A čím chceš tenhle blábol podložit? Stará E39 M5 jela přes 300, zkus se na tu rychlost dostat s novou M5, ani za příplatek se na 300 nepodíváš ;) Drogy asi nebereš ale debil jsi stejně...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 20:27

Kdybys aspoň nelhal... Současná M5 bez omezovače přesahuje 300 km/h. Oficiálně. Omluvu od hlupáka nečekám.

Odpovědět  |   | 

A víš vůbec na co je tam ten omezovač, aby se snížila max rychlost. Tak ještě jednou-max. rychlost se u nových aut snižuje i z důvodu ekologickýho a když ten omezovač odpojíš, tak můžeš akorát na neveřejný cesty. Polánku, váš vůbec na co máš mozek, přemýšlíš vůbec sekundu do předu?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 10. 2019 18:04

Vážně jsi tak hloupý, nebo toho debila jen hraješ?

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 10. 2019 17:30

Pro bikery neni 300 zadna hranice.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 10. 2019 15:24

Povětšinu dne je rychlost omezená.Mimo špičku,déšť,velký vítr,mlhu a zúžení omezení většinou zruší a na 3proudových občas ňáký závodníky potkám.

Odpovědět  |   | 
skeptic  |  21. 10. 2019 17:05

co považuješ za závodníky je pro někoho rozumná cestovní rychlost, zřejmě na to nemáš... auto, zkušenosti, finance. pokud nejsi levoproudař, tak nemohou vadit (jakože na autobahnu dokáží jet kilometry, akorát se nikdo neodvažuje předjíždět zprava)

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  21. 10. 2019 20:18

Zkontroluj si doplnutí kšand. Aby ti nevyrazily oko.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 10. 2019 10:36

Dorůstá nová generace, která je ze škol zpracovaná "zelenými mozky" a bude čím dál tím víc obtížnější si uhájit současné svobody. Dobrým příkladem je i veganství, které se ve školách "tluče" mladým do hlavy....a bude hůř....

Odpovědět  |   | 
expat  |  23. 10. 2019 23:12

...zdravím všechny ekofašisty.....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A