Zele připravil karbonový program pro nový GT-R

Nissan GT-R se zřejmě stane v blízké budoucnosti k vozům, které budou ve velkém zájmů tunerů. Potenciál vozu je obrovský a míst pro jakékoli zlepšení je téměř nekonečno.

Japonský tuner Zele připravil karbonový program pro tento sportovní vůz a přidal k tomu i odstranění omezovače rychlosti.

Karbonový program v ceně jednoho tisíce dolarů v sobě obsahuje pouze detaily. Velké díly tak zůstanou z původního materiálu. Karbon tak lze najít na přední masce, karbonový je spoiler předního nárazníku, prahové nástavce, zadní difusor a pár detailů na karosérii.

Zele k tomu přidává i výměnu řídící jednotky, která v Japonsku omezuje maximální rychlost na 180 km/h a je deaktivována pouze na okruzích. Zele tak umožní využít skutečný potenciál vozů i mimo vybrané závodní tratě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zele Nissan GT-R
 

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků