Zele připravil karbonový program pro nový GT-R

Nissan GT-R se zřejmě stane v blízké budoucnosti k vozům, které budou ve velkém zájmů tunerů. Potenciál vozu je obrovský a míst pro jakékoli zlepšení je téměř nekonečno.

Japonský tuner Zele připravil karbonový program pro tento sportovní vůz a přidal k tomu i odstranění omezovače rychlosti.

Karbonový program v ceně jednoho tisíce dolarů v sobě obsahuje pouze detaily. Velké díly tak zůstanou z původního materiálu. Karbon tak lze najít na přední masce, karbonový je spoiler předního nárazníku, prahové nástavce, zadní difusor a pár detailů na karosérii.

Zele k tomu přidává i výměnu řídící jednotky, která v Japonsku omezuje maximální rychlost na 180 km/h a je deaktivována pouze na okruzích. Zele tak umožní využít skutečný potenciál vozů i mimo vybrané závodní tratě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zele Nissan GT-R
 

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků