Žebříček spolehlivosti SUV podle Auto Bildu: od Tiguanu po Duster

46 komentářů

Pavel Záruba
18. října • 10:59

Jen papejte Německý "testy"Nenapadlo někoho, že kdo má nový koncernový auto, nebo BMW je každou chvíli v autorizáku a má vyměněnou pulku auta za cenu Dacie.A ten co jezdí Dacii, to prostě jen olítá a nic do toho nevrazí.Znám lesáky, co s ni lítají po lese a vapkou mejou dveře i zevnitř.To by se ale špatně ve německé statistice vyjímalo .:-D

PASSAT
15. listopadu • 7:26

Jo to víš že jo další ubožáček co by rád měl auto a tak vyhodí prachy za francouzsko-rumunskou sračku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dacia
24. srpna • 16:36

Radsi si kupim novu sracku s 0km od rumunu,nez ojeteho pasata v cz bazaru!!!

miroslav
14. dubna • 20:16

Auto Bild je casopis Wolksvagenu a ja ho cetl 25 let a vim co za blbosti dokazou nablabolit.Neverim jim ani radku.Kdyby testovali dvojkovy golf proti Ferari hadejte kdo by vyhral?Jsou to lhari na vysoke urovni.A cesky auto tip to od nich papouskuje.Hruza!!

Zub
30. května • 23:41

Máme Espace IV a III v LPG ,pohodlný cestování,opravy nic náročnýho,
cena vozu poloviční proti das auto.v LPG náklady nižší než v naftě.
120kw s autem docela jede,ale nenutí to,prostě pohodlný cestování,takovej velbloud.
Klidně budu mít na autě znak Renaultu,nemusím lízt němcům někam.

Jirka Č.
11. května • 3:19

To je bordel tenhle ADAC!!! Tiguan největší sračka a první? Tak to je vtip.Už jen to, jak jsou tam jen německý auta.To se může Dacia chlubit, že je 11mezi BMW a MB.:-) NavIc znám spoustu lidí co Dacii vlastní a nemohou si ji vynachválit.Jen závist němců, že Dacia má úspěch a užírá kšefty.

revan_21
11. května • 12:28

Najednou každej zná někoho kdo má jeho oblíbené auto a jak BEEEEZ problemu slouží :D Jo jistě :) Já třeba znám jen jednoho člověka co si koupil dacii :) A je víc v servisu než na silnici :)

Tom
23. ledna • 7:34

Nemecke statistiky plne nemeckych aut :-D, to se zase provali velky nemecky podvod viz ADAC :-D

Petr
23. ledna • 21:16

Nebo tam neni zmineno subaru
Asi by sedli pr...

revan_21
25. ledna • 18:07

Ale opravdu jen asi :D Myslite že subaru je něco užasnýho? Není... A když se vam něco podělá, tak se zatraceně prohnete

Andrej
13. května • 15:50

Outback H6 2004, 10 rokov, 365tis km...menené len brzdy , ktoré sú proste od výroby poddimenzované. Inak nejde zadný stierač, to je všetko, áno myslím si, že subaru je úžasné... jediný model o ktorom to s kľudným svedomím tvrdiť nemôžem je 2007 Forester prvé kusy....ale inak nechápem prečo keď každý jeden majiteľ potvrdí, že sa to auto nekazí, keď to dokážu testy spoľahlivosti tak aj tak príde niekto kto okolo toho auta možno pár krát šiel na parkovisku a bude tvrdiť opak...

ASF
26. ledna • 0:51

Mam Subaru Legacy Outback 2,5, 100 000 Km bez poruchy / prva porucha, opotrebenie bol spojkovy posilovac po 160 000 km /, tahanie privesu nebrzdeného 750 kg 2x3 do tyzdna. Tahanie 2 000 kg privesu s konmi, pravidelne, ked su preteky / HU, CZ, SK, AT/. Cesta do prace 5 km tankodrom / hore dolo viac krat za den /. Teraz ma Legacy poctivych 430 000 km / polovicka dialnice po EU /. Vymenene diely - gumy 6 sad, Spojka 3x, servo , brzdy 4x platnicky, 2x kotuce vpredu, 2x platnicky vzadu, 1 x kotuce vzadu a potom je to len vymena olejov, filtrov, rozvodov, sviecok. Jedine co sa sralo boli ziarovky a predraty 1 kabel na zapalovanie / v cas zistene/. Na auto co v zime po cestach prejde aj tam, kde iny cez leto, auto co taha kone, nakladny prives, chodi po narocnejsom terene ma este povodnu bateriu Panasonic je to minimum poruch a aj opotrebovani a to pri spotrebe trip A 8,9 l na 100 km. Ak by testovali to moje tak / a takych Subaru je velmi vela / tak je na 1 mieste.

revan_21
9. května • 23:14

Někomu slouží bez poruch třeba i Lancie :)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. května • 14:39

Mám dva kamarády, oběma jsem doporučil Subaru Forester, o kterém nejprve vůbec neuvažovali (jeden jezdil Nissan, druhý Suzuki). Oba jsou spokojení a doslova vychvalují spolehlivost, přičemž jezdí do terénu a ta auta dostávají opravdu zabrat.Subaru má sice takový dost (ne)japný design, ale jsou to auta brutálně spolehlivá.

defender110
23. ledna • 6:50

...strašně mě překvapilo, že auta za 500,700 a víc tisíc jsou na tom, líp , než auto za 250. To je zajímavé. Myslím, že to tak být logicky musí, kdyby ne, byla by někde obří chyba v Matrixu ne? Nebo jak by potom VW ospravedlnila, že její ,třeba, Tiguan za 700 je na tom hůř než usmolená Dachna za 250???
Prostě zase žebříček o ničem. Je také třeba dodat, že sice Tiguan má jednu poruchu a Duster 4 , ale ta jedna je v servise VW dražší než 5 u Dacie.
Jo, a proč v žebříčku neuvedli třeba jak je na tom x6 hybrid??? Jasné proč. Protože to auto nezná silnice jen dlažbu v servise BMW. (vlastní zkušenost)

v.sp
24. ledna • 10:30

x6 hybrid tam není, protože ho na těch 100.000km netestovali.Dražší auto nemusí být nutně spolehlivější, zas tam bývá víc věcí, co se může rozbít. Ostatně to je argument mnohých, co si kupují to nejlevnější, co je přepraví z bodu A do bodu B.Jinak jako žebříček je to možná zajímavé, ale mnohem víc informací poskytnou podrobné články pro každé auto - viz Autobild. Tj. co se tam rozbilo, jak moc to vadilo, co dalšího se jim nelíbilo (i když to nebyla závada) atp.

Revan_21
23. ledna • 14:39

Ono nechte být... Na dustra jsou dily pěkně drahý... Co jsem koukal tak s Tiguanem jsou ceny dilu na dustera srovnatelný

defender110
27. ledna • 7:47

to je skvělý žert!! takovou kravinu jsem už dlouho neslyšel. Díly na Dustera jsou cenově úplně jinde, a hodina v servisu taky.

revan_21
25. ledna • 18:05

Těm co mě minusujou :) Není nic těžkeho najit si blbé autokelly a porovnat ji jednotlivé dily a jejich ceny:D Bozel to je moc prace a misto reakce dají raději minus :DDD

Jiří Kokoška
9. května • 20:05

Jasně to snad jen dement kupuje u Auto Kelly! Kvalita super , všechno ala Čína a ceny už ani větší nemohou být! Zkus něco jiného např. Autodíly-cardo, nebo Auto Medik Lojzíku!:-D

revan_21
9. května • 23:11

Víte pane Lumíre... Když přijdete do autokelly, tak jsi mužete vybrat díly od cele řady výrobcu... Brzdy třeba od mizerných starline a po Bremba... Takze tu vaší poznamku trochu přehodnot, hlupáku :) Je to jako v krámě... Tak není výrobek jen od jednoho výrobce :)
Navic jsem kelly uvedl jen jako příklad. :)

A7Gkiller
22. ledna • 18:52

Proč ještě neotestovali RAV4 a CRV? To by se těm VW a BMW z výsledků protočily kolečka :)

Revan_21
22. ledna • 19:33

Jistě:D tyto aute nejsou v šebřičku jen z tohoto duvodu:DDDDDDD

David
22. ledna • 16:52

jestli to bude podobně cinklá anketa jako ta z adacu, tak by sme se žádných překvapení dočkat neměli, že..:-D:-D:-D:-D

červa
22. ledna • 13:07

silně pochybuji o spolehlivosti Volkswagen Tiguan 2.0 s motorem TSI - motory TSI patří dnes k nejnespolehlivějším motorům vůbec a první místo? to pochybuji

Andrej
8. září • 22:41

Mal si uz motor motor TSI? Ja ho mam v Tiguane 110kw verziu uz 4 roky a bez problemov,celkovo za 4 roky som nemal ani najmensiu zavadu s autom. Inu verziu mam i v leone. Tam tiez som doteraz nemal najmensi problem. Vsetci sa tu vyjadruju aky je tsi shit ale su to vlastne skusenosti? Ja mam dvoch znamych v jednom velkom authorizovanom servise v ba s ktorymi som kupu tsi motora prediskutoval a oni ma uistili ze sa nemusim bat,ze 1,4 a 2.0 tsi sa nekazia takmer vobec, aspon podla skusenosti z ich servisu a ze obcas sa u nich objavi problematicka 1,2 ale ze ani ta nie casto.
V diskusii sa spominalo ake je uzasne subaru, mame ho v rodine subaru outback, zatial malo uz dva krat poruchu motora. Kolega si po skusenostiach s toyotou corolla kupil golf tsi, poznam dalsich 3 kolegov s tsi motormi a zatial nikto nemal s nim problem. Asi sme mali vsetci stastie:-)

ziv
6. září • 15:49

mam 1.4tsi v seat altea xl. 6 rokov,nabehanych 130000 a bez problemov.olej to takmer vobec nezerie,obcas zarachoti za studena na 2 sec. a to je to.len je na kvalitu benzinu moc citlivy.na 135000 planujem vymenit retaz a napinak.ako si pisal tu sa ozivaju ti ktory tieto auta ani nemaju.a spotreba priemer 6.5l

Tombas
22. ledna • 20:20

Ale jo, s tím motorem to sedí, Tiguan měl 3 závady = 3x vyměněný motor :-D.

Revan_21
22. ledna • 19:35

S "dvoulitrem" nejsou vetsi problemy nez s jakýmkoliv jiným motorem... Neznamená že když je to TSI tak to pujde v duchu starých 1.2 a 1.4

Len tak
22. ledna • 10:56

pre tych, co sa im rebricek nepaci len pripominam, ze toto nie je rebricek poruchovosti automobilov na celostatnej urovni, ale ako je hned na zaciatku uvedene - len tych, ktore podrobili redakcnemu testu a najazdili na nom 100 tis. km. z coho vychadza, ze vysledky tohto testu nie su az tak reprezentativne co sa tyka kvality automobilov.

pibpo
22. ledna • 11:30

asi tak
to by im tam honda ci toyota urobila riaden prievan a nemec uz by nebol prvy

Driver
22. ledna • 10:35

Co nedokázal Wehrmacht, to dokázalo lhaní v anketách a věšení bulíků blbům na nos. :-D

Jouda
22. ledna • 15:36

Já bych ATOBILD nekritizoval. Mezi nejhoršími 7 auty je v tomto žebříčku 5 od VW. Takže kritizujte autorevue, že sem dalo jen SUV a ne celou statistiku.;-)

Honza
22. ledna • 10:33

Jak tam vsunuli jednoho japonce a švéda aby ten german-list nebyl tak okatý.

Petr
22. ledna • 10:13

na žebříčku je vidět, jak automobilky zapracovaly na kvalitě a spohlehlivosti aut, nástup moderních aut plných elektroniky měl své mouchy, ale vypadá to, že je to vyřešeno a kvalita je vyšší než v době, na kteoru mnozí vzpomínají jako na dobu aut držáků, to je také mýtus, časpo podpořený jen vzpomínkami pod heslem, na špatné se zapomnělo a na dobré se vzpomíná, ano, byly výjimky, které najezdily statisíce, ale většina aut byla zralá na generálku nad 150 tisíc. (mluvím o západních autech, komunistický šunt nebyl důstojnými auty pro lidi, až na licenční Fiat byly na generálku zralé okolo 100 tisíc, produkce DDR dokonce někdy okolo 60 tisíc)
PS: až tu zase nějaký pamětník bude vzpomínat na to, že s Barkasem najel 150 tisíc a bez poruchy, tak je to buď jen v jeho snech nebo si neuvědomuje, že náhody pracují všemi směry, někdo mohl mít i bezporuchový Renault Lagunu naftu 110 kW 2001

st
9. května • 17:10

Myslím, že pán co měl nové auto od VW má trošku jiný názor než Vy....
http://www.tipcars.com/magazin-toyota-previa-jez... ...

Petr Maleček (dj.kure)
25. ledna • 16:58

Tak v Lagunách byl zakopaný pes v elektrice. Tam to prostě nebylo úplně dobře. Na druhou stranu, když to auto představili, tak to byl vůz, kterej přinesl něco, co dřív nebylo obvyklé. Karty místo klíčků, bezpečnost na nejvyšší možné úrovni (nejbezpečnější vůz na světě ve své třídě), krásný design, pohodlí, výbavu, technické vychytávky (paměť na kartě pro pozici sedadel, naklopení zrcátek, úroveň klimatizace, nastavení tempomatu... vše uloženo na kartě, takže pro 2 řidiče 2 různé profily - max. 5 karet), nebo bezkontatktní odemykání auta (jen drapnout za kliku).Motor sice byl poruchový, ale když se o něj člověk staral, tak vydržel.
Sám mám Lagunu II (2004, ještě předfacelift) 1.9dCi a to auto prostě funguje. Od roku 2003 už byla elektroinstalace naprosto změněná a vyřešená.

ASF
26. ledna • 0:57

Renault bol papierovo bezpecny len v Europe podla NCAP. Pri skutocnych burackach bol nebezpecny. Renault si budoval marketing na 5 hviezdickovych autach, ktore vopred konstruloval na tie testy. Si pozri testy IIHS v Amerike. Tieto testy su z realnych buraciek.

Petr Maleček (dj.kure)
29. ledna • 2:22

A teď tu o Červené Karkulce, prosím :-) i výbava co se týče airbagů byla tehdy nadstandardní (já jich mám v Laguně 8), samozřejmě testsovat je nehodlám.
http://www.youtube.com/watch...

Revan_21
22. ledna • 19:37

výstižné. Zajímavé že za pravdu dostáváte tolik mínusů :D

jojo
22. ledna • 9:58

Ďalší vtipný rebríček Made in DDR :-) Osobne poznám jedného Tiguana, ktorý mal pokazený motor. A to ich moc nepoznám.

Pavel
9. května • 22:06

měl jsem dva tiguany, 2.0TDI 125kW je průser a 1.4 TSI je totální průser. Nejnespolehlivěší auta co jsem měl

Toper
24. ledna • 9:11

A už 34 lidí s tebou souhlasí, také znají jednoho, který měl vadný motor. Napadá mě kacířská myšlenka, neznáte všichni toho jednoho? :-D

Mirek
9. května • 13:20

A když napíšu, že znám jen jednoho a ten neměl vadný motor a budou se mnou všichni souhlasit, tak také znají jen toho jednoho, toho mého? Uvažuji dle tebe logicky a správně? :-D

Revan_21
22. ledna • 19:36

Já tohle mužu říct snad o každém autě :) Od Kie přes hondu až ke škodovce a vw group...

Ondrej
22. ledna • 10:04

Ja si zase ze statistik ADAC pamatuju, ze X3 je nejmene poruchova. Holt, co test, to jiny vysledek.

Doporučujeme

Články odjinud