Žebříček spolehlivosti SUV podle Auto Bildu: od Tiguanu po Duster

jojo  |  22. 01. 2014 09:58

Ďalší vtipný rebríček Made in DDR Osobne poznám jedného Tiguana, ktorý mal pokazený motor. A to ich moc nepoznám.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  22. 01. 2014 10:04

Ja si zase ze statistik ADAC pamatuju, ze X3 je nejmene poruchova. Holt, co test, to jiny vysledek.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 01. 2014 19:36

Já tohle mužu říct snad o každém autě :) Od Kie přes hondu až ke škodovce a vw group...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  24. 01. 2014 09:11

A už 34 lidí s tebou souhlasí, také znají jednoho, který měl vadný motor. Napadá mě kacířská myšlenka, neznáte všichni toho jednoho?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 05. 2014 13:20

A když napíšu, že znám jen jednoho a ten neměl vadný motor a budou se mnou všichni souhlasit, tak také znají jen toho jednoho, toho mého? Uvažuji dle tebe logicky a správně?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 05. 2014 22:06

měl jsem dva tiguany, 2.0TDI 125kW je průser a 1.4 TSI je totální průser. Nejnespolehlivěší auta co jsem měl

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 01. 2014 10:13

na žebříčku je vidět, jak automobilky zapracovaly na kvalitě a spohlehlivosti aut, nástup moderních aut plných elektroniky měl své mouchy, ale vypadá to, že je to vyřešeno a kvalita je vyšší než v době, na kteoru mnozí vzpomínají jako na dobu aut držáků, to je také mýtus, časpo podpořený jen vzpomínkami pod heslem, na špatné se zapomnělo a na dobré se vzpomíná, ano, byly výjimky, které najezdily statisíce, ale většina aut byla zralá na generálku nad 150 tisíc. (mluvím o západních autech, komunistický šunt nebyl důstojnými auty pro lidi, až na licenční Fiat byly na generálku zralé okolo 100 tisíc, produkce DDR dokonce někdy okolo 60 tisíc)
PS: až tu zase nějaký pamětník bude vzpomínat na to, že s Barkasem najel 150 tisíc a bez poruchy, tak je to buď jen v jeho snech nebo si neuvědomuje, že náhody pracují všemi směry, někdo mohl mít i bezporuchový Renault Lagunu naftu 110 kW 2001

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 01. 2014 19:37

výstižné. Zajímavé že za pravdu dostáváte tolik mínusů :D

Odpovědět  |   | 

Tak v Lagunách byl zakopaný pes v elektrice.

Tam to prostě nebylo úplně dobře. Na druhou stranu, když to auto představili, tak to byl vůz, kterej přinesl něco, co dřív nebylo obvyklé. Karty místo klíčků, bezpečnost na nejvyšší možné úrovni (nejbezpečnější vůz na světě ve své třídě), krásný design, pohodlí, výbavu, technické vychytávky (paměť na kartě pro pozici sedadel, naklopení zrcátek, úroveň klimatizace, nastavení tempomatu... vše uloženo na kartě, takže pro 2 řidiče 2 různé profily - max. 5 karet), nebo bezkontatktní odemykání auta (jen drapnout za kliku).

Motor sice byl poruchový, ale když se o něj člověk staral, tak vydržel.
Sám mám Lagunu II (2004, ještě předfacelift) 1.9dCi a to auto prostě funguje. Od roku 2003 už byla elektroinstalace naprosto změněná a vyřešená.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
ASF  |  26. 01. 2014 00:57

Renault bol papierovo bezpecny len v Europe podla NCAP. Pri skutocnych burackach bol nebezpecny. Renault si budoval marketing na 5 hviezdickovych autach, ktore vopred konstruloval na tie testy. Si pozri testy IIHS v Amerike. Tieto testy su z realnych buraciek.

Odpovědět  |   | 

A teď tu o Červené Karkulce, prosím i výbava co se týče airbagů byla tehdy nadstandardní (já jich mám v Laguně 8), samozřejmě testsovat je nehodlám.
http://www.youtube.com/watch...

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
st  |  09. 05. 2014 17:10

Myslím, že pán co měl nové auto od VW má trošku jiný názor než Vy....
http://www.tipcars.com/magazin-toyota-previa-jez... ...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  22. 01. 2014 10:33

Jak tam vsunuli jednoho japonce a švéda aby ten german-list nebyl tak okatý.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 01. 2014 10:35

Co nedokázal Wehrmacht, to dokázalo lhaní v anketách a věšení bulíků blbům na nos.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 01. 2014 15:36

Já bych ATOBILD nekritizoval. Mezi nejhoršími 7 auty je v tomto žebříčku 5 od VW. Takže kritizujte autorevue, že sem dalo jen SUV a ne celou statistiku.

Odpovědět  |   | 
Len tak  |  22. 01. 2014 10:56

pre tych, co sa im rebricek nepaci len pripominam, ze toto nie je rebricek poruchovosti automobilov na celostatnej urovni, ale ako je hned na zaciatku uvedene - len tych, ktore podrobili redakcnemu testu a najazdili na nom 100 tis. km. z coho vychadza, ze vysledky tohto testu nie su az tak reprezentativne co sa tyka kvality automobilov.

Odpovědět  |   | 
pibpo  |  22. 01. 2014 11:30

asi tak
to by im tam honda ci toyota urobila riaden prievan a nemec uz by nebol prvy

Odpovědět  |   | 
červa  |  22. 01. 2014 13:07

silně pochybuji o spolehlivosti Volkswagen Tiguan 2.0 s motorem TSI - motory TSI patří dnes k nejnespolehlivějším motorům vůbec a první místo? to pochybuji

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 01. 2014 19:35

S "dvoulitrem" nejsou vetsi problemy nez s jakýmkoliv jiným motorem... Neznamená že když je to TSI tak to pujde v duchu starých 1.2 a 1.4

Odpovědět  |   | 
Tombas  |  22. 01. 2014 20:20

Ale jo, s tím motorem to sedí, Tiguan měl 3 závady = 3x vyměněný motor .

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  08. 09. 2014 22:41

Mal si uz motor motor TSI? Ja ho mam v Tiguane 110kw verziu uz 4 roky a bez problemov,celkovo za 4 roky som nemal ani najmensiu zavadu s autom. Inu verziu mam i v leone. Tam tiez som doteraz nemal najmensi problem. Vsetci sa tu vyjadruju aky je tsi shit ale su to vlastne skusenosti? Ja mam dvoch znamych v jednom velkom authorizovanom servise v ba s ktorymi som kupu tsi motora prediskutoval a oni ma uistili ze sa nemusim bat,ze 1,4 a 2.0 tsi sa nekazia takmer vobec, aspon podla skusenosti z ich servisu a ze obcas sa u nich objavi problematicka 1,2 ale ze ani ta nie casto.
V diskusii sa spominalo ake je uzasne subaru, mame ho v rodine subaru outback, zatial malo uz dva krat poruchu motora. Kolega si po skusenostiach s toyotou corolla kupil golf tsi, poznam dalsich 3 kolegov s tsi motormi a zatial nikto nemal s nim problem. Asi sme mali vsetci stastie

Odpovědět  |   | 
ziv  |  06. 09. 2015 15:49

mam 1.4tsi v seat altea xl. 6 rokov,nabehanych 130000 a bez problemov.olej to takmer vobec nezerie,obcas zarachoti za studena na 2 sec. a to je to.len je na kvalitu benzinu moc citlivy.na 135000 planujem vymenit retaz a napinak.ako si pisal tu sa ozivaju ti ktory tieto auta ani nemaju.a spotreba priemer 6.5l

Odpovědět  |   | 
David  |  22. 01. 2014 16:52

jestli to bude podobně cinklá anketa jako ta z adacu, tak by sme se žádných překvapení dočkat neměli, že..

Odpovědět  |   | 
A7Gkiller  |  22. 01. 2014 18:52

Proč ještě neotestovali RAV4 a CRV? To by se těm VW a BMW z výsledků protočily kolečka :)

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  22. 01. 2014 19:33

Jistě:D tyto aute nejsou v šebřičku jen z tohoto duvodu:DDDDDDD

Odpovědět  |   | 
defender110  |  23. 01. 2014 06:50

...strašně mě překvapilo, že auta za 500,700 a víc tisíc jsou na tom, líp , než auto za 250. To je zajímavé. Myslím, že to tak být logicky musí, kdyby ne, byla by někde obří chyba v Matrixu ne? Nebo jak by potom VW ospravedlnila, že její ,třeba, Tiguan za 700 je na tom hůř než usmolená Dachna za 250???
Prostě zase žebříček o ničem. Je také třeba dodat, že sice Tiguan má jednu poruchu a Duster 4 , ale ta jedna je v servise VW dražší než 5 u Dacie.
Jo, a proč v žebříčku neuvedli třeba jak je na tom x6 hybrid??? Jasné proč. Protože to auto nezná silnice jen dlažbu v servise BMW. (vlastní zkušenost)

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  23. 01. 2014 14:39

Ono nechte být... Na dustra jsou dily pěkně drahý... Co jsem koukal tak s Tiguanem jsou ceny dilu na dustera srovnatelný

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  25. 01. 2014 18:05

Těm co mě minusujou :) Není nic těžkeho najit si blbé autokelly a porovnat ji jednotlivé dily a jejich ceny:D Bozel to je moc prace a misto reakce dají raději minus :DDD

Odpovědět  |   | 

Jasně to snad jen dement kupuje u Auto Kelly! Kvalita super , všechno ala Čína a ceny už ani větší nemohou být! Zkus něco jiného např. Autodíly-cardo, nebo Auto Medik Lojzíku!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  09. 05. 2014 23:11

Víte pane Lumíre... Když přijdete do autokelly, tak jsi mužete vybrat díly od cele řady výrobcu... Brzdy třeba od mizerných starline a po Bremba... Takze tu vaší poznamku trochu přehodnot, hlupáku :) Je to jako v krámě... Tak není výrobek jen od jednoho výrobce :)
Navic jsem kelly uvedl jen jako příklad. :)

Odpovědět  |   | 
defender110  |  27. 01. 2014 07:47

to je skvělý žert!! takovou kravinu jsem už dlouho neslyšel. Díly na Dustera jsou cenově úplně jinde, a hodina v servisu taky.

Odpovědět  |   | 
v.sp  |  24. 01. 2014 10:30

x6 hybrid tam není, protože ho na těch 100.000km netestovali.

Dražší auto nemusí být nutně spolehlivější, zas tam bývá víc věcí, co se může rozbít. Ostatně to je argument mnohých, co si kupují to nejlevnější, co je přepraví z bodu A do bodu B.

Jinak jako žebříček je to možná zajímavé, ale mnohem víc informací poskytnou podrobné články pro každé auto - viz Autobild. Tj. co se tam rozbilo, jak moc to vadilo, co dalšího se jim nelíbilo (i když to nebyla závada) atp.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2014 07:34

Nemecke statistiky plne nemeckych aut , to se zase provali velky nemecky podvod viz ADAC

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 01. 2014 21:16

Nebo tam neni zmineno subaru
Asi by sedli pr...

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  25. 01. 2014 18:07

Ale opravdu jen asi :D Myslite že subaru je něco užasnýho? Není... A když se vam něco podělá, tak se zatraceně prohnete

Odpovědět  |   | 
ASF  |  26. 01. 2014 00:51

Mam Subaru Legacy Outback 2,5, 100 000 Km bez poruchy / prva porucha, opotrebenie bol spojkovy posilovac po 160 000 km /, tahanie privesu nebrzdeného 750 kg 2x3 do tyzdna. Tahanie 2 000 kg privesu s konmi, pravidelne, ked su preteky / HU, CZ, SK, AT/. Cesta do prace 5 km tankodrom / hore dolo viac krat za den /. Teraz ma Legacy poctivych 430 000 km / polovicka dialnice po EU /. Vymenene diely - gumy 6 sad, Spojka 3x, servo , brzdy 4x platnicky, 2x kotuce vpredu, 2x platnicky vzadu, 1 x kotuce vzadu a potom je to len vymena olejov, filtrov, rozvodov, sviecok. Jedine co sa sralo boli ziarovky a predraty 1 kabel na zapalovanie / v cas zistene/. Na auto co v zime po cestach prejde aj tam, kde iny cez leto, auto co taha kone, nakladny prives, chodi po narocnejsom terene ma este povodnu bateriu Panasonic je to minimum poruch a aj opotrebovani a to pri spotrebe trip A 8,9 l na 100 km. Ak by testovali to moje tak / a takych Subaru je velmi vela / tak je na 1 mieste.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  09. 05. 2014 23:14

Někomu slouží bez poruch třeba i Lancie :)))

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 05. 2014 14:39

Mám dva kamarády, oběma jsem doporučil Subaru Forester, o kterém nejprve vůbec neuvažovali (jeden jezdil Nissan, druhý Suzuki). Oba jsou spokojení a doslova vychvalují spolehlivost, přičemž jezdí do terénu a ta auta dostávají opravdu zabrat.

Subaru má sice takový dost (ne)japný design, ale jsou to auta brutálně spolehlivá.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  13. 05. 2014 15:50

Outback H6 2004, 10 rokov, 365tis km...menené len brzdy , ktoré sú proste od výroby poddimenzované. Inak nejde zadný stierač, to je všetko, áno myslím si, že subaru je úžasné... jediný model o ktorom to s kľudným svedomím tvrdiť nemôžem je 2007 Forester prvé kusy....ale inak nechápem prečo keď každý jeden majiteľ potvrdí, že sa to auto nekazí, keď to dokážu testy spoľahlivosti tak aj tak príde niekto kto okolo toho auta možno pár krát šiel na parkovisku a bude tvrdiť opak...

Odpovědět  |   | 
Jirka Č.  |  11. 05. 2014 03:19

To je bordel tenhle ADAC!!! Tiguan největší sračka a první? Tak to je vtip.

Už jen to, jak jsou tam jen německý auta.To se může Dacia chlubit, že je 11mezi BMW a MB. NavIc znám spoustu lidí co Dacii vlastní a nemohou si ji vynachválit.Jen závist němců, že Dacia má úspěch a užírá kšefty.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  11. 05. 2014 12:28

Najednou každej zná někoho kdo má jeho oblíbené auto a jak BEEEEZ problemu slouží :D Jo jistě :) Já třeba znám jen jednoho člověka co si koupil dacii :) A je víc v servisu než na silnici :)

Odpovědět  |   | 
Zub  |  30. 05. 2014 23:41

Máme Espace IV a III v LPG ,pohodlný cestování,opravy nic náročnýho,
cena vozu poloviční proti das auto.v LPG náklady nižší než v naftě.
120kw s autem docela jede,ale nenutí to,prostě pohodlný cestování,takovej velbloud.
Klidně budu mít na autě znak Renaultu,nemusím lízt němcům někam.

Odpovědět  |   | 
miroslav  |  14. 04. 2015 20:16

Auto Bild je casopis Wolksvagenu a ja ho cetl 25 let a vim co za blbosti dokazou nablabolit.Neverim jim ani radku.Kdyby testovali dvojkovy golf proti Ferari hadejte kdo by vyhral?Jsou to lhari na vysoke urovni.A cesky auto tip to od nich papouskuje.Hruza!!

Odpovědět  |   | 
Pavel Záruba  |  18. 10. 2016 10:59

Jen papejte Německý "testy"

Nenapadlo někoho, že kdo má nový koncernový auto, nebo BMW je každou chvíli v autorizáku a má vyměněnou pulku auta za cenu Dacie.

A ten co jezdí Dacii, to prostě jen olítá a nic do toho nevrazí.Znám lesáky, co s ni lítají po lese a vapkou mejou dveře i zevnitř.

To by se ale špatně ve německé statistice vyjímalo .

Odpovědět  |   | 
PASSAT  |  15. 11. 2016 07:26

Jo to víš že jo další ubožáček co by rád měl auto a tak vyhodí prachy za francouzsko-rumunskou sračku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Dacia  |  24. 08. 2017 16:36

Radsi si kupim novu sracku s 0km od rumunu,nez ojeteho pasata v cz bazaru!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A