Žebříček největších automobilek na světě dle počtu prodaných vozů

dartch  |  10. 06. 2006 08:16

proc neni psanej nissan spolecne s renaultem...to aby neposkocili pred vw?!

Odpovědět  |   | 
oxi  |  10. 06. 2006 08:34

Spise proc vlastni Renault Nissan ,kdyz vyrabi daleko mene aut?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 06. 2006 08:59

Jestli to nebude tím, že Renault není stoprocentním vlastníkem Nissanu.A proč Vás zrovna zaujal VW? Vždyť by přeskočil i jiné automobilky co jsou "před" ním, kdyby platilo to co píšete..

Odpovědět  |   | 
****  |  10. 06. 2006 09:04

Asi proto,že Nissan má v Renaultu cca 15% podíl

Odpovědět  |   | 
alda  |  10. 06. 2006 23:15

Renault ma v Nissanu víc než 50% a Nissan v Renaultu 17%. Az budes příště něco psat, tak si zjisti fakta. Rozdělení jsou napsaní proto, aby nepřeskočili VW.

Odpovědět  |   | 
bingo  |  11. 06. 2006 15:20

Ja myslim, ze R nema v N nad 50%, teda vsechny zdroje uvadi 45%. Leda ze by v posledni dobe doslo k dalsimu navyseni.

Odpovědět  |   | 
miro  |  10. 06. 2006 13:53

no to ma podrz, dalsi vw pozitiv spolu by sa r+n dostali prave pred vw, preto to tak napisal, ak vam to nedoslo...

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  11. 06. 2006 22:20

Presne tak. Podplatil ho urcite sef VW osobne, protoze by tahle anketa jinak srazila prodeje VW na kolena. Mysli, miro, mysli.

Odpovědět  |   | 
ABC  |  10. 06. 2006 12:50

Příště když tak trochu přitlačte a napište pro neznalé kdo je to General Motors. Díky.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  10. 06. 2006 13:20

Chevrolet, buick, hummer, saab, opel, vauxhall, holden, cadillac...

Odpovědět  |   | 
TECH  |  10. 06. 2006 13:26

To ale 90 % produkce prodaj v Americe..nebo se pletu??
 

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  10. 06. 2006 13:28

Bohuzel nemam nejmensi tuseni kolik toho prodaji v Americe, ale malo to asi nebude ;)

Odpovědět  |   | 
kilvap  |  10. 06. 2006 14:57

v europe predal GM v roku 2005 asi 1,6mio. aut.

Odpovědět  |   | 
jozo  |  10. 06. 2006 16:40

vadi mi to, ze na jednej strane agreguje niektore koncenry - GM, ale na druhej strane ine eviduje samostatne. videntne to je pri renault-nissas a kto vie, ci su do VW zapocitane predaje skodovky a seatu. chcelo by to teda upresnit, ktore dalsie automobilky (resp. skor znacky) su zaratane do jednotlivych poloziek.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  10. 06. 2006 19:02

Agregace bude podle kontrolniho baliku akcii. Renault a Nissan jsou nezavisle automobilky, ktere si pouze vymenily cast akcii, ale ani jedna nedrzi v druhe majoritu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 06. 2006 18:09

Kdyz uz je v nadpisu "Žebříček největších automobilek na světě dle počtu prodaných vozů", tak bych docela uvital skutecny pocty automobilek a ne mix vsech v ramci celyho koncernu. Existuje vubec takovy prehled ???

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  10. 06. 2006 20:18

Ja spíše nechápu, jak je možné, že je GM v nehorázných ztrátách, i když prodává přes 8,3 M aut ... ? Asi tam někde bude žúžo tunel, kterým si top manažeři posílají kapříky a samotný koncern je více méně v ři*i...

Odpovědět  |   | 
Matis  |  10. 06. 2006 21:20

GM má sice ztráty, ale to je více méně umění finančního oddělení firmy. Dnes se obecně koncerny a velké společnosti snaží vykázat co nějmenší zisk, pokud možno ztrátu, ale ve skutečnosti vytváří interně zisk. Je to prosté-nic "nevyděláš," nic nezdaníš...o nic nepřijdeš... Neříkám, že jsou na tom všechny takové automobilky nutně dobře, ale zrovna špatně se taky nemají. Něco podobného dělá například i Sony (uvádím příklad z jiného odvětví). Laicky řečeno rozhází prachy do nákladů a restrukturalizace, obnovy, modernizace a budování, aby prachy zůstaly jim, a ne státu

Odpovědět  |   | 
nocni_dric  |  11. 06. 2006 00:14

taky ses mozna netrefil,protoze GM je v americe zatizeno nehorazne velkymi odpisy na zamestnance..protoze podepsali jakosi dohodu kdysi(nevym presne kdy a hledat s eme to nechce) a ted plati na jednoho zamestnance nehorazne sumy na duchodova  a jina pojisteni (rekneme ze to je jakysi socialismus)hold odborari zaridili a ted radsi ustupuji po mirnych kruccich..nekdo uz spocital ze by se vyplatilo nechat to zkrachovat a pak reobnovit..to co popisujes je kreativni ucetnictvi ale pochybuju ze si lajznou mit az takovou ztratu..preci jen dyz se to dela moc okate tak to vyjde najevo..

Odpovědět  |   | 
Trekker  |  11. 06. 2006 22:29

pokud si dobre vzpominam, tak pred par desitkami let podepsali manazery GM dohodu s odbory, ze misto tehdejsiho narustu mezd budou kazdemu soucasnemu i byvalemu zamestnanci dozivotne hradit naklady na zdravotni peci... ale evidentne si to spatne spocitali.. mozna je prekvapil obrovsky narust nakladu na zdravotni peci v USA (dela to 14% HDP proti nejakym 8% HDP v Evrope)... v soucasnosti je to stoji nekolik miliard dolaru rocne, ktere by mohli pouzit na vyvoj novych modelu a novych technologii. GM je vlastne dneska obrovska zdravotni pojistovna. Ale mam pocit, ze se jim nedavno podarilo z toho nejak castecne vycouvat, ale kdovi jestli jeste maji nadeji na zachranu. Tady je cerstvy clanek o tom, ze jednaji s Kongresem o vladni podpore http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=8530

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  11. 06. 2006 22:23

Tomu tunelu se rika "socialni zabezpeceni zamestnancu".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

včera | Vladimír Kadera
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

3.  6.  2020 | Jan Mička | 14 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A