Ze zpackané policejní honičky se stal hon na Teslu. Auto za to ale nemohlo

No Tesla, no problem  |  29. 09. 2019 08:44

Mohl za to ten, kdo odsouhlasil koupi tohoto mexického křápu bez minulosti, pro policejní účely. Těžko si představit, kdo má na vůz větší nároky, než americký policista.

Odpovědět  |   | 
Ggg  |  29. 09. 2019 10:45

Bol som zvedavy, kedy sa ozve nejaky magor a ten najvacsi sa urobil hned ako prvy.

Odpovědět  |   | 
No Tesla, no problem  |  29. 09. 2019 11:15

Pokud se názorově pohybuješ na ose Puk - Art, pak magor jsem.

Odpovědět  |   | 
PJ  |  29. 09. 2019 14:00

Naprosto souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 20:32

Tebe tipuju na 5 x mensi inteligenci nez ma americky policajt

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 09. 2019 08:59

Tak ono za to auto mohlo. Pokud by policista dostal auto s třetinou nádrže, natankoval by za prvním rohem behem pěti minut do plna bylo hotovo. Tady by hledal nabíječku a čekal zalezlý někde u kafe a koblihy a svačiny a odpočinku k tomu, než se mu to bude plné. Takže ušetření se nekoná, museli by mít ty krámy dva, aby mohli policisté jezdit pořád.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  29. 09. 2019 13:24

policista by oprvadu nenatankoval za prvnim rohem, v USA policiste "nesmeji" tankovat na verejnych cerpackach, v prvni rade by musel platit ze sveho, zadne finance sebou pridelene nemaj a zadruhe si tim hlidaji kvalitu paliva a cerpa se v garazich policie

proste jsi dalsi dement ktery si ani neprecet oficialni vyjazdreni

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 20:34

Takze za to mohli i ty policejni benzinaky co tu samou honicku vzdali.....

Odpovědět  |   | 
logika  |  29. 09. 2019 09:05

Co by asi udělal policista, který by na začátku služby zjistil, že auto, které převzal, nemá dost paliva v nádrži, protože předchozí policista zapomněl natankovat? Asi by zajel na benzínku a za pár minut by to bylo v pořádku. To samé, tedy rychlé doplnění energie v řádu minut, ovšem nejde udělat s elektromobilem. Za tento rozdíl může ovšem koncepce elektromobilu na baterie. To je zásadní nedostatek této koncepce, který žádný řidič (a dokonce ani policista) nedokáže napravit tak rychle, jako u vozů se spalovacím motorem.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  29. 09. 2019 12:34

Plne s tebou suhlasim. Ale ked kone boli nahradene autami pred 100 rokmi, ako to ze sa tie auta presadili napriek tomu ze nevedeli skakat cez prekazky, nevedeli jazdit po lese, kazili sa, bolo treba vybudovat cesty, benzinky atd...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 12:58

Jasna bankerska/zednarska lobby. Auta a vse kolem se daji lepe/vice zdanit nez kone

Odpovědět  |   | 
homer  |  29. 09. 2019 19:30

V Evrope bylo osobni auto luxus jeste v 50.letech, hlavni tahoun motorizace byla nakladni doprava ktere v pocatcich stacily cesty povozů a kde spalovaci motor predcil kone okamzite ve vsech smerech.

Odpovědět  |   | 
Budina  |  29. 09. 2019 10:11

Auto za to mohlo, ale proč používat elektromobil na pronásledování? Elektromobily nejsou špatné, naopak, mají spoustu výhod, ale zde byl prostě špatně použit tento typ vozidla. Který civilista by potřeboval zničehonic začít honit jiné auto? Elektromobily jsou (zatím) auto pro civilní použití, do této oblasti se nehodí, dokud nebude nabíjení rychlejší. Pro běžného uživatele jsou ale naprosto dostačující. Mimochodem, Tesla již dokáže nabít cca 50km dojezdu za 5 minut, což by v podstatě taky šlo. Šlo tedy o velké množství chyb lidského faktoru, kde největší byla určení vozidla pro pronásledovací účely.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 13:12

Tohle zabednencum a haterum nevysvetlis. Kolik (pri)mestskych honicek se tahne desitky/stovky km, aby byla napr. Tesla automaticky out? Kolik hlidek najezdi za sluzbu v jednom aute stovky km, aby byla napr. Tesla automaticky out? Selhal clovek, omezeni Tesly jsou zname, tecka.

Odpovědět  |   | 
MM  |  29. 09. 2019 11:27

Prostě se jen ukázala nevhodnost elektra do dané situace. Není to chyba auta, ale jeho vlastnost.

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 11:35

A proto až tyto vozy dorazí k českým policajtům budou mít na nich napsáno:
POMÁHAT, CHRÁNIT A DOBÍJET (ne pendrekem, volové...)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 20:36

Tvl to je vesnice

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 20:49

Kvalitka, co? Si vem, ze to ma i volebni pravo

Odpovědět  |   | 
Marex  |  29. 09. 2019 15:45

Ti zastánci EV očividně zapomínají na jednu podstatnou věc a tím je lidský faktor vs. nutná doba k nápravě. Takže, když policista na konci služby opomene natankovat vůz, zvládne to během chvilky ten další. Ovšem, když se to stane u elektrokrámu, tak další si může dát vydatnou svačinu a přidat k tomu pak i oběd, než se ten krám do plna nabije, nebo ho nabít pouze z části a riskovat pak takové stavy, což u spalováků prostě nehrozí, protože policejní auto nemá důvod tankovat na třetinu, nebo polovinu nádrže Nakonec i s tou poloviční nádrží by měl větší akční rádius, než s tím krámem na baterky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 17:11

Tyhle veci se daji zautomatizovat/osetrit X zpusoby. Jasne ze to nebude tak pohodlne a jednoduche jako se spalovaky, ale da. Jinak policejni Charger (apod.) urcite nejezdi za 6 litru

Odpovědět  |   | 
iPace  |  29. 09. 2019 19:28

v oficialnim textu toho oddeleni se pise, ze se jiz nekolikrat stalo ze take zapomeli natankovat i benzin a proste se pri pronasledovani predala stafeta jinemu vozidlu, tak jako i v tomto pripade s Teslou, kde strasnim predal pronasledovani dvoum dalsim vozidlum, a ty to po chvili zrusili a prestali pronasledovat, protoze to bylo nebezpecne kvuli civilistum aneb inkyby misto te Tesly byl spalovak, zrejme by to dopadlo uplne stejne ta situace

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 10:40

Na Slovensku se v neděli večer během cvičného letu zřítila vojenská stíhačka MiG-29. Pilot se katapultoval a podle slovenské policie je v pořádku. Z předběžných informací vyplývá, že stíhačce došlo za letu palivo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 09. 2019 21:45

Byl to takovy e-UP!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 10. 2019 14:48

asi cestou nenasel vhodnou benzinku aby dotankoval

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 20:41

Tak proc ty kramy na fosil to auto taky nedohnaly nez to vzdaly? Jinak EV si tam poridili na bezne obhlidky a ne na honicky. I fosil policejni auta s malym mnozstvim paliva predavaji pronasledovani jinym autum. Nebo chces rict ze ma kazdy policejni auto v kazdy okamzik vic paliva nez kazdy pronasledovany auto?

Odpovědět  |   | 
G  |  29. 09. 2019 18:08

Článek překvapivě neutrální, pak jsem si všiml že je z VTM.
Diskuse pod článkem bez překvapení, plná jednozávitových odborníků.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 23:06

Článek psal Kilián, známý to autor článků na Elonokokotinky. S diskusí souhlas, svědků elonových je tady požehnaně, musí bránit svého guru i za cenu toho, že jsou za dementy.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  30. 09. 2019 08:12

Konečne rozumný článok. Samozrejme, že je jedno či je to elektromobil alebo benziňák. S prázdnymi baterkami či prázdnou nádržou sa jazdiť nedá.
Tankovanie benzínu počas naháňačky môže napadnúť len niekoho s IQ húpacieho koňa. Kým totiž auto policajt dotankuje, prenasledovaný je už kilometre ďaleko.
Ale na tomto príklade krásne vidieť, ako sa všetko negatívne, čo súvisí s Teslou, neuveriteľne zveličuje. Jeden policajt zabudne dobiť batériu, a správa 3x obehne zemeguľu.
Mimochodom, možno to niektorí nevedia, ale aj v Amerike majú policajti vysielačky. A keď nastane takýto prípad, tak sa do akcie zapojí VŽDY niekoľko áut. To, že jedno z tých áut kvôli ľudskej chybe nemohlo v prenasledovaní pokračovať, nehrá žiadnu rolu.
Nemyslím si však, že by za zverejňovaním podobných správ bol zlý úmysel. Tesla je však v enormnej pozornosti celého sveta, a akýkoľvek jej problém vyvolá senzáciu a zvýšenú sledovanosť médií. Tí s menším IQ si z toho potom vyvodia, že Tesla je auto nahouno...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 09. 2019 08:44

Chvilku jsem přemýšlel, j jestli jsi opravdu takový de8il nebo to jenom nedochází, problém je někde úplně jinde. Pak jsem si přečetl některé tvé další příspěvky a vím, že vysvětlování být bylo ztrátou času.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 10. 2019 20:58

To je solidni argument, ze je nekdo debil. Uroven oktavky v turbodieselu

Odpovědět  |   | 
Paly  |  30. 09. 2019 08:32

Hlavnou úlohou policajtov je loviť lumpov a nespratnikov a nie hrať sa na ekologický zmýšľajúcich samaritanov,od toho sú tu iní fanatici.Ak tak chceli urobiť, mali investovať nie 70 000 USD do jednej trashly,ale 140 000 USD do dvoch,aby jedna bola stále nabitá a pripravená pre ďalšiu hliadku pri výmene pracovnej smeny. Takéto extrémne vysoké náklady sú neospraveditelne a nevrátia sa nikdy.Je čisté bláznovstvo kúpiť policajné auto ktoré sa "tankuje" 8-10 hodín z nabíjačky na policajnej stanici...

Odpovědět  |   | 
traveller  |  30. 09. 2019 08:35

No oni to udělali proto, aby si policajti vytvořili správné návyky. Neb až bude Kalifornie úplně zelená = 100% aut bude elektro, poliši už budou umět nabíjet auta přes noc a nad padouchy budou mít náskok.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 09. 2019 12:34

Asi ti nedoslo, ze v zelene Kalifornii budou na baterky nejen policiste ale i bandite...

Odpovědět  |   | 
čterzhrtsdwarhnrf  |  30. 09. 2019 09:08

amerika je proste ale uplne nekde jinde... jen je nutno to vstrebat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro