Ze spojení FCA a PSA vzniká nová skupina Stellantis. Podnik chce změnit autoprůmysl

Revizor  |  16. 07. 2020 13:44

Klub neúspěšných. To jsem zvědav co vymyslí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 14:49

Ale ten článek nebyl o vaší domácnosti.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  16. 07. 2020 15:06

Konečně můžou společně bojovat pro Gely či Tata

Odpovědět  |   | 

a kdo? Klub neuspěšných je koncern vw, ten neumí vyrobit v čr ani elektroauto natož hybrida.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 07. 2020 10:07

A na to jste přišel jak? Já vidím kolem sebe super iV už docela často, s ohledem na ostatní hybridy.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 07. 2020 11:40

No, to ale neznamená, že je to povedený model nebo povedená pohonná soustava. Staré turbo a DSG není pro hybrid to pravé. Problém je, že VW momentálně nic jiného nemá, a tak tuhle kombinaci musí dávat do všech aut.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 07. 2020 19:18

kúpiť auto, čo neprejde losím testom, za také prachy, to je už naozaj na diagnóz.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  16. 07. 2020 15:08

Přesně. Nepochybuju, že Tavares je schopný šéf, peogeot vytáhl ze pěknýho bláta, Opel přetočil na zsik během roku (ale není to jen účetní operace?). Ale ta koule na noze jménem skupina fiat, ta bude těžká. Nejrozumnější by bylo je zavřít, ale jelikož budou mít rozděleno představenstvo 50:50 tak to nepůjde. Jsem zvědav co vykouzlí. Co jim ale určitě nepřeju, je aby fiat nevykouzlil nějaké odškodné za nic jako s GM.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 07. 2020 16:15

Můžete si říkat chytrak, ale chytrý nejste.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  17. 07. 2020 09:07

Naopak je to v tehle dobe velice chytry tah. Proc ma kazda automobilka utracet miliardy na vyvoji, kdyz je mohou rozlozit mezi vice automobilek a profitovat z toho vsichni. Vsak uplne stejne to dela VW.

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  22. 07. 2020 19:16

to napsal vesnicky skodofkofil v umazanych monterkaaach.....

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  16. 07. 2020 16:04

Tesim sa na dalsie komentare.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  16. 07. 2020 18:19

Je to skoda.
Ďalšia redukcia pestrosti ponuky, ďalšia smola pre zákazníka.

Ďalšia smola pre pracovníkov výrobných závodov, ktorí budú súťažiť so závodmi o ktorých doposiaľ netušili.

Je to smutne, keď európsky autopriemysel vytrvalo účtovníci ťahajú na dno.

A pritom sa to už stalo.

USA sú príkladom toho, čo sa stane s autopriemyslom, keď hovoovedu účtovníci.

Zánik diverzity, zánik pokrokových riešení.

Len jedna technika v stokrát inej karosérii.

V USA prišli Japonci a dorazili tie zvyšky pozostatkov slávnej minulosti us výrobcov.

Kto príde do Európy?
Pravdepodobne Číňania.

Je mi z toho smutno

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 18:51

Na znalce tedy plácáš pěkné kraviny.
Kdyby nedocházelo právě k takovému spojování, tak tu mnohé značky už dávno nejsou, pak by teprve nastal ten úpadek pestrosti nabídky. Ať se nám to líbí nebo ne, složitost a výrobní cena aut roste. Dílem vlivem předpisů, dílem našimi vlastními požadavky. Nebýt těch tebou opovrhovaných účetních, kteří drží náklady a rozlet konstruktérů trošku při zemi, auta by se cenově dostala naprosto mimo.
Sdílení nákladů se nevyhýbá ani prémiovým značkám, a ty si přitom mohou vzhledem ke svému postavení více dovolit pustit uzdu investicím. Nebýt spojování značek a spolupráce, dávno by tu s námi nebyl Seat, Škoda, Alfa Romeo, Citroën, Nissan nebo Kia.... Nebo třeba prémiové Jaguary a Land Rover, luxusní Bentley, menší sportovní značky.
Příchod Japonců a Korejců do USA naopak nastartoval lepší vývoj v amerických značkách, které do té doby jen dokola recyklovaly pravěkou techniku pod novým kabátkem. A ten "úpadek" v USA, o kterém píšeš, začal dávno před Japonci, dávno před účetními. A byl právě proto, že značek bylo příliš mnoho, a nebyly zkrátka konkurenceschopné. Mohly zaniknout hned, ale zůstaly na trhu o desetiletí déle díky sdílení techniky napříč jednotlivými koncerny.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 20:47

Jé, to je divné, značky v jednom spolu sdílí techniku... u dodávek... Jak se to mohlo stát?
A jak se to mohlo stát už před téměř třiceti lety, a dokonce i mezi tehdy vůbec nepropojenými firmami? VW a Mercedes, "Eurovans", u osobních aut Mazda a Ford, nebo šestkrát překabátěný Nissan Navara... A kupodivu, tehdy si nikdo nestěžoval na nedostatečnou diverzitu. A najednou to vadí? Ale jděte do řiti.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  17. 07. 2020 07:39

Pripominam, co tohle vlakno odstartovalo:

USA sú príkladom toho, čo sa stane s autopriemyslom, keď hovoovedu účtovníci.
Zánik diverzity, zánik pokrokových riešení.
Len jedna technika v stokrát inej karosérii.

Takze, zadna diverzita, zadna nova technicka reseni, jen jine odznacky, to je to o co v tomto vlaknu kraci a co evidentne nejste s to pochopit. Ona totiz diverzita nespociva v tom, ze na jedno auto lipnou ruzne nazvy, ale v tom, ze ruzne automobilky vymysleji ruzne postupy a ty nejlepsi (a ano, i cena je jednim z parametru) se pak prosadi. To je to, o co Staty prisly a dodnes se uplne nevzpamatovaly a Evropa je cim dal vic nasleduje.

A kam pujdu, je s dovolenim moje vec.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 07. 2020 07:54

Máš pocit, jožko, že se vyvíjí málo pokrokových řešení a inovací? Tak otevři oči a čti, co se děje, protože realita ti dost zřetelně ukazuje, jak jsi mimo a hloupý.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  17. 07. 2020 08:36

Takze dosly argumenty? Beru na vedomi.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 07. 2020 09:33

Argumenty? Vždyť je neumíš ani poznat a pochopit. Napsal jsem jich tu docela dost, zatímco ty jsi vytáhl jednu dodávku a nic více. Kdybys aspoň s něčím přišel, tak řeknu, že už jsi v koncích, ale ty jsi zatím ani s ničím nezačal...

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  17. 07. 2020 18:18

Koncern sraček 😂.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 12 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta