Ze skupiny „PSA Peugeot Citroën“ se stává „Skupina PSA“

Ze skupiny „PSA Peugeot Citroën“ se stává „Skupina PSA“

Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů:

  • být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti,
  • stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt.

Nová identita skupiny, ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit.

Nová identita je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek, Peugeot, Citroën a DS, a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny. Současně v sobě odráží 200 let průmyslové historie skupiny.

Nové logo vzniklo interně, jeho autory jsou designéři Peugeot Design Lab, což je studio typu Global Brand Design, které poskytuje odborné znalosti získané v automobilovém odvětví ve prospěch externích značek.

Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué k tomu uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků