S pouhými 450 Nm na zadních kolech by ty gumy ani nekvikly. Na takové gumování musí být moment na kolech aspoň desetkrát většíDyť i stará Š105 měla na zadních kolech kolem 1500 Nm a nepamatuju že by s tím dokázala hrabat jinde než na sněhu
Nemá to převodovku, podle všeho jde hřídel elektromotoru rovnou do kardanu... Elektromotoru by stačila 1/2 Nm ta to co tam předvádí.
To si nemyslím, AE86 běžně driftuje na mokru s neupraveným motorem, s upraveným i na suchu, a to má cca 150Nm na motoru. Škoda 105 1500Nm na kolech určitě neměla, ten motor měl něco kolem 80Nm, takže ani na jedničku to určitě nemělo přes 200, ale počítat se mi to nechce. Navíc měla otevřený diferenciál, se samosvorem a tvrdším podvozkem by se také utrhla (vlastní testování, jen finská smyčka tomu trochu pomohla ale zase narazíte na obrovský volant kterým to prostě neuručkujete a převod řízení). Nejsmutnější je, že nějaký pitomec a sluníčkovec narval do téhle legendy něco jako elektromotor. To je na rozbití huby podle mích měřítek....3-[
Takže pro upřesnění, Š105-120 měly stálý převod 4,22 a převod jedničky v převodovce 3,8,tj. celkový převod od motoru ke kolům byl na jedničku 16,036Š105 měla moment motoru 72,8 Nm, tj na zadní kola šlo 1167 NmŠ120 měla moment motoru 82 Nm, tj na zadní kola šlo 1315 NmŠ120 LS měla moment motoru 85,5 Nm, tj na zadních kolech 1371 NmJe to tedy lehce míň než těch 1500 Nm, ale furt o dost více než mizerných 450 Nm o kterých básní autor článku
A teď jen dodat že to na jedničku předjede rozjetej traktor, ale čísla překvapila :-D Tady dělaji machry a hele škodovka mezitím....
Hodina nabíjení, deset minut jízdy, vypnutá světla, vypnuté rádio, baterie se se vybíjí rychle. Nerozumím, proč se nám snaží automobilky nacpat elektromobily, když je pořád nemají vyvinuté, nejsou pro ně vhodné baterie, dojezd elektromobilu je stále směšný. Rovněž bych chtěl vidět provoz elektromobilu v zimě, kolem -20 st. Celsia, kdy baterie doslova "vytuhnou".
Jediný co vytuhne jseš leda ty, když skočíš na starou :-DV Norsku jsou elktropekáče staršně neoblíbený, protože v zimě vytuhávaj na každým rohu :-D:-D:-D
pán má nějaké zkušenosti nebo znalosti o elektromobilech ?? :-D Jak podle vás vypadá "vytuhnutá" baterie?? Zkuste se třeba podívat na www.qauto.cz S elektromobily jezdím už víc jak 10let a osobně bych už nikdy žádný spalovák nechtěl. Neporovnatelná dynamika, cca 40-50tis km/rok včetně zimy a to jsem s EV startoval v zimě přes kabely několik spalovacích aut včetně vytuhnuté dodávky nebo po zimě i vyšťaveného Comandera (vrtulové letadlo..) :-D Spalovací motor je od toho, aby se spálil.. :-)
Ukrutně zajímavý, dokázal by to frajer i na tříkolce? Při troše snahy asi taky, keců fůra a to se někde cení, ale mě jste tedy rozhodně nepřesvědčili kucí.
Ta invalidna barla v tom videu a potom slovicko electric, to je teda rovnica. To asi vystihuje najlepsie tu 'zabavu'.Nic v zlom, ale vacsina vodicov, ktori sa chcu bavit, barlu nema. Zvlastne, ze.Tymto nechcem znizovat nikoho pravo na zabavu, ale toto mi skor pripomina socialisticke VDI - vyrobne druzstvo invalidov. :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.