Nový D-Max EV je postaven na zrevidovaném žebřinovém rámu, vybaveném zavěšením zadní nápravy typu De-Dion, které ve srovnání s listovými pery poskytuje lepší jízdní vlastnosti. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )

Nový D-Max EV je postaven na zrevidovaném žebřinovém rámu, vybaveném zavěšením zadní nápravy typu De-Dion, které ve srovnání s listovými pery poskytuje lepší jízdní vlastnosti. | Zdroj: Isuzu přes (Carexpert)

Stálý pohon všech kol zajišťuje přední elektromotor o výkonu 43 kW, zadní je naladěn na 99 kW. Celkový výkon soustavy činí 140 kW s točivým momentem 325 Nm. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )

Stálý pohon všech kol zajišťuje přední elektromotor o výkonu 43 kW, zadní je naladěn na 99 kW. Celkový výkon soustavy činí 140 kW s točivým momentem 325 Nm. | Zdroj: Isuzu přes (Carexpert)

V této konfiguraci nabídne D-Max EV tažnou sílu 3.500 kg s možností naložit na korbu přes jednu tunu. Pohotovostní hmotnost činí 2.350 kg, přičemž vůz dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,1 sekundy a uhánět maximální rychlostí přes 130 km/h. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )

V této konfiguraci nabídne D-Max EV tažnou sílu 3.500 kg s možností naložit na korbu přes jednu tunu. Pohotovostní hmotnost činí 2.350 kg, přičemž vůz dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,1 sekundy a uhánět maximální rychlostí přes 130 km/h. | Zdroj: Isuzu přes (Carexpert)

Při jízdě bez zátěže lze využít režim Eco pro úsporu energie, zatímco na hůře sjízdných cestách lze využít terénní mód. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )

Při jízdě bez zátěže lze využít režim Eco pro úsporu energie, zatímco na hůře sjízdných cestách lze využít terénní mód. | Zdroj: Isuzu přes (Carexpert)

Kromě užitné hodnoty přebírá elektrická verze také nabídku dvou typů kabin a výbavových linií. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )

Kromě užitné hodnoty přebírá elektrická verze také nabídku dvou typů kabin a výbavových linií. | Zdroj: Isuzu přes (Carexpert)

Stálý pohon všech kol zajišťuje přední elektromotor o výkonu 43 kW, zadní je naladěn na 99 kW. Celkový výkon soustavy činí 140 kW s točivým momentem 325 Nm. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )
V této konfiguraci nabídne D-Max EV tažnou sílu 3.500 kg s možností naložit na korbu přes jednu tunu. Pohotovostní hmotnost činí 2.350 kg, přičemž vůz dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,1 sekundy a uhánět maximální rychlostí přes 130 km/h. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )
Při jízdě bez zátěže lze využít režim Eco pro úsporu energie, zatímco na hůře sjízdných cestách lze využít terénní mód. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )
Kromě užitné hodnoty přebírá elektrická verze také nabídku dvou typů kabin a výbavových linií. Zdroj: Isuzu přes ( Carexpert )
5
Fotogalerie

Že je pracovní pick-up na baterky hloupost? Isuzu D-Max EV chce dokázat pravý opak

Nový bateriový D-Max přináší kombinaci robustnosti, výkonu a elektromobility. S pohonem 4x4 a tažnou kapacitou 3.500 kg zvládne i těžkou práci.

Isuzu je důležitým hráčem na poli užitkových vozů a nyní si připisuje důležitý prim. Jako první v Evropě nabídne plně elektrický pracovní pick-up, který navíc má stejné užitné vlastnosti jako jeho dieselový derivát.

Nový D-Max EV je postaven na upraveném žebřinovém rámu, vybaveném zavěšením zadní nápravy typu De-Dion, které ve srovnání s listovými pery poskytuje lepší jízdní vlastnosti. Pravdou je, že s integrací baterie se zmenšila světlá výška z 235 na 210 mm. Akumulátor disponuje kapacitou 66,9 kWh, která vystačí pro ujetí 265 kilometrů. Nabíjení je možné 11kW wallboxem nebo 50kW DC stanicí. Díky tomu se baterie dobije z 10 na 80 % za přibližně hodinu.

Stálý pohon všech kol zajišťuje přední elektromotor o výkonu 43 kW, zadní je naladěn na 99 kW. Celkový výkon soustavy činí 140 kW s točivým momentem 325 Nm. V této konfiguraci nabídne D-Max EV tažnou sílu 3.500 kg s možností naložit na korbu přes jednu tunu. Pohotovostní hmotnost činí 2.350 kg, přičemž vůz dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 10,1 sekundy a uhánět maximální rychlostí přes 130 km/h.

Při jízdě bez zátěže lze využít režim Eco pro úsporu energie, zatímco na hůře sjízdných cestách lze využít terénní mód. Elektrický D-Max zvládne brod o hloubce 600 mm, nabízí víceúrovňovou rekuperaci pro snadnější sjíždění kopců a nájezdový úhel 30,5 stupně spolu s odjezdovým úhlem 24,2 stupně.

Kromě užitné hodnoty přebírá elektrická verze také nabídku dvou typů kabin a výbavových linií. Tomu odpovídá i podoba a výbava interiéru. Objednávková kniha se otevře koncem tohoto roku s dodáním prvních vozů začátkem toho následujícího. Na baterii se vztahuje osmiletá záruka, omezená nájezdem 160.000 km.

Zdroj: Isuzu, Vanfleetworld I Foto Isuzu přes (Carexpert)

Doporučujeme

Články odjinud